Jednostka Wojskowa 4809 ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6883896 , fax. 22 6883868
- Data zamieszczenia: 2014-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4809
ul. Juzistek 2 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 22 6883896, fax. 22 6883868
REGON: 14291704000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków czystości i higieny oraz drobnego sprzętu gospodarczego dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości i higieny oraz drobnego sprzętu gospodarczego dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: Część I - zakup i dostawa środków higieny, Część II - zakup i dostawa środków czystości, Część III - zakup i dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego, Część IV - zakup i dostawa środków czystości do laboratorium. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2, 2a, 2b, 2c do SIWZ - Formularz cenowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7, 7a, 7b, 7c do SIWZ7. Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta oraz posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np: ilość, rodzaj, parametry, data ważności, bez konieczności naruszania opakowania. Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Wartość brutto oferowanego towaru musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy transportu produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku. Wykonawca oświadczy, że jest uprawniony do wprowadzania do obrotu towarów. Dostawa winna być realizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do 14:00, w piątek od 8:00 do 11:30. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337411007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: dla Części II w wysokości 2.200,00 zł słownie zł: dwa tysiące dwieście 00/100, dla Części III w wysokości 1.000,00 zł słownie zł: jeden tysiąc 00/100, W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wartość wadium winna być nie mniejsza niż suma wartości wadium dla tych części.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków do systemu sterisol, myjni endoskopowej, dezynfekcji pomieszczeń, myjni dezynfektora, pielęgnacji narzędzi i powierzchni oraz akcesorii i testów kontroli do sterylizacji parowej dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa środków do mycia i dezynfekcji rąk, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni małych, dostawa myjek i pianek do mycia pacjentów i materiałów do sterylizacji parowej dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ. ( nr sprawy 52/2015)
Dodano: 2015-12-16 - Dostawa środków do mycia i dezynfekcji rąk, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni małych, dostawa myjek i pianek do mycia pacjentów dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ.( 67/2014)
Dodano: 2015-01-07 - Dostawę środków do mycia i dezynfekcji rąk, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni małych, aparatów do dializ Fresenius 4008S dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ.( nr sprawy 53/2013)
Dodano: 2013-12-24 - Dostawa środków do mycia i dezynfekcji aparatów do maszyn Fresenius 4008S dla Szpitala Czerniakowskiego
Dodano: 2012-12-31 - Dostawa środków do mycia i dezynfekcji dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ
Dodano: 2012-12-13 - Dostawa środków do mycia i dezynfekcji
Dodano: 2011-11-17 - Dostawa środków do mycia i dezynfekcji dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (nr sprawy 58A/2010).
Dodano: 2010-12-10 - Dostawa środków do mycia i dezynfekcji dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (nr sprawy 58/2010).
Dodano: 2010-10-29 - Dostawa środków do mycia i dezynfekcji narzędzi, powierzchni trudno dostępnych oraz skóry i rąk.(nr sprawy 69/2009)
Dodano: 2009-11-09