Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48483615283 , fax. +48483615213
- Data zamieszczenia: 2019-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
ul. Lekarska 4
26-610 Radom, woj. mazowieckie
tel. +48483615283, fax. +48483615213
REGON: 00031508600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.radom.pl/zamowienie/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków czystości oraz superkoncentratów dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości oraz superkoncentratów dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część nr 1 – Środki czystości Część nr 2 – Superkoncentraty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część nr 1 – Środki czystości 1 607,00 zł (słownie: tysiąc sześćset siedem złotych, zero groszy) Część nr 2 - Superkoncentraty 2 765,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt pięć złotych, zero groszy)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja zgodna z SIWZ. 6.1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 6.1.2. pełnomocnictwo – w oryginale; 6.1.3. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3, 4 do SIWZ zgodnie z oferowaną częścią; 6.1.4. w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy przedłożyć wypełnioną specyfikację techniczną stanowiącą załącznik nr 5, 6 do SIWZ zgodnie z oferowaną częścią; 6.1.5.dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 8.4.2 – 8.4.5). 6.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. dotyczące podwykonawców. 6.6.Podwykonawcy: 6.6.1. Wykonawca zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (należy wskazać w formularzu oferty pkt. 9). 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny
Dodano: 2024-04-10 - Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie
Dodano: 2024-04-09 - Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)
Dodano: 2024-04-02 - Dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
Dodano: 2024-03-27 - SVA/BZ/4620-2/2024: Dostawa środków czystości dla AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-26 - Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)
Dodano: 2024-02-02 - „Zakup i dostawa środków czystości do gminnych placówek oświatowych w 2024 r.”
Dodano: 2024-02-02 - Zakup oraz sukcesywna dostawa środków utrzymania czystości i higieny oraz profesjonalnych środków czystości
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa środków czystości i artykułów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Leśny"
Dodano: 2023-11-14 - Zakup i dostawa środków czystości
Dodano: 2023-10-03