Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02520 Warszawa, ul. Wiśniowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 408 045 , fax. 226 408 024
- Data zamieszczenia: 2019-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie
ul. Wiśniowa 50
02520 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 408 045, fax. 226 408 024
REGON: 1213069600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa sprzętu w ramach programu POWER 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu -Maszyny i urządzenia do utrzymania czystości- do realizacji usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia cykli aktywizacyjno- zawodowych dla osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczych podległych Dyrektorowi Okręgowemu Służby Więziennej w Warszawie w ramach projektu ,,Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności’’ realizowanego w ramach Działania 2.7 „Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym”Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31700000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w następującej wysokości: a) dla CZĘŚCI I zamówienia 12.000,00 zł ( dwanaście tysięcy złotych złotych) b) dla CZĘŚĆI II zamówienia 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych) c) dla CZĘŚĆI III zamówienia 3.000,00 zł ( trzy tysiące złotych) d) dla CZĘŚĆI IV zamówienia 400,00 zł ( czterysta złotych) e) dla CZĘŚĆI V zamówienia 200,00 zł ( dwieście złotych f) dla CZĘŚĆI VI zamówienia 3.000,00 zł ( trzy tysiące złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie XII ust. 1 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo--kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 41 1010 1010 0402 4013 9120 0000. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg na zakup i dostawę sprzętu w ramach POWER”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punktach 3. 2) – 5) powyżej muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien być wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia określonych przez Zamawiającego wykonawca załącza do oferty, aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia dalej jako „JEDZ” - o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną