Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolonej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych „Aktywna Tablica” dla 9 szkół podstawowych Gminy Jabłonka

Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 34-482 Lipnica Mała, Lipnica Mała
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 752 640 , fax. 182 752 640
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
    Lipnica Mała 117
    34-482 Lipnica Mała, woj. małopolskie
    tel. 182 752 640, fax. 182 752 640
    REGON: 49054806600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolonej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych „Aktywna Tablica” dla 9 szkół podstawowych Gminy Jabłonka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolonej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych „Aktywna Tablica” dla 9 szkół podstawowych Gminy Jabłonka 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zakup i dostawa sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolonej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych „Aktywna Tablica” dla: 1) Szkoła Podstawowa nr 2 w Podwilku (2 tablice), 2) Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej (2 tablice), 3) Szkoła Podstawowa nr 2 w Zubrzycy Górnej (2 tablice), 4) Szkoła Podstawowa nr 3 w Zubrzycy Górnej (2 tablice), 5) Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lipnicy Małej (2 tablice), 6) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Lipnicy Małej (3 tablice), 7) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Lipnicy Małej (3 tablice) 8) Szkoła Podstawowa Jabłonka – Bory (3 tablice) 9) Szkoła Podstawowa w Chyżnem (3 tablice) Rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych: Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej Ilość 1 Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej min. 65” 10 sztuk (po 2 sztuki do 5 szkół) 2 Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej min. 55” 12 sztuk (po 3 sztuki dla 4 szkół) 3. Wymagania funkcjonalno-techniczne dla interaktywnych monitorów dotykowych zostały określone w załączniki nr 9 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. Sprzęt musi spełniać warunki wynikające z Uchwały nr 108/2017 Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 roku w sprawie ustanowienia Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019 „Aktywna Tablica” tj.: - posiadać deklarację CE; - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta; - zakupione pomoce dydaktyczne muszą pochodzić od jednego producenta; - komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy; - sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolny od obciążeń prawami osób trzecich; - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim; - posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata. 4. Dostawa, montaż, uruchomienie i szkolenie użytkowników W ramach dostawy urządzeń Wykonawca musi zapewnić transport urządzeń we wskazane miejsce: 1) Szkoła Podstawowa nr 2 w Podwilku (2 tablice) – 34-722 Podwilk 157, 2) Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej (2 tablice) – 34-484 Zubrzyca Górna 43, 3) Szkoła Podstawowa nr 2 w Zubrzycy Górnej (2 tablice) – 34-484 Zubrzyca Górna 482, 4) Szkoła Podstawowa nr 3 w Zubrzycy Górnej (2 tablice) – 34-484 Zubrzyca Górna 270, 5) Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lipnicy Małej (2 tablice) -34-482 Lipnica Mała 117, 6) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Lipnicy Małej (3 tablice) – 34-482 Lipnica Mała 346, 7) Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lipnicy Małej (3 tablice) – 34-482 Lipnica Mała 512, 8) Szkoła Podstawowa Jabłonka – Bory (3 tablice) – 34-480 Jabłonka, ul. Kopernika 14 9) Szkoła Podstawowa w Chyżnem (3 tablice) – 34-481 Chyżne 129 Zainstalować i uruchomić oraz przeszkolić użytkowników (co najmniej 2 osoby) według poniższych wytycznych: Użytkownicy przeszkoleni zostaną z zasad obsługi dostarczonego sprzętu, tj. uruchomienia, konfigurowania, użytkowania, korzystania z zasobów oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 5. Szkoła Podstawowa nr 1 w Lipnicy Małej oraz jednostki wymienione w załączniku nr 8 do SIWZ zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolonej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych „Aktywna Tablica”. 6. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu jednostek wymienionych w pkt 2 (wskazane zostały w zał. nr 8 do SIWZ). 7. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępną na stronie internetowej Zamawiającego. 8. CPV - Główny przedmiot 30231320-6 Monitory dotykowe 32322000-6 Urządzenia multimedialne Zakup w/w monitorów Interaktywnych będących przedmiotem zamówienia związany jest z realizacją przez szkoły/placówki działalności dydaktycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231320-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w ramach tego warunku szczegółowych wymagań. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przetargowej (według Załącznika nr 1 do SIWZ). 1a). Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz 2) Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1794 z późniejszymi zmianami). 4) Zobowiązanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (według wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ). 5) 1 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż podziela rekomendację opublikowaną na stronie internetowej UZP o następującej treści: „(…) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego też, Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ i zamieszczony zostanie przez Zamawiającego na stronie internetowej www.jablonka.pl wraz w informacją z otwarcia ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. Uwaga: wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale 11 SIWZ ust. 3 pkt. 3.1 i pkt. 3.2, jeżeli (art. 26 ust 6 ustawy Pzp) 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 stawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2007 r Nr 168, poz. 1186) oraz wydruków Z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (tj. Dz. U. z 2015r, poz. 584 z późn. zm.) 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 3) Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust 3, 4 ustawy Pzp). 3a) Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust 3a ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach