Przetargi.pl
„Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Skąpem”

Ochotnicza Straż Pożarna w Skąpem ogłasza przetarg

  • Adres: 66-213 Skąpe, Skąpe
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 341 95 83, 605517641 , fax. nie dotyczy
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Skąpem
    Skąpe 74
    66-213 Skąpe, woj. lubuskie
    tel. 68 341 95 83, 605517641, fax. nie dotyczy
    REGON: 080144082
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie - Ochotnicza Straż Pożarna w Skapem

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Skąpem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Skąpem”. 2. Samochód ratowniczo – gaśniczy będący przedmiotem niniejszej umowy winien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego: 1) Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 poz.1260) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 poz.2022) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy, potwierdzone świadectwem homologacji (lub odpis decyzji zwalniającej pojazd z homologacji). Pojazd musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie czystości spalin. 2) Musi posiadać oznakowanie zgodne z załącznikiem Nr 1 do zarządzenia Nr 3 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 29 stycznia 2019 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP z 2019 r. poz.5). 3) Musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego oraz ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 nr 143 poz.1002). 4) Pojazd ma spełniać ogólne wymagania dla samochodów ratowniczo – gaśniczych oraz szczegółowe wymagania dla średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego, zawarte w/w rozporządzeniu oraz posiadać świadectwo dopuszczenia wydane w trybie przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego oraz ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 nr 143 poz. 1002). 5) Zmiany adaptacyjne pojazdu, dotyczące montażu wyposażenia, nie mogą powodować utraty ani ograniczać uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji mechanicznej. 6) Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” ( Dz. U.2017 poz. 1260). 7) Samochód musi posiadać oznakowanie zgodne z załącznikiem nr 1, do Zarządzenia Komendanta Głównego PSP z dnia 29 stycznia 2019 r. 8) Przy odbiorze pojazdu należy dołączyć ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w Jednostkach Państwowej Straży Pożarnej wydany przez Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka. 9) Samochód musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia przy odbiorze. 10) Samochód musi spełniać wymagania ogólne i szczegółowe przewidziane dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego – zgodnie z normą PN-EN 1846-1 i PN-EN 1846-2. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu. 4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawę wymaganych norm i przepisów oraz wymaganych parametrów (świadectwa, zaświadczenie, karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji i oceny zgodności ze Szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne do zamontowanego nowego fabrycznie sprzętu uwzględnionego w zał. 6 – Szczegółowa specyfikacja techniczna. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania techniczne dla pojazdu, zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna –Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 7. Zadanie jest współfinansowane ze środków otrzymanych z: a) Narodowego/ Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej b) Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego c) Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji d) Budżetu Gminy Skąpe Podwozie pojazdu fabrycznie nowe, silnik i podwozie z kabiną od tego samego producenta, zabudowa oraz wyposażenie fabrycznie nowe. Rok produkcji podwozia - dopuszcza się 2018 rok. Masa całkowita pojazdu gotowego do działań ratowniczo – gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 16 000 kg. Podać bilans masowy pojazdu z wyszczególnieniem na: - masę całkowitą pojazdu z załogą, pełnymi zbiornikami, wyposażeniem, - masę własną pojazdu, - masę wyposażenia, - naciski na oś przednią i tylną, - obciążenia strony lewej i prawej pojazdu, (dopuszczalna różnica w obciążeniu strony lewej i prawej nie może przekroczyć 3 %). Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym przystosowanym do ciągłej pracy bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta, w czasie minimum 4 godzin postoju. Silnik spełniający normy czystości spalin EURO 6 umożliwiający zarejestrowanie pojazdu Minimalna moc silnika: 200 kW. Podwozie wyposażone w mechaniczną skrzynie biegów z maksymalnym układem biegów max 9+1 (wsteczny) z sygnalizacją dźwiękową i świetlną biegu wstecznego. Pojazd wyposażony w hamulce bębnowe na wszystkich osiach. Napęd 4x4 z reduktorem. Blokada mechanizmów różnicowych w mostach napędowych oraz blokada mechanizmu różnicowego międzyosiowego. Synchronizowana skrzynia przekładniowa Ogumienie na każdej osi pojedyncze uniwersalne z bieżnikiem szosowo-terenowym dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych (dopuszcza się ogumienie bliźniacze na tylnej osi z bieżnikiem szosowo - terenowym). Możliwość montażu urządzeń antypoślizgowych, np. łańcuchy. Wartości nominalne ciśnienia w ogumieniu trwale umieszczone nad kołami. Z pojazdem należy dostarczyć pełnowymiarowe koło zapasowe. Pojazd gotowy do działań (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) powinien mieć: Kąt natarcia: min. 23 º, Kąt zejścia : min. 23º, Kąt rampowy : min. 18 º. Maksymalna wysokość pojazdu nie więcej niż 3325 mm. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1 + 1 + 4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), z zawieszeniem mechanicznym lub pneumatycznym. Kabina wyposażona w: - indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy i w części dla załogi - niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku (układ powinien posiadać oddzielny bezpiecznik umieszczony w miejscu łatwo dostępnym), klimatyzacja - fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym i regulacją obciążenia, wysokości, odległości i pochylenia oparcia, - światła do jazdy dziennej uruchamiane po przekręceniu kluczyka, - fotele wyposażone w dwupunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa , - siedzenia powinny być pokryte materiałem łatwym w utrzymaniu w czystości, nienasiąkliwym, odpornym na ścieranie i antypoślizgowym, - przednią szybę warstwową (klejoną), a pozostałe szyby wykonane przynajmniej ze szkła bezodpryskowego, - kabina włącznie ze stopniem (-ami) do kabiny powinna być automatycznie oświetlana po otwarciu drzwi tej części kabiny; powinna istnieć możliwość włączenia oświetlenia kabiny, gdy drzwi są zamknięte, - drzwi przednie prawe i lewe kabiny zamykane kluczem, - przysłonę przeciwsłoneczną, zewnętrzną , - siedzenie dla załogi w tylnym przedziale kabiny w formie ławki wyposażone w uchwyty do mocowania aparatów powietrznych jedno butlowych różnych producentów i wyposażonych w butle różnej wielkości, - radio z odtwarzaczem CD, - elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy, - należy przewidzieć miejsce i mocowanie do przewożenia wyposażenia osobistego dla 6 osób załogi, - należy przewidzieć miejsce do zamontowania ładowarek do latarek oraz radiotelefonów nasobnych, - integralny układ prostowniczy do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła o napięciu 230V oraz zintegrowane złącze prądu elektrycznego o napięciu 230V oraz sprężonego powietrza automatycznie odłączające się w momencie uruchamiania pojazdu, w kabinie kierowcy świetlna i dźwiękowa sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła; wtyczka z przewodem elektrycznym i pneumatycznym o długości minimum 4m, W kabinie kierowcy zamontowany radiotelefon przewoźny spełniający minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne określone w załączniku nr 3 (w przypadku systemu Tetra – w załączniku nr 6) do instrukcji stanowiącej załącznik do rozkazu nr 8 Komendanta Głównego PSP z dnia 5 kwietnia 2019 r. w sprawie wprowadzenia nowych zasad organizacji łączności radiowej. Samochód wyposażony w instalację antenową wraz z anteną. Radiotelefon zasilany oddzielną przetwornicą napięcia. Instalacja elektryczna 24 V. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewnić pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. Instalacja musi być wyposażona w główny wyłącznik prądu, nieodłączający urządzeń wymagających stałego zasilania. Z przodu pojazdu należy zamontować wyciągarkę linową o sile uciągu min. 8 ton Pojazd musi być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne pojazdu uprzywilejowanego z równoczesną możliwością podawania komunikatów słownych. Urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze akustyczne i świetlne (LED) niebieskie, dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie (LED) z przodu pojazdu, dodatkowa lampa sygnalizacyjna niebieska (LED) z tyłu pojazdu. Na dachu kabiny min. 2 głośniki o mocy min. 100 W. Dodatkowy sygnał ostrzegawczy np. pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca kierowcy, -Wszystkie lampy zabezpieczone przed uszkodzeniem. Kolor: - elementy podwozia – czarne lub grafitowe, - błotniki i zderzaki – białe, - kabina i zabudowa – czerwone RAL3000, - drzwi żaluzjowe w kolorze naturalnego aluminium, - elementy plastykowe kabiny i nadwozia mogą zostać w kolorze „naturalnym” (fabrycznym) producenta Lampy przeciwmgielne z przodu pojazdu fabrycznie montowane, lampy dalekosiężne na orurowaniu z przodu pojazdu. Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturach otoczenia: od - 25ºC do + 45º C. Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy typu sworzeń-ucho posiadający homologację lub znak bezpieczeństwa do holowania przyczepy o masie całkowitej minimum 3,5 t z gniazdem elektrycznym i pneumatycznym do podłączenia zasilania przyczepy. Pojemność zbiornika paliwa powinna zapewniać - przejazd min 300 km lub 4 godz. pracę autopompy. Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu oraz powinien być umieszczony za kabiną pojazdu i skierowany w lewo lub w prawo. Miejsce na pojeździe na sprzęt zgodne ze standardem wyposażenia średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego (GBA) przeznaczonego dla jednostki OSP spoza ksrg, wg wytycznych standaryzacji z 9 kwietnia 2019 r. wydanych przez KG PSP. Sprzęt rozmieszczony grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii umożliwiającą modyfikację przez użytkownika końcowego. Zabudowa musi być wykonana ze stali nierdzewnej i aluminium bądź materiałów kompozytowych. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z blachy aluminiowej ryflowanej. Zabudowa powinna być zamontowana na sztywno na ramie pośredniej wyposażonej w amortyzujące elementy metalowo-gumowe. Dach zabudowy musi być wykonany w formie antypoślizgowego podestu roboczego, a obrzeża zabezpieczone balustradą ochronną Na bocznych ścianach zabudowy zastosować taśmy odblaskowe zwiększające widoczność pojazdu (w nocy lub warunkach ograniczonej widoczności). Na dachu zabudowy mocowania do przewozu węży ssawnych (3 szt.), długich przedmiotów oraz drabiny D10W Skrytki zamykane żaluzjami wodo- i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Zamknięcia żaluzji typu rurkowego (bar-lock). Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu skrytki. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza. Zastosowane półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji wysokości półek. Konieczne jest zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysunięcie podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięciem z prowadnic). Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. Drabina do wejścia na dach umieszczona na tylnej ścianie zabudowy. Stopnie w wykonaniu antypoślizgowym. Górna część drabinki wyposażona w uchwyty ułatwiająca wchodzenie. Odległość pierwszego stopnia od podłoża nie może przekroczyć 600 mm. Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. Pojazd powinien posiadać oświetlenie typu LED pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności min. 15 luksów w odległości 1 m od pojazdu na poziomie gruntu. Elementy wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w przedziale zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Przedział autopompy musi być wyposażony w system ogrzewania, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy i autopompę przed zamarzaniem w temperaturze do -25oC, działający niezależnie od pracy silnika. Autopompa dwuzakresowa o wydajności: - min. 2000 l/min przy ciśnieniu 0,8 MPa dla głębokości ssania 1,5 m, - min. 300 l/min. przy ciśnieniu 4 MPa. Autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do min.: - dwóch nasad tłocznych wielkości 75 zlokalizowanych z boków pojazdu (po jednej na stronę), - wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia. Na wlotach ssawnych i do napełniania zbiornika muszą być zamontowane elementy zabezpieczające przed przedostaniem się do układu wodno-pianowego zanieczyszczeń stałych. Wszystkie elementy układu wodno pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie Układ wodno-pianowy wyposażony w ręczny dozownik środka pianotwórczego umożliwiający uzyskanie stężeń w zakresie od 3% - 6%, w całym zakresie pracy autopompy. Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m oraz musi być wyposażona w automatycznie uruchamiane urządzenie odpowietrzające, umożliwiające zassanie wody z głębokości 1,5 m w czasie do 30 s, a z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sekund. Zbiornik wody wykonany z materiałów kompozytowych o pojemności co najmniej od 2500 l do 3000l. Zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien być wyposażony w falochrony i posiadać właz rewizyjny otwierany, umożliwiający swobodny dostęp do wnętrza zbiornika. Zbiornik wodny musi być wyposażony w nasadę fi 75 z odcinającym zaworem kulowym do napełniania zbiornika z hydrantu. Instalacja napełniania musi mieć konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika. Zbiornik środka pianotwórczego wykonany z materiałów kompozytowych o pojemności co najmniej 10% pojemności zbiornika wody, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. Samochód musi być wyposażony w co najmniej jedną wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia z automatycznym hamulcem o długości węża min. 60 m na zwijadle elektrycznym, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności z prądem zwartym i rozproszonym. Zwijadło linii wysokociśnieniowej powinno być poprzedzone zaworem odcinającym wodę. Możliwość ręcznego rozwijania. Działko wodno-pianowe DWP 16 o regulowanej wydajności umieszczone na dachu zabudowy pojazdu, przy podstawie działka powinien być zamontowany zawór odcinający (kulowy ręczny). Zakres obrotu działka w płaszczyźnie pionowej- od kąta limitowanego obrysem pojazdu do min 75”. Stanowisko obsługi działka oraz dojście do stanowiska musi posiadać oświetlenie nieoślepiające, bez wystających elementów, załączane ze stanowiska obsługi pompy. Dodatkowo zamontowany z przodu pojazdu system zraszania. W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze: - urządzenia kontrolno-sterownicze autopompy, - wskaźnik pracy silnika, - manowakuometr, - manometr niskiego ciśnienia - manometr wysokiego ciśnienia - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, -możliwość załączenia przystawki z tyłu pojazdu - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, - wyłącznik silnika pojazdu, - kontrolka awarii silnika - kontrolka włączenia pompy, - schemat układu wodno- pianowego oraz oznaczenie zaworów - licznik motogodzin pracy autopompy, - sterowanie automatycznym układem utrzymania stałego ciśnienia tłoczenia z możliwością ręcznego sterowania regulacją ciśnienia pracy, - sterowanie automatyczne lub ręczne układu dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie jego pracy, - sterowanie automatycznym zaworem napełniania zbiornika z hydrantu z możliwością przełączenia na sterowanie ręczne. W kabinie kierowcy powinny znajdować się następujące urządzenia kontrolno -pomiarowe: - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku - kontrolka włączenia autopompy W przedziale autopompy dodatkowy manipulator współpracujący z radiotelefonem przewoźnym, umożliwiający prowadzenie korespondencji, zabezpieczony przed działaniem wody, wyposażony w wyłącznik. Zabudowa wyposażona powinna być w: - wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy zabudowany na stałe w samochodzie z najaśnicami LED o łącznej wielkości strumienia świetlnego min. 30 000 lm. Wysokość min. 4,5 m od podłoża z możliwością sterowania obrotem najaśnic wokół osi pionowej oraz zmianą ich kąta pochylenia powinno odbywać się z poziomu ziemi. Urządzenie powinno mieć funkcje automatycznego składania oraz odporność na zabrudzenia przewodowego panelu sterowania, Stopień ochrony masztu i reflektorów min. IP 55. Sygnalizacja podniesienia masztu w kabinie kierowcy na panelu kontrolnym. Działanie masztu powinno odbywać się bez nagłych skoków podczas ruchu do góry i do dołu. Zamawiający wymaga objęcia pojazdu minimalnym okresem gwarancji: - na podwozie, minimum 24 miesiące, - na zabudowę, minimum 24 miesiące Pojazd musi zostać przekazany zamawiającemu z pełnym zbiornikiem paliwa. Wykonawca musi przeszkolić w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przedstawicieli zamawiającego. Przeszkolenie zostanie przeprowadzone najpóźniej w dniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca pokryje koszty noclegu osób odbywających szkolenie. O terminie szkolenia Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 5 dni roboczych przed terminem szkolenia, a Zamawiający w terminie 3 dni przed terminem szkolenia musi zaakceptować wskazany termin. Czas trwania szkolenia minimum 2 godziny. Wykonawca musi czasowo zarejestrować i ubezpieczyć „OC” przedmiot zamówienia, tak aby umożliwić przejazd do siedziby jednostki OSP po dokonanym ostatecznym odbiorze. Minimum jeden punkt serwisowy podwozia najbliższy siedzibie zamawiającego Minimum jeden punkt serwisowy nadwozia, najbliższy siedzibie zamawiającego Czas reakcji serwisu, max 36 godzin od zgłoszenia Koszty dojazdów i wykonania przeglądów gwarancyjnych oraz napraw gwarancyjnych pokrywa wykonawca. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z pojazdem: - aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej pojazdu - instrukcja obsługi w języku polskim do podwozia samochodu, zabudowy pożarniczej i zainstalowanych urządzeń i wyposażenia - dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania pojazdu jako (samochód specjalny), wynikającej z ustawy „Prawo o ruchu drogowym” Pojazd dostarczony z wyposażeniem podwozia, w skład którego muszą wchodzić: - co najmniej 2 kliny pod koła, - klucz do kół, - podnośnik hydrauliczny, - przewód do pompowania kół z manometrem, - trójkąt ostrzegawczy, - apteczka samochodowa z wyposażeniem, - gaśnica proszkowa min. 2 kg zamontowana w kabinie kierowcy, - lina stalowa o średnicy min. 15 mm i długości min. 10 m z szeklami. Zamawiający przewiduje doposażenie pojazdu stanowiącego przedmiot zamówienia we własny pozostały sprzęt i wyposażenie, który zostanie zamontowany na samochodzie na koszt wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego 58 1600 1462 1838 7584 5000 0001 z dopiskiem: „Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć oryginał jego wniesienia, w sposób umożliwiający zwrot wadium bez naruszenia oferty – dokument nie powinien być trwale spięty z resztą oferty. 7. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiajacego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt.7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Warunki zwrotu, ponownego wniesienia i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. 9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 3. Formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust 1 pkt .23 ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia o Wykonawcy o przynależności lub braku do tej samej grupy kapitałowej. 6. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach