Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu TIK - II

Gmina Sadlinki ogłasza przetarg

  • Adres: 82522 Sadlinki, ul. Kwidzyńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 757 510 , fax. 552 757 580
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadlinki
    ul. Kwidzyńska 12
    82522 Sadlinki, woj. pomorskie
    tel. 552 757 510, fax. 552 757 580
    REGON: 17074804000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu TIK - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia (Zadanie 3: Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kluczowych kompetencji przyrodniczych niezbędnych na rynku pracy w ZS Sadlinki oraz ZS Nebrowo) Dostawa do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki 1) Tablica interaktywna – sztuk 1 • Rodzaj powierzchni: magnetyczna, matowa, suchościeralna, uszkodzenie nie wpływa na działanie tablicy • Przekątna powierzchni roboczej min. 80” • Technologia: pozycjonowanie w podczerwieni • Sposób obsługi: palec lub dowolny wskaźnik • Format obrazu 4:3, rozdzielczość min. 32768x32768 • Dokładność odczytu <0,05 mm • Prędkość kursora min. 120”/ sekundę • Komunikacja: port USB • Paki skrótów po obu stronach tablicy • Waga tablicy max. 20 kg • W zestawie: Kabel USB, Pisaki ( 6 szt. ), Półka na pisaki, uchwyt do montażu na ścianie, uchwyt do pisaków ( 2 szt. ), wskaźnik teleskopowy • Montaż oferowanej tablicy po ustaleniu miejsca z zamawiającym. 2) Projektor szerokokątny – sztuk 1 • System projekcji‎: DLP, ‎‎ • Rozdzielczość: XGA (1024 x 768), • Jasność‎: min. 3200 ANSI • Kontrast:‎ min. 21000:1‎; • Współczynnik odległości 0.61:1 • Czas pracy lampy: min 5000 godzin w trybie normal, • Wbudowany głośnik min. 2W; • Złącza: Composite IN, HDMI IN, S-Video IN, VGA (2x ) IN, VGA OUT, AUDIO IN ( Mini Jack 3,5 mm ), AUDIO OUT ( Mini Jack 3,5 mm ), porty komunikacyjne mini USB ( serwisowe ), RS232 • Waga: maks 2.5 kg; • Zużycie energii max. 265W • Głośność max. 32 dB • Uchwyt do montażu ściennego dla oferowanego projektora, montaż oferowanego projektora po ustaleniu miejsca z zamawiającym. • Uchwyt do projektora: o Regulacja odległości projektora od ściany do max. 114 cm o Możliwość regulacji pochylenia w osi uchwytu min. +/- 15 stopni o Możliwość regulacji pochylenia na boki min. +/- 22,5 stopnia o Udźwig min. 25 kg 3) Komputer przenośny z systemem operacyjnym – sztuk 1 • Procesor o wydajności min. 3120 pkt w CPU PassMark; • Pamięć RAM min. 8 GB DDR4, • Dysk twardy min. 500GB; • Przekątna ekranu 15,6"; Rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768; powłoka matowa • Karta graficzna zintegowana • Wbudowany mikrofon, wbudowane głośniki stereo, wbudowana kamera, LAN 1000 Mbps, Bluetooth, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/Ac • Wydzielona klawiatura numeryczna; • Złącza: HDMI, VGA, 3x USB (w tym min. 2x USB 3.0) • Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, • Akumulator 4 komorowy • Waga max. 2.1 kg • Najnowsza wersja systemu operacyjnego Windows z obsługą Active Directory w polskiej wersji językowej. • Sprzęt musi być wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001. Naprawy w całym okresie gwarancji powinny być realizowane wyłącznie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. • W ofercie wymagane jest podanie producenta i modelu oferowanego komputera oraz jego parametrów technicznych, a także dostarczenie karty katalogowej lub innego równoważnego dokumentu. 4) Tablet – sztuk 10 • Przekątna ekranu 10.1"; • Rozdzielczość ekranu min.1920 x 1200; • Pamięć RAM min. 2 GB; • Pamięć wbudowana min. 16 GB; • Nagrywanie 1920 x 1080; • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac; Wbudowany moduł GPS; Bluetooth; • Czytnik kart pamięci - 1 szt.; Wyjście słuchawkowe - 1 szt.; Micro USB - 1 szt.; • Bateria min. 7300 mAh; • Android min. 6.0 Marshmallow; • Aparat 8.0 Mpix; • Wbudowany mikrofon; Wbudowane głośniki; Czujnik światła; • Waga maks 525 g; • Etui do oferowanego sprzętu od producenta urządzenia. 5) Aparat fotograficzny – sztuk 1 • Rozdzielczość matrycy min. 24 Mpix; • Wielkość matrycy min. 23,5 x 15,6 mm; Typ matrycy CMOS; • Ogniskowanie: Detekcja fazowa, min. 10 punktowy AF; Pomiar światła Centralnie ważony, Punktowy, Matrycowy, Zakres ISO 100 - 12500, • Rozdzielczość zdjęć: 4800 x 1632, 9600 x 1632, 4496 x 3000, 6000 x 4000; • Nagrywanie 1920 x 1080, do 60 kl./s; • Formaty zapisu2017-08-01 RAW, JPEG + RAW, MPEG-4 AVC, H.264, MOV, JPEG; • Zdjęcia seryjne do 5 kl./s; • Lampa błyskowa: Wbudowana z możliwością podpięcia zewnętrznej; • Ekran LCD min. 3"; • Złącza: Wyjście wideo - 1 szt., Czytnik kart SD - 1 szt., Wejście mikrofonowe 3.5 mm - 1 szt., mini HDMI - 1 szt., USB 2.0 - 1 szt.; • Zakres pomiaru światła od 0 do min. 20 EV; • W zestawie obiektyw 18 - 55 mm; Akumulator; Ładowarka; dedykowane oprogramowanie; 6) Wizualizer – sztuk 1 • Przetwornik: CMOS; Ilość pikseli: 5Mpix; • Rozdzielczość: 1920 x 1080, 30 fps; • Zoom cyfrowy: min. 16x; • Obszar skanowania min. 50 x 37 cm; • Kamera na gęsiej szyji, • Automatyczny focus; • Podświetlenie LED; • Złącza: 2x VGA, 2x HDMI, • Wbudowana pamięć z wejściem SD, • Automatyczna regulacja przesłony; • Dzielenie ekranu; • Masa netto do 3 kg 7) Cyfrowy mikroskop – sztuk 1 • długość tubusu: 160 mm • głowica binokularowa, obracana 360º, pochylenie 30º • zakres regulacji odległości miedzy źrenicami: 48 mm - 75 mm • regulacja dioptrii na lewym torze optycznym: +/- 5D • miska obiektywowa czterogniazdowa • obiektywy achromatyczne 4x, 10x, 40x,100x • Współosiowa regulacja mikro/makro; kondensor z przysłoną irysową • czułość ogniskowania: 0,004 mm (4µm), zakres 24 mm • oświetlacz diodowy LED z pokrętłem regulacji jasności; blokada górnego położenia stolika; pokrętło przesuwu preparatu X/Y; • zasilanie sieciowe 230 V 8) Cyfrowa kamera z dedykowanym oprogramowaniem i statywem – sztuk 1 • Liczba pikseli: 12,76 Mpix; • Zoom optyczny min. 20x; • Długość ogniskowej min. 4.08 – 80 mm; • Przysłona obiektywu F1,8 /F3,6; • Automatyczna lub manualna regulacja ostrości; • Jednoczesne filmowanie i fotografowanie; • Nagrywanie w rozdzielczości 1920x1080@120 fps; tryb zwolnionego tempa; • Funkcja HDR; • Automatyczne wykrywanie warunków i ustawień filmowania; • Czytnik NFC; zdalne sterowanie urządzeniami mobilnymi; • Obsługa kart pamięci SD/SDHC/SDXC; • Kompresja MPEG-4 AVC/H.264 ; • Dotykowy wyświetlacz LCD 3" ; • Wifi 802.11 b/g/n; • Waga kamery: maks 360 g • Dedykowany statyw - maksymalna długość statywu: 170 cm, minimalna długość statywu: 65 cm, wymienna głowica 3D z poziomicą z gwintem w standardzie 1/4 cala, samopoziomujące stopki, trzysekcyjne nogi, hak do zawieszenia obciążania, udźwig 5 kg. 9) Urządzenie wielofunkcyjne, laser A4 – sztuk 1 • Urządzenie wielofunkcyjne z laserową drukarką monochromatyczną; • Drukowanie, kopiowanie, skanowanie i faksowanie; • Szybkość drukowania/Kopiowania - Jednostronne: 33 str./min; Dwustronne: 16 obr./min; • Jakość wydruku: min. 1200 × 1200 dpi; • Automatyczne drukowanie dwustronne; • Automatyczne kopiowanie dwustronne; • Drukowanie z pamięci USB, Google Cloud Print, AirPrint; • Funkcje usuwania ramki, sortowanie, 2 strony na arkuszu, 4 strony na arkuszu, kopiowanie dokumentów tożsamości; • Rozdzielczość skanowania: maks. 9600 × 9600 dpi; • Skanowanie dwustronne; automatyczny podajnik oraz taca dokumentów; • Skanowanie do : email, PC, USB, serwera, chmury; Szybkość modemu faks: min. 33 Kb/s; • Dwustronne wysyłanie i odbieranie faksu; • Kaseta o pojemności 500 arkuszy; • Komunikacja LAN 1000Base-T, bezprzewodowa 802.11b/g/n; • Kolorowy ekran dotykowy LCD min. 8,5"; • Zdalny interfejs użytkownika; obsługa stanu tonera; zdalne odczyty liczników, automatyczne zarządzanie materiałami eksploatacyjny i zdalna diagnostyka. Dostawa do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki 10) Tablica interaktywna – sztuk 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 11) Projektor szerokokątny – sztuk 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 12) Komputer przenośny z systemem operacyjnym – sztuk 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 13) Tablet – sztuk 10 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 14) Cyfrowy aparat fotograficzny – sztuka 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 15) Wizualizer – sztuka 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 16) Cyfrowy mikroskop – sztuka 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 17) Cyfrowa kamera z dedykowanym oprogramowaniem i statywem – sztuka 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 18) Urządzenie wielofunkcyjne, laser A4 – sztuk 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. (Zadanie 4: Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych w zakresie języków obcych niezbędnych na rynku pracy w ZS w Sadlinki i ZS Nebrowo) Dostawa do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki Lp. Nazwa Liczba sztuk 19 Big English 1 - Pupil's Book with MyEnglishLab - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyEnglishLab”. 10 20 Big English 2 - Pupils's Book with MyEnglishLab - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyEnglishLab”. 10 21 Big English 3 - Pupils's Book with MyEnglishLab - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyEnglishLab”. 10 22 Big English 1 - Teacher's eText IWB - Płyta instalacyjna, oprogramowanie do tablic interaktywnych do podręcznika Big English 1 1 23 Big English 2 - Teacher's eText IWB - Płyta instalacyjna, oprogramowanie do tablic interaktywnych do podręcznika Big English 2 1 24 Big English 3 - Teacher's eText IWB - Płyta instalacyjna, oprogramowanie do tablic interaktywnych do podręcznika Big English 3 1 25 Big English 4 - Pupil's Book with MyEnglishLab - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyEnglishLab”. 10 26 Big English 5 - Pupil's Book with MyEnglishLab - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyEnglishLab”. 10 27 Big English 6 - Pupil's Book with MyEnglishLab - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyEnglishLab”. 10 28 Big English 4 - Teacher's eText IWB - Płyta instalacyjna, oprogramowanie do tablic interaktywnych do podręcznika Big English 4 1 29 Big English 5 - Teacher's eText IWB - Płyta instalacyjna, oprogramowanie do tablic interaktywnych do podręcznika Big English 5 1 30 Big English 6 - Teacher's eText IWB - Płyta instalacyjna, oprogramowanie do tablic interaktywnych do podręcznika Big English 6 1 31 MyGrammarLab Elementary - Student's Book plus MyLab for classroom use - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, poziom podstawowy, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyGrammarLab”. 10 32 MyGrammarLab Intermediate - Student's Book plus MyLab for classroom use - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, poziom podstawowy, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyGrammarLab”. 10 Dostawa do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki Lp. Nazwa Liczba sztuk 33 Big English 1 - Pupil's Book with MyEnglishLab - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyEnglishLab”. 10 34 Big English 2 - Pupils's Book with MyEnglishLab - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyEnglishLab”. 10 35 Big English 3 - Pupils's Book with MyEnglishLab - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyEnglishLab”. 10 36 Big English 1 - Teacher's eText IWB - Płyta instalacyjna, oprogramowanie do tablic interaktywnych do podręcznika Big English 1 1 37 Big English 2 - Teacher's eText IWB - Płyta instalacyjna, oprogramowanie do tablic interaktywnych do podręcznika Big English 2 1 38 Big English 3 - Teacher's eText IWB - Płyta instalacyjna, oprogramowanie do tablic interaktywnych do podręcznika Big English 3 1 39 Big English 4 - Pupil's Book with MyEnglishLab - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyEnglishLab”. 10 40 Big English 5 - Pupil's Book with MyEnglishLab - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyEnglishLab”. 10 41 Big English 6 - Pupil's Book with MyEnglishLab - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyEnglishLab”. 10 42 Big English 4 - Teacher's eText IWB - Płyta instalacyjna, oprogramowanie do tablic interaktywnych do podręcznika Big English 4 1 43 Big English 5 - Teacher's eText IWB - Płyta instalacyjna, oprogramowanie do tablic interaktywnych do podręcznika Big English 5 1 44 Big English 6 - Teacher's eText IWB - Płyta instalacyjna, oprogramowanie do tablic interaktywnych do podręcznika Big English 6 1 45 MyGrammarLab Elementary - Student's Book plus MyLab for classroom use - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, poziom podstawowy, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyGrammarLab”. 10 46 MyGrammarLab Intermediate - Student's Book plus MyLab for classroom use - Podręcznik papierowy do nauki języka angielskiego przeznaczony dla grup z większą ilością zajęć języka angielskiego, poziom podstawowy, z kodem dostępu do zasobów internetowych „MyGrammarLab”. 10 Dostawa do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki 47) Komputer stacjonarny z oprogramowaniem oraz monitorem – sztuk 1 Komputer • Procesor o wydajności min. 1675 pkt w CPU PassMark; • Pamięć RAM 8 GB; • Karta graficzna Intel HD Graphics; • Dysk twardy min. 500 GB; • Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer; • Karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio; LAN 10/100/1000 Mbps; Wejścia/Wyjścia panelu przedniego: USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt. • Czytnik kart pamięci - 1 szt. • Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.; Wejścia/Wyjścia panel tylni: Wejście/wyjścia audio - 3 szt., USB 2.0 - 4 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., HDMI - 1 szt., VGA (D-sub) - 1 szt.; • Klawiatura/mysz: PS2 lub USB, mysz laserowa • Najnowsza wersja systemu operacyjnego Windows z obsługą Active Directory w polskiej wersji językowej. • Sprzęt musi być wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001. Naprawy w całym okresie gwarancji powinny być realizowane wyłącznie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. • W ofercie wymagane jest podanie producenta i modelu oferowanego komputera oraz jego parametrów technicznych, a także dostarczenie karty katalogowej lub innego równoważnego dokumentu. • Monitor: Przekątna ekranu 21,5", Rodzaj matrycy LED, IPS, Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, Jasność 250 cd/m², Kontrast dynamiczny 3 000 000:1, Kąt widzenia: 178 stopni, Czas reakcji 14 ms, bezramkowy, Wejścia HDMI, VGA, Regulacja kąta pochylenia, VESA, Kensington Lock 48) Tablica interaktywna – sztuk 1 Specyfikacja jak w punkcie nr 1) 49) Projektor szerokokątny – sztuk 1 Specyfikacja jak w punkcie nr 2) 50) Pracownia językowa MENTOR PC2 – 22 stanowiska +1 nauczyciel - sztuk 1 Jednostka centralna systemu, okablowanie: metalowa obudowa rack umieszczona w szafce sprzętowej biurka lektora; wymiary max: 40 cm x 10 cm x 30 cm; centralka nie posiada klawiatury – obsługa tylko z komputera PC (tablicy interaktywnej) za pośrednictwem programu; 8 wejść mono sygnału Audio (4 stereo), 2 wyjścia audio, wejście słuchawkowe; uruchamianie centralki za pomocą przełącznika on/off; moduł USB do podłączenia komputera; wbudowany wzmacniacz stereo 40W ; sterowanie mikroprocesorowe; cyfrowa regulacja siły głosu z mikrofonów, z wejścia magnetofonowego, z wejścia DVD, regulacja siły oraz barwy głosu w głośnikach, wyjście nagrywania na komputer (rejestrator, magnetofon), wyjście na głośniki, wbudowany procesor DSP z funkcją symulacji zakłóceń rozmów telefonicznych; zasilanie jednostki centralnej 230V, stanowisk uczniowskich 8V, pasmo przenoszenia 50Hz – 10 kHz, okablowanie (1xRCA / mini jack mono - 2 szt., 2xRCA / 2xRCA); Oprogramowanie sterujące PC program umożliwiający obsługę pracowni z tablicy interaktywnej, z komputera; interface użytkownika (wirtualna klawiatura), timer, tryby pracy, imienna lista wg numerów stanowisk, wybór źródła dźwięku; 23 szt. Oprogramowania magnetofonu - dwie ścieżki rejestratora dają możliwość jednoczesnego odsłuchiwania audycji i nagrywania głosu ucznia, funkcja magnetofonu i rejestratora, 10 znaczników wyodrębniających część zapisu, wybór prędkości odtwarzania; graficzne przedstawienie przebiegu dźwięku i porównanie z oryginałem - zapis wykresu oscyloskopowego wymawianego wyrazu/frazy; Wysokiej jakości słuchawki z mikrofonem dynamicznym - 23 szt. słuchawek z mikrofonem - słuchawki: impedancja 2x32Ω, czułość 110±3dB, częstotliwość 20~20000Hz, maksymalna moc wyjściowa 2x100 mW, mikrofon: mikrofon: impedancja 200Ω, czułość -48±3dB, częstotliwość 30~16000Hz; trwałe, odporne na uszkodzenia mechaniczne, miękka, elastyczna obudowa, eliminujący szum otoczenia mikrofon kierunkowy na giętkim pałąku, duże wentylowane nauszniki szczelnie kryjące ucho, wtyczka 5 pin; Pulpity ucznia 22 szt. przyłącza - gniazdo słuchawkowe DIN 5 pin lub 2 x mały jack, montowane w blendzie biurka uczniowskiego, zintegrowane z haczykiem do powieszenia słuchawek, mając na uwadze jakość sygnału dźwiękowego każde przyłącze ucznia łączy się osobnym przewodem z jednostką centralną, Głośnik 2 szt. głośników - 2-drożne głośniki pasywne, współosiowe, w komplecie maskownica, kolor czarny, moc 2x40W RMS, impedancja: 4 Ω, pasmo przenoszenia: 26Hz – 28000Hz, skuteczność: 89 dB 1W/1M, średnica 16,5cm Dodatkowe Informacje: dołączone do oferty certyfikaty CE na pracownię i słuchawki, dostarczenie urządzeń, instalacja w miejscu wskazanym przez zamawiającego, rozruch technologiczny i przeszkolenie użytkowników z obsługi pracowni, dostarczenie z pracownią instrukcji w języku polskim, gwarancja na pracownię minimum 60 miesięcy w tym na słuchawki. (Zadanie 6: Doradztwo edukacyjno-zawodowe grupowe i indywidualne "Ośrodek kariery" w ZS Sadlinki i ZS Nebrowo) Dostawa do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki 51) Drukarka kolorowa (urządzenie wielofunkcyjne) – sztuk 1 • Urządzenie wielofunkcyjne; Drukowanie, Skanowanie, Kopia, Fax; • Szybkość druku: 34 Str./min. Monochromatyczny; • Rozdzielczość drukowania: 4.800 x 1.200 dpi; drukowanie 35.000 Stron na miesiąc; • Automatyczne drukowanie dwustronne, skanowanie, kopiowanie i faksowanie; • Skanowanie do: e-maila, serwer, PC, Microsoft SharePoint, Pamięć USB; • Szybkość transmisji faksu: min 33 kb/s; • Rozdzielczość skanowania: 1.200 dpi x 2.400 dpi; • LAN 1000 Base-T , WiFi; • ilość podawanego papieru: min. 570; • Ekran dotykowy o przekątnej min. 8,8 cm. 52) Komputer przenośny z systemem operacyjnym – sztuk 1 • Procesor o wydajności min. 4690 pkt w CPU PassMark; • Pamięć RAM min. 8 GB DDR4, możliwość rozszerzenia do 32 GB; • Dysk twardy min. 500GB; Przekątna ekranu 15,6"; • Rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768; • Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer; • Karta graficzna o wydajności min. 975 + 945 pkt w PassMark, • 2048 MB GDDR5; • Wbudowany mikrofon; Wbudowane głośniki stereo; Wbudowana kamera 1 Mpix; LAN 100 Mbps; Bluetooth; Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac; Złącza: USB 2.0 - 1 szt., USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt., Czytnik kart pamięci - 1 szt., Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., HDMI - 1 szt. • Wydzielona klawiatura numeryczna, • Najnowsza wersja systemu operacyjnego Windows z obsługą Active Directory w polskiej wersji językowej. • Sprzęt musi być wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001. Naprawy w całym okresie gwarancji powinny być realizowane wyłącznie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. • W ofercie wymagane jest podanie producenta i modelu oferowanego komputera oraz jego parametrów technicznych, a także dostarczenie karty katalogowej lub innego równoważnego dokumentu. Dostawa do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki 53) Drukarka kolorowa (urządzenie wielofunkcyjne) – sztuk 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 54) Komputer przenośny z systemem operacyjnym – sztuk 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. (Zadanie 7: Kształtowanie postaw i umiejętności uczniów "Rozwój kompetencji miękkich: kreatywności i pracy zespołowej" w ZS Sadlinki i ZS Nebrowo) Dostawa do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki Lp. Nazwa Liczba sztuk 55 Program medialny - Pakiet Akademia Umysłu Program multimedialny zawierający pakiet edukacyjny w tekturowym pudełku składający się z 6 płyt CD-rom do rozwoju fundamentalnych kompetencji intelektualnych skierowany dla różnych grup wiekowych i rozwojowych. Pakiet zawiera: - 6 programów zawierających blisko 100 kreatywnych ćwiczeń edukacyjnych do treningu pamięci, koncentracji i szybkiego czytania, - 6 Zeszytów Metodycznych dla I i II etapu edukacyjnego – naukowo opracowane gotowe scenariusze zajęć, dodatkowy Zeszyt Metodyczny do przeprowadzenia konkursów: "Mistrz koncentracji", "Mega pamięć", "Super umysł", - bogaty zestaw nagród motywujących uczniów do wykonywania ćwiczeń (dyplomy, naklejki, zakładki do książek), - licencja wielostanowiskowa na 15 stanowisk z możliwością dokupienia dodatkowych 1 56 Program medialny - Pakiet Wspomaganie Rozwoju - Edu Sensu - wspomaganie rozwoju Programy multimedialny w tekturowym pudełku składający się z dwóch płyt (Dzień Tosi, W domu i na podwórku) do wczesnej terapii zaburzeń funkcji poznawczych i percepcyjno - motorycznych oraz wspierania wszechstronnego rozwoju dziecka. W zestawie programu multimedialnego wchodzą również pomoce dydaktyczne takie jak: naklejki, dyplomy, zestaw 120 kart z kolorowymi ilustracjami zawierającymi podpisy, domino „Zwierzęta” 1 57 Program medialny - Uczeń na start - ćwiczenia multimedialne rozwój kompetencji miękkich Program multimedialny w tekturowym pudełku składający się z 1 płyty CD-rom, przeznaczony na 5 stanowisk komputerowych. 1 58 Gry dydaktyczne i rozwojowe - 59.1 Gra Logikit Magnetyczna gra logiczna łącząca wiele aspektów: postrzeganie świata, rozwój językowy i słownictwa, wiedzę o żywieniu i zdrowiu, przyrodzie, rozwój kreatywności, koncentracji i motoryki. Gra edukacyjna zawiera: 144 zadania z 5 różnych dziedzin podzielonych na 16 kart zadań o wym. 25 x 15, drewnianą plansze z szybą pleksi o wym. 29,5 x 19,5 x 2,5 cm i dołączonym sztyftem z magnesem. Wymiary opakowania: 32 x 23 x 5 cm. 1 59.2 Kolorowe wałeczki (komplet) Gra logiczna zawierająca w zestawie: planszę z otworami, 80 wałeczków w 4 kolorach z drewna grabowego , instrukcję. Pokrywa opakowania służy jako plansza gry 1 59.3 Gra memory okienka Popularna gra edukacyjna w drewnianym opakowaniu składająca się z: panelu do gry z tablicą wyników,7 dwustronnych planszy. Wymiary: 22 x 26 x 2,5 cm. Opakowanie drewniane. 1 59.4 Podłogowe domino (komplet) Gra edukacyjna w plastikowym pojemniku o wym.: 37 x 25 x 6,5 cm zawierająca: 28 dużych podłogowych dywaników - kostek domina. Każda kostka jest podgumowana. Wymiary: 10,5 x 21 cm. 1 59.5 Puzzle "Moje życie" Materiał edukacyjny w tekturowym pudełku w formie drewnianych puzzli XXL w kształcie koła przedstawiających różne etapy życia (od niemowlaka po staruszka). Puzzle ukazujące kluczowe momenty w życiu każdego człowieka. W zestawie znajduje się: 49 elementów, wym. układanki: śr. 49 x 0,6 cm. 1 59.6 Układanka emocje Drewniana gra/układanka edukacyjna w tekturowym pudełku w skład, której wchodzi:18 elementów twarzy, 6 tabliczek po 3 elementy z każdej twarzy (oczy, włosy i usta), 3 kostki z mimikami twarzy (zgodne z obrazkami na tabliczkach). Wymiary opakowania: 22,5 x 22,5 x 4,5 cm. 1 59.7 Gra z lusterkami - czerwona Gra edukacyjna sprzyjająca nauce koncentracji i logicznego myślenia w skład, której wchodzi: pudełko do przechowywania o wym.: 21 cm x 3,5 cm x 27 cm, 2 plastikowe zwierciadełka, 2 podstawki, 4 kostki do gry,24 karty ze wzorami. 1 59.8 Gra z lusterkami niebieska Gra edukacyjna sprzyjająca nauce koncentracji i logicznego myślenia w skład, której wchodzi: pudełko do przechowywania o wym.: 21 cm x 3,5 cm x 27 cm, 2 plastikowe zwierciadełka, 2 podstawki, 4 kostki do gry, 24 karty ze wzorami. 2 59.9 Gra zmysły Gra edukacyjna w tekturowym opakowaniu w skład, której wchodzi: 50 zdjęć (9 x 9 cm) przeznaczonych do ćwiczenia umiejętności klasyfikacji. 1 59.10 Pewny start - "Pewny start - Koncentracja uwagi" format A4, stron 108. Poziom I. "Pewny start. Zajęcia rewalidacyjne. Koncentracja uwagi" to publikacja z kartami pracy, które rozwijają i stymulują koncentrację uwag. Materiał składa się z dwóch części: • pierwsza część zawiera karty odnoszące się do pór roku • druga - karty o zróżnicowanej tematyce. Proponowane karty pracy usprawniają również spostrzeganie, pamięć, motorykę małą, orientację wzrokowo-przestrzenną oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Tematyka:• przyroda,• pory roku,• ubrania,• święta,• przedmioty codziennego użytku, • figury geometryczne,• litery,• liczby. 1 59.11 Memory dotykowe Gra edukacyjna w drewnianym pudełku zawierająca: 16 kart dotykowych (8 par), wymiar kart: 9 x 9 cm, 16 kart ilustrujących wrażenia dotykowe, 2 opaski do zasłaniania oczu. 1 Dostawa do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki Lp. Nazwa Liczba sztuk 60 Program medialny - Pakiet Akademia Umysłu Program multimedialny zawierający pakiet edukacyjny w tekturowym pudełku składający się z 6 płyt CD-rom do rozwoju fundamentalnych kompetencji intelektualnych skierowany dla różnych grup wiekowych i rozwojowych. Pakiet zawiera: - 6 programów zawierających blisko 100 kreatywnych ćwiczeń edukacyjnych do treningu pamięci, koncentracji i szybkiego czytania, - 6 Zeszytów Metodycznych dla I i II etapu edukacyjnego – naukowo opracowane gotowe scenariusze zajęć, dodatkowy Zeszyt Metodyczny do przeprowadzenia konkursów: "Mistrz koncentracji", "Mega pamięć", "Super umysł", - bogaty zestaw nagród motywujących uczniów do wykonywania ćwiczeń (dyplomy, naklejki, zakładki do książek), - licencja wielostanowiskowa na 15 stanowisk z możliwością dokupienia dodatkowych 1 61 Program medialny - Pakiet Wspomaganie Rozwoju - Edu Sensu - wspomaganie rozwoju Programy multimedialny w tekturowym pudełku składający się z dwóch płyt (Dzień Tosi, W domu i na podwórku) do wczesnej terapii zaburzeń funkcji poznawczych i percepcyjno - motorycznych oraz wspierania wszechstronnego rozwoju dziecka. W zestawie programu multimedialnego wchodzą również pomoce dydaktyczne takie jak: naklejki, dyplomy, zestaw 120 kart z kolorowymi ilustracjami zawierającymi podpisy, domino „Zwierzęta” 1 62 Program medialny - Uczeń na start - ćwiczenia multimedialne rozwój kompetencji miękkich Program multimedialny w tekturowym pudełku składający się z 1 płyty CD-rom, przeznaczony na 5 stanowisk komputerowych. 1 63.1 Gra Logikit Magnetyczna gra logiczna łącząca wiele aspektów: postrzeganie świata, rozwój językowy i słownictwa, wiedzę o żywieniu i zdrowiu, przyrodzie, rozwój kreatywności, koncentracji i motoryki. Gra edukacyjna zawiera: 144 zadania z 5 różnych dziedzin podzielonych na 16 kart zadań o wym. 25 x 15, drewnianą plansze z szybą pleksi o wym. 29,5 x 19,5 x 2,5 cm i dołączonym sztyftem z magnesem. Wymiary opakowania: 32 x 23 x 5 cm. 1 63.2 Kolorowe wałeczki (komplet) Gra logiczna zawierająca w zestawie: planszę z otworami, 80 wałeczków w 4 kolorach z drewna grabowego , instrukcję. Pokrywa opakowania służy jako plansza gry 1 63.3 Gra memory okienka Popularna gra edukacyjna w drewnianym opakowaniu składająca się z: panelu do gry z tablicą wyników,7 dwustronnych planszy. Wymiary: 22 x 26 x 2,5 cm. Opakowanie drewniane. 1 63.4 Podłogowe domino (komplet) Gra edukacyjna w plastikowym pojemniku o wym.: 37 x 25 x 6,5 cm zawierająca: 28 dużych podłogowych dywaników - kostek domina. Każda kostka jest podgumowana. Wymiary: 10,5 x 21 cm. 1 63.5 Puzzle "Moje życie" Materiał edukacyjny w tekturowym pudełku w formie drewnianych puzzli XXL w kształcie koła przedstawiających różne etapy życia (od niemowlaka po staruszka). Puzzle ukazujące kluczowe momenty w życiu każdego człowieka. W zestawie znajduje się: 49 elementów, wym. układanki: śr. 49 x 0,6 cm. 1 63.6 Układanka emocje Drewniana gra/układanka edukacyjna w tekturowym pudełku w skład, której wchodzi:18 elementów twarzy, 6 tabliczek po 3 elementy z każdej twarzy (oczy, włosy i usta), 3 kostki z mimikami twarzy (zgodne z obrazkami na tabliczkach). Wymiary opakowania: 22,5 x 22,5 x 4,5 cm. 1 63.7 Gra z lusterkami - czerwona Gra edukacyjna sprzyjająca nauce koncentracji i logicznego myślenia w skład, której wchodzi: pudełko do przechowywania o wym.: 21 cm x 3,5 cm x 27 cm, 2 plastikowe zwierciadełka, 2 podstawki, 4 kostki do gry,24 karty ze wzorami. 1 63.8 Gra z lusterkami niebieska Gra edukacyjna sprzyjająca nauce koncentracji i logicznego myślenia w skład, której wchodzi: pudełko do przechowywania o wym.: 21 cm x 3,5 cm x 27 cm, 2 plastikowe zwierciadełka, 2 podstawki, 4 kostki do gry, 24 karty ze wzorami. 2 63.9 Gra zmysły Gra edukacyjna w tekturowym opakowaniu w skład, której wchodzi: 50 zdjęć (9 x 9 cm) przeznaczonych do ćwiczenia umiejętności klasyfikacji. 1 63.10 Pewny start - "Pewny start - Koncentracja uwagi" format A4, stron 108. Poziom I. "Pewny start. Zajęcia rewalidacyjne. Koncentracja uwagi" to publikacja z kartami pracy, które rozwijają i stymulują koncentrację uwag. Materiał składa się z dwóch części: • pierwsza część zawiera karty odnoszące się do pór roku • druga - karty o zróżnicowanej tematyce. Proponowane karty pracy usprawniają również spostrzeganie, pamięć, motorykę małą, orientację wzrokowo-przestrzenną oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Tematyka:• przyroda,• pory roku,• ubrania,• święta,• przedmioty codziennego użytku, • figury geometryczne,• litery,• liczby. 1 63.11 Memory dotykowe Gra edukacyjna w drewnianym pudełku zawierająca: 16 kart dotykowych (8 par), wymiar kart: 9 x 9 cm, 16 kart ilustrujących wrażenia dotykowe, 2 opaski do zasłaniania oczu. 1 (Zadanie 8: Indywidualizacja pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w ZS Sadlinki i ZS Nebrowo) Dostawa do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki Lp. Nazwa Liczba sztuk 64 Obrazkowy słownik tematyczny – 2.0 Multimedialny program w tekturowym pudełku wyposażony w 4 płyty CD-ROM podzielony na dwie części tematyczne: cześć 1: zabawki, części ciała, zwierzęta w zoo, zwierzęta i natura, zwierzęta domowe, meble, przybory szkolne, ubrania, sprzęt domowy, instrumenty, przybory codziennego użytku, dom, przyimki, zaimki, cześć 2: rodzina, warzywa, owoce, słodycze, posiłki i napoje, pogoda, środki transportu, czas, emocje, przymiotniki, przysłówki, zawody, sport, czasowniki, tematyczne zestawy wyrazów. 1 65 Logorytmika Multimedialny program do terapii logopedycznej w tekturowym pudełku wyposażony w 1 płytę CD-ROM z wieloma prezentacjami i filmikami. 1 66 Mówiące obrazki Program multimedialny wspomagający terapię logopedyczną w tekturowym pudełku wyposażony w 1 płytę CD-ROM. 1 67 Program eduSensus – Logopedia 2.0 - pakiet poszerzony – GOLD lub program równoważny Program multimedialny w tekturowym pudełku wyposażony w 14 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg szumiący - moduł podstawowy, Szereg syczący - moduł podstawowy, Szereg ciszący - moduł podstawowy, Szereg szumiący - moduł profesjonalny, Szereg syczący - moduł profesjonalny, Szereg ciszący - moduł profesjonalny, Różnicowanie szeregów, Głoska r - moduł podstawowy, Głoski r, l - moduł profesjonalny, Mowa bezdźwięczna, Sfonem, Echokorektor, Trening logopedyczny, Głoski tylnojęzykowe k, g, h. Program wyposażony jest również w aplikację logopedy (program zarządzający) - funkcjonalne narzędzie z wbudowanym modułem diagnostycznym. Program zawiera wzory przydatnych dokumentów, np. Diagnoza logopedyczna, Opinia logopedyczna, Skierowanie do specjalisty. Program zawiera również aplikację logopedy pozwalające na: tworzenie bazy pacjentów i zarządzanie nią, np. grupowanie pacjentów pod względem tych samych obszarów terapii; diagnozę umiejętności i możliwości artykulacyjnych dziecka; nagranie i opisanie dowolnej liczby dźwięków; śledzenie postępów terapii. Program podsiada atrakcyjne dodatki oraz pomoce tradycyjne: Interface foniczny, profesjonalny mikrofon, nakładki na mikrofon, umożliwiające higieniczne użytkowanie drukarka laserowa, Przewodnik metodyczny zawierający scenariusze zajęć logopedycznych, zestaw obrazków oraz plakatów "Już potrafię to wymówić!", szpatułki logopedyczne, kolorowe piórka i słomki, książeczki z zestawem labiogramów i wierszyków, naklejki Mówtaki, Książeczka Logo-Rymy (z dołączonymi 2 płytami CD). 1 68 Duże lustro okrągłe ścienne Ekonomiczne i bezpieczne lustro naścienne stanowiący pomoc dydaktyczną w terapii logopedycznej. Wykonane z akrylowego lustra oprawionego w miękką, piankową ramkę. Dostarczane z kompletem przylepców - średnica 32 cm. 1 69 Małe bezpieczne lusterka logopedyczne do trzymania Zestaw edukacyjny czterech bezpiecznych lusterek oprawionych w przyjemną w dotyku, miękką i kolorową piankę. Piankowe oprawy lusterek posiadają po obu stronach wygodne uchwyty na ręce. Każde lusterko ma inny kształt: kwadrat, koło, prostokąt, trójkąt - wymiary oprawy 34 x 21 x 1,5 cm - lustro kwadratowe o boku 16 cm. 5 70 Turbinka logopedyczna - (Turbino) Logopedyczna gra oddechowa w tekturowym pudełku zawierająca: podstawka i śmigło - obręcz z obrazkami zwierząt po obu stronach, instrukcję, jeden szary i jeden pomarańczowy płócienny woreczek na gumowe pierścienie, 10 szarych i 10 pomarańczowych gumowych pierścieni. Gra przeznaczona dla 2 osób. 5 71 Myotopia - skarbiec gier logopedycznych Zestaw gier logopedycznych wspomagających terapię zawierający: 5 gier na zasysanie, 5 plansz, 4 kostki (kolory, oczka 1-6, oczka 1-3), 224 obrazkowych żetonów (w 5 seriach), 8 słomek, 5 gier na dmuchanie: 54 kart motoryki twarzy, plaster miodu z kartonu, kartonowe akwarium do rozłożenia, 2 plastikowe żabki, 13 dużych żółtych krążków, 13 małych żółtych krążków, 1 plastikowe autko, kuleczki waty, 1 piłeczka tenisowa, szklane kuleczki, 4 wędki, słomki, obszerna instrukcja z opisem 10 gier logopedycznych. Gra posiada zabawnych bohaterów, tj. pszczółki, żabki, wodne żyjątka, zwierzaki i samochody, pokazują dzieciom jak ćwiczyć i utrwalać podczas nauki siłę i kierunek oddechu. Wszystkie elementy zestawu są oznakowane symbolami i numerami w taki sposób, aby logopeda mógł szybko je odszukać zarówno w pudelku, jak i w broszurze. Broszura metodyczna zawiera obszerny opis wszystkich zabaw, a także tabelaryczne zestawienie wykonywanych w ich trakcie ćwiczeń logopedycznych. Zestaw Myotopia nadaje sie zarówno do terapii indywidualnej, jak i ćwiczeń z mała grupą dzieci. 1 72 Słuch fonemowy - program komputerowy Program komputerowy wspomagający terapię logopedyczną. Opakowanie wyposażone w płytę CD - licencja 1-stanowiskowa. Program edukacyjny zawiera takie gry jak: PODPISZ I POWIEDZ - ćwiczenia zawarte w grze są pomocne przy utrwalaniu głosek opozycyjnych w wyrazach (w różnych pozycjach), ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ - gra polega na odkrywaniu 2 kart i szukaniu pary. Parę tworzy obrazek i jego nazwa wypowiedziana przez lektora, UZUPEŁNIJ WYRAZ - gra ma na celu różnicowanie i utrwalanie głosek opozycyjnych, POSŁUCHAJ I WYBIERZ – gra polega na wskazaniu obrazka, którego nazwa została wypowiedziana przez lektora, DOBIERZ PARONIMY – gra polega na połączeniu paronimów, NAGRAJ I ODTWÓRZ - to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jej np. na początku i końcu terapii. 1 73 Logopedyczne programy komputerowe: Część 4 (j, l, r) - program komputerowy "Logopedyczne zabawy" Program komputerowy wspomagający terapię logopedyczną opakowanie wyposażone w płytę CD - licencja 1-stanowiskowa. Program edukacyjny zawiera takie gry jak: ODGŁOSY - gra zawiera wyrazy dźwiękonaśladowcze i polega na dobieraniu w pary obrazków do pokazanych poniżej napisów, PODPISZ I POWIEDZ - gra polega na podpisaniu obrazka, KLOCKI - gra polega na dobieraniu obrazków w pary, LATAJĄCY SPODEK - gra polega na wstawianiu właściwej litery w odpowiednią pustą kratkę, LABIRYNT - gra polega na przejechaniu pojazdem labiryntu. Wybierając drogę należy przejechać przez obrazki zawierające głoskę (głoski) wybraną w menu początkowym. 1 74 Logopedyczne programy komputerowe: Różnicowanie szeregów - program komputerowy Program komputerowy wspomagający terapię logopedyczną opakowanie wyposażone w płytę CD - licencja 1-stanowiskowa. Program edukacyjny zawiera takie gry jak: POCIĄG – to gra, która polega na umieszczeniu obrazków z pociągu na właściwych półkach z literami, PRZYSSAWKI – gra, która polega na etykietowaniu obrazków poprzez przeciągnięcie do nich właściwego napisu, ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ - gra polega na odkrywaniu 2 kart i szukaniu pary, MAGAZYNIER – zadaniem gracza jest poukładanie na półkach napisów i obrazków. Wózek obsługuje się klawiszami strzałek, TAŚMOCIĄG – zadaniem gracza jest przeniesienie obrazka znajdujące się na taśmociągu do rury z właściwą głoską, NAGRAJ I ODTWÓRZ – to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii. 1 75 Logopedyczne programy komputerowe: Część 1 (sz, ż, cz, dż) - program komputerowy "Logopedyczne zabawy" Program komputerowy wspomagający terapię logopedyczną opakowanie wyposażone w płytę CD - licencja 1-stanowiskowa. Program edukacyjny zawiera takie gry jak: ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ – jest to program obrazkowy umożliwiający ćwiczenie trudnych głosek i pozwalający na porównywanie wymowy ze wzorcem podanym przez komputer, UZUPEŁNIJ WYRAZ – program ma na celu utrwalanie różnicowania głosek opozycyjnych sz – s, cz – c, ż – z, dż – dz, SPADAJĄCE KARTY – jest to program, który oprócz ćwiczenia poprawnej wymowy, wyrabia u dziecka świadomość fonologiczną, ćwiczy refleks, koncentrację uwagi, spostrzegawczość wzrokową, NAGRAJ I ODTWÓRZ – to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii. 1 76 Test artykulacyjny 100-wyrazowy standaryzowany do diagnozy Testem do badania wymowy w skład, którego wchodzi: materiał obrazkowy (20,5 x 15 cm), instrukcja, podręcznik, karta badania mowy: ocena jakościowa (wersja IPA), karta badania mowy: ocena ilościowa (wersja IPA), karta badania mowy: ocena ilościowa (wersja slawistyczna), segregator. 