Przetargi.pl
Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 (uterenowionego) dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kisielicach

Gmina Kisielice ogłasza przetarg

  • Adres: 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 2785500 , fax. 0-55 2785502
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kisielice
    ul. Daszyńskiego 5
    14-220 Kisielice, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-55 2785500, fax. 0-55 2785502
    REGON: 17074802800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipkisielice.warmia.mazury.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Kisielicach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 (uterenowionego) dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kisielicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego), wyprodukowanego w 2019 lub 2020 roku wraz z zabudową z 2019 r lub 2020 r.) średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 (uterenowionego) wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kisielicach 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: https://bipkisielice.warmia.mazury.pl 3. W przypadku wskazania w dokumentacji przetargowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że zapewnią one realizację zamówienia zgodnie z dokumentacją przetargową i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych(np. wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itp.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych. 4. Wykonawca, który zdecyduje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, elementy, systemy, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego), wyprodukowanego w 2019 lub 2020 roku średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kisielicach, z napędem 4x4 (uterenowionego) wraz z wyposażeniem. 2. Umowa zawarta będzie między Wykonawcą a OSP w Kisielicach. Odbiorcą i nabywcą jest: OSP w Kisielicach. Faktura będzie wystawiona na: Ochotnicza Straż Pożarna Kisielice, ul. Polna 1, 14-220 Kisielice. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji i serwisu opisane są w Załączniku nr 1a do SIWZ. 4. O terminie odbioru dostawy Wykonawca musi zawiadomić Zamawiającego, na co najmniej 5 dni przed data odbioru dostawy samochodu. Kontakt do osoby, którą należy powiadomić o terminie odbioru dostawy: Marian Gołembiewski, tel.604 707 995. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. Wraz z samochodem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pełną dokumentację w tym: certyfikaty i atesty dopuszczające przedmiot zamówienia do właściwego użytku. 6. Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest uwzględnić instruktaż, dotyczący obsługi pojazdu i wyposażenia minimum 4 osób OSP Kisielice, który należy przeprowadzić w dniu odbioru dostawy pojazdu wraz z wyposażeniem 7. Przedmiot zamówienia powinien spełniać warunki techniczne określone ustawą Prawo o ruchu drogowym i przypisach wykonawczych do ustawy potwierdzone aktualnym świadectwem homologacji samochodu (aktualne świadectwo homologacji samochodu należy dołączyć przy odbiorze samochodu). Pojazd będący przedmiotem zamówienia publicznego powinien być zrealizowany w oparciu o obowiązujące przepisy i rozporządzenia w taki sposób, by został dopuszczony do użytkowania w jednostkach straży pożarnej oraz mógł być zarejestrowany i poruszać się po wszelkiego rodzaju drogach publicznych. Pojazd powinien posiadać świadectwo dopuszczenia wydane przez jednostkę do tego upoważnioną, czyli Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie przedstawione Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru technicznego pojazdu. 8. Wykonawca udzieli gwarancji: a) na cały samochód, w tym części i podzespoły bez niżej wymienionych na okres min. 24 miesiące, bez limitu kilometrów i bez limitu przepracowanych motogodzin, b) na perforacje blach na okres min. 60 miesięcy. 9. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 10. Wykonawca dokona trwałego oznaczenia numerem inwentarzowym nadanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach