Przetargi.pl
Zakup i dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym - załączniku nr 2.1, 2.2 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 5.1, 5.2 do SIWZ. 4. Przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 5. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 6. Przedmiot umowy musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 7. Przedmiot umowy musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 8. Dla części 1 zamówienia Wykonawca dostarczy następujące dokumenty wraz z dostawą towaru: a) dla preparatów rejestrowanych jako produkty biobójcze (poz. 8,12 – zał. nr 3) – pozwolenie na wprowadzenie do obrotu i wpis do rejestru produktów biobójczych, zgodnie z ustawą z dnia 9.10.2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015 poz 1926). b) dla preparatów rejestrowanych jako kosmetyki (poz.3,4,5– zał. nr 3) – potwierdzenie zgłoszenia produktu kosmetycznego do portalu CPNP, Rozporządzenie (WE) nr 1223/2009, c) dla preparatów posiadających w swoim składzie substancje niebezpieczne (poz.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19– zał. nr 3) – kartę charakterystyki zgodnie z ustawą z 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2015 poz 1203 z późn. zm.). 9. Dla części 2 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia instrukcji montażu i obsługi w języku polskim (poz. 1,2,6,7,11,12,23 - załącznika nr. 3) wraz z dostawą towaru. 10. Termin przydatności do użytku na cały przedmiot umowy, wynosi nie mniej niż 12 m-cy i liczony jest od daty odbioru towaru 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 2 części. Część 1 – Środki czystości. Część 2 – Drobny sprzęt gospodarczy do utrzymania czystości 12. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 13. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 14. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp (art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39811100-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach