Gmina Grodzisko Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 37-306 Grodzisko Dolne, Grodzisko Dolne
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 2428265 , fax. 17 2436038
- Data zamieszczenia: 2019-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisko Dolne
Grodzisko Dolne 125 a
37-306 Grodzisko Dolne, woj. podkarpackie
tel. 17 2428265, fax. 17 2436038
REGON: 69058171000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W GRODZISKU DOLNYM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAKUP I DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W GRODZISKU DOLNYM Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, a także uruchomienie i wstępne przeszkolenie w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy). Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy). Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny. Wykonawca wskaże okres gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt. Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru, to 24 miesiące. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie Zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad - w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wzór oferty na dostawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa nowego lekkiego samochodu specjalistycznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jadachach gmina Nowa Dęba
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Woli Raniżowskiej
Dodano: 2023-09-26 - Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Moderówce celem zwiększenia potencjału technicznego
Dodano: 2023-09-25 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Zbydniów -I
Dodano: 2023-07-18 - Dostawa lekkiego ratowniczo - gaśniczego wozu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Makowisku
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z układem napędowym 4x4 oraz systemem piany sprężonej i wyposażeniem na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubeni
Dodano: 2023-07-10 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jagielle
Dodano: 2023-06-30 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Płazówce
Dodano: 2023-06-20 - Dostawa lekkiego ratowniczo - gaśniczego wozu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Makowisku
Dodano: 2023-06-11 - Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Niebylcu
Dodano: 2023-06-07