Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Drewnica" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 05-091 Ząbki, ul. Rychlińskiego 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7816841 , fax. 022 7816502
- Data zamieszczenia: 2010-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Drewnica" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Rychlińskiego 1 1
05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
tel. 022 7816841, fax. 022 7816502
REGON: 00029820600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drewnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego w asortymencie i ilościach określonych w poszczególnych pakietach od Nr 1 do Nr 3, będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust. 1 oraz niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji 2.Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz ustawy Pzp; 3.Wykonawca udziela pełnej gwarancji na wykonywane usługi opis sposobu dokonywania oceny - spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych ustawą oraz określonych przez zamawiającego: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.(Załącznik Nr 5 do SIWZ) b) Oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust. 4 ustawy dotyczące podwykonawców (Załącznik Nr 7 do SIWZ) c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzić aktualny stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że prowadzi on działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. W przypadku gdy Wykonawcą jest spółka cywilna obowiązuje załączenie umowy spółki oraz wpisu do rejestru działalności gospodarczej każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 6 2. Inne wymagane dokumenty stanowiące ofertę: a). wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ) b). prawidłowo wypełnione formularze cenowe na poszczególne pakiety (wzory - załączniki 1-3 do SIWZ) c). umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drewnica.pl ; www.drewnica.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieluchomajtek w ciągu 24 miesięcy
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa produktów czystościowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
Dodano: 2016-04-27 - Postępowanie na sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej do obiektów Centrum Usług Logistycznych - region Polska Północna Nr 25/WA/PN/2016
Dodano: 2016-03-17 - Postępowanie na sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej do obiektów Centrum Usług Logistycznych - region Polska Centralna. Nr 14/WA/PN/2016
Dodano: 2016-02-08 - Postępowanie na sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej do obiektów Centrum Usług Logistycznych - region Polska Płd. Nr 12/WA/PN/2016
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa artykułów gospodarczych i chemicznych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/05/01/2016
Dodano: 2016-01-29 - Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych (ZP-2/2016/DA)
Dodano: 2016-01-21 - dostawa środków do higieny pacjentów, nr sprawy PN-11/16/MJ
Dodano: 2016-01-18 - Postępowanie na sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej do obiektów Centrum Usług Logistycznych. Nr 1/WA/PN/2016
Dodano: 2016-01-04 - dostawa środków do higieny pacjentów, nr sprawy PN-62/15/MJ
Dodano: 2015-08-13