1 Dostawa do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki Lp. Nazwa Liczba sztuk 77 Obrazkowy słownik tematyczny – 2.0 Multimedialny program w tekturowym pudełku wyposażony w 4 płyty CD-ROM podzielony na dwie części tematyczne: cześć 1: zabawki, części ciała, zwierzęta w zoo, zwierzęta i natura, zwierzęta domowe, meble, przybory szkolne, ubrania, sprzęt domowy, instrumenty, przybory codziennego użytku, dom, przyimki, zaimki, cześć 2: rodzina, warzywa, owoce, słodycze, posiłki i napoje, pogoda, środki transportu, czas, emocje, przymiotniki, przysłówki, zawody, sport, czasowniki, tematyczne zestawy wyrazów. 1 78 Logorytmika Multimedialny program do terapii logopedycznej w tekturowym pudełku wyposażony w 1 płytę CD-ROM z wieloma prezentacjami i filmikami. 1 79 Mówiące obrazki Program multimedialny wspomagający terapię logopedyczną w tekturowym pudełku wyposażony w 1 płytę CD-ROM. 1 80 Program eduSensus – Logopedia 2.0 - pakiet poszerzony – GOLD lub program równoważny Program multimedialny w tekturowym pudełku wyposażony w 14 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg szumiący - moduł podstawowy, Szereg syczący - moduł podstawowy, Szereg ciszący - moduł podstawowy, Szereg szumiący - moduł profesjonalny, Szereg syczący - moduł profesjonalny, Szereg ciszący - moduł profesjonalny, Różnicowanie szeregów, Głoska r - moduł podstawowy, Głoski r, l - moduł profesjonalny, Mowa bezdźwięczna, Sfonem, Echokorektor, Trening logopedyczny, Głoski tylnojęzykowe k, g, h. Program wyposażony jest również w aplikację logopedy (program zarządzający) - funkcjonalne narzędzie z wbudowanym modułem diagnostycznym. Program zawiera wzory przydatnych dokumentów, np. Diagnoza logopedyczna, Opinia logopedyczna, Skierowanie do specjalisty. Program zawiera również aplikację logopedy pozwalające na: tworzenie bazy pacjentów i zarządzanie nią, np. grupowanie pacjentów pod względem tych samych obszarów terapii; diagnozę umiejętności i możliwości artykulacyjnych dziecka; nagranie i opisanie dowolnej liczby dźwięków; śledzenie postępów terapii. Program podsiada atrakcyjne dodatki oraz pomoce tradycyjne: Interface foniczny, profesjonalny mikrofon, nakładki na mikrofon, umożliwiające higieniczne użytkowanie drukarka laserowa, Przewodnik metodyczny zawierający scenariusze zajęć logopedycznych, zestaw obrazków oraz plakatów "Już potrafię to wymówić!", szpatułki logopedyczne, kolorowe piórka i słomki, książeczki z zestawem labiogramów i wierszyków, naklejki Mówtaki, Książeczka Logo-Rymy (z dołączonymi 2 płytami CD). 1 81 Duże lustro okrągłe ścienne Ekonomiczne i bezpieczne lustro naścienne stanowiący pomoc dydaktyczną w terapii logopedycznej. Wykonane z akrylowego lustra oprawionego w miękką, piankową ramkę. Dostarczane z kompletem przylepców - średnica 32 cm. 1 82 Małe bezpieczne lusterka logopedyczne do trzymania Zestaw edukacyjny czterech bezpiecznych lusterek oprawionych w przyjemną w dotyku, miękką i kolorową piankę. Piankowe oprawy lusterek posiadają po obu stronach wygodne uchwyty na ręce. Każde lusterko ma inny kształt: kwadrat, koło, prostokąt, trójkąt - wymiary oprawy 34 x 21 x 1,5 cm - lustro kwadratowe o boku 16 cm. 5 83 Turbinka logopedyczna - (Turbino) Logopedyczna gra oddechowa w tekturowym pudełku zawierająca: podstawka i śmigło - obręcz z obrazkami zwierząt po obu stronach, instrukcję, jeden szary i jeden pomarańczowy płócienny woreczek na gumowe pierścienie, 10 szarych i 10 pomarańczowych gumowych pierścieni. Gra przeznaczona dla 2 osób. 5 84 Myotopia - skarbiec gier logopedycznych Zestaw gier logopedycznych wspomagających terapię zawierający: 5 gier na zasysanie, 5 plansz, 4 kostki (kolory, oczka 1-6, oczka 1-3), 224 obrazkowych żetonów (w 5 seriach), 8 słomek, 5 gier na dmuchanie: 54 kart motoryki twarzy, plaster miodu z kartonu, kartonowe akwarium do rozłożenia, 2 plastikowe żabki, 13 dużych żółtych krążków, 13 małych żółtych krążków, 1 plastikowe autko, kuleczki waty, 1 piłeczka tenisowa, szklane kuleczki, 4 wędki, słomki, obszerna instrukcja z opisem 10 gier logopedycznych. Gra posiada zabawnych bohaterów, tj. pszczółki, żabki, wodne żyjątka, zwierzaki i samochody, pokazują dzieciom jak ćwiczyć i utrwalać podczas nauki siłę i kierunek oddechu. Wszystkie elementy zestawu są oznakowane symbolami i numerami w taki sposób, aby logopeda mógł szybko je odszukać zarówno w pudelku, jak i w broszurze. Broszura metodyczna zawiera obszerny opis wszystkich zabaw, a także tabelaryczne zestawienie wykonywanych w ich trakcie ćwiczeń logopedycznych. Zestaw Myotopia nadaje sie zarówno do terapii indywidualnej, jak i ćwiczeń z mała grupą dzieci. 1 85 Słuch fonemowy - program komputerowy Program komputerowy wspomagający terapię logopedyczną. Opakowanie wyposażone w płytę CD - licencja 1-stanowiskowa. Program edukacyjny zawiera takie gry jak: PODPISZ I POWIEDZ - ćwiczenia zawarte w grze są pomocne przy utrwalaniu głosek opozycyjnych w wyrazach (w różnych pozycjach), ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ - gra polega na odkrywaniu 2 kart i szukaniu pary. Parę tworzy obrazek i jego nazwa wypