Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice ogłasza przetarg
- Adres: 05-806 Nowa Wieś, ul. Główna 96
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7582663 , fax. 22 7582638
- Data zamieszczenia: 2014-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice
ul. Główna 96 96
05-806 Nowa Wieś, woj. mazowieckie
tel. 22 7582663, fax. 22 7582638
REGON: 00118937600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zoeas.abc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków czystości dla gminnych placówek oświatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla gminnych placówek oświatowych, wg następujących części: Część 1 - zakup i dostarczenie środków czystości dla Gimnazjum w Michałowicach Część 2 - zakup i dostarczenie środków czystości dla Szkoły Podstawowej w Michałowicach Część 3 - zakup i dostarczenie środków czystości dla Przedszkola w Michałowicach Część 4 - zakup i dostarczenie środków czystości dla Przedszkola w Nowej Wsi Część 5 - zakup i dostarczenie środków czystości dla Gimnazjum w Komorowie Część 6 - zakup i dostarczenie środków czystości dla Liceum Ogólnokształcącego w Komorowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik A 1-6 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części zamówienia). Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowania. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona upoważniony pracownik placówki oświatowej w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru na wskazany w zamówieniu adres, w dni robocze w godzinach od 7 00 do 8 00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika placówki oświatowej. Wszystkie oferowane artykuły muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia, opakowane oryginalnie. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. Jakość oferowanych artykułów powinna być zgodna z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Upoważnieni pracownicy placówki oświatowej będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych. Upoważnionym pracownikom placówki oświatowej przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o innej gramaturze niż wymagane przez Zamawiającego, przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów (iloczyn ilości opakowań i ich pojemności), gdzie gramatura pojedynczego produktu powinna być utrzymana w granicach ?15% w stosunku do wzorca. Zamawiający wyjaśnia również, że w przypadku zmian wielkości opakowań oferowanych przez Wykonawców i wystąpieniu, po ich przeliczeniu na ilość wymaganą przez Zamawiającego, części ułamkowych należy stosować przy zaokrąglaniu zasady matematyki, tj. do 0,5 należy zaokrąglać w dół, powyżej w górę. Dopuszczalne odstępstwo od podanych, w załączniku nr A do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, przez Zamawiającego wymiarów może wynosić +/- 10%. Ilości wskazane w załączniku nr A do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr A 1-9 do SIWZ). Rozliczenie finansowe Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych artykułów i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.abc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa profesjonalnych środków myjących i dezynfekujących wraz z montażem urządzeń dozujących stosowanych w zakładzie zbiorowego żywienia do JW 2063, DEW oraz Ordynariatu Polowego WP.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa materiałów konserwacyjnych do sprzętu łączności i informatyki oraz ogólnego przeznaczenia
Dodano: 2016-06-15 - Profesjonalne środki czystości dla utrzymania prawidłowej czystości i higieny w pomieszczeniach kuchenno-gastronomicznych SGSP.
Dodano: 2016-06-01 - zakup i dostawa środków do utrzymania czystości oraz środków myjących wraz z systemem dozującym dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa środków czystości, środków do konserwacji butów oraz artykułów gospodarstwa domowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu.
Dodano: 2016-04-29 - 38/2016 PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa płynów technicznych Numer postępowania: EH.25.00031.2016.S.E.ADKA
Dodano: 2016-04-14 - Środki czystości do utrzymania prawidłowej czystości i higieny w obiektach Szkoły Głównej Służby Pożarniczej, w tym: część I: Profesjonalne środki czystości dla utrzymania prawidłowej czystości i higieny w pomieszczeniach kuchenno-gastronomicznych SGSP. część II: Środki czystości ogólnego zastosowania dla utrzymania prawidłowej czystości i higieny w pozostałych pomieszczeniach SGSP.
Dodano: 2016-04-05 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CHEMICZNYCH 22/2016
Dodano: 2016-03-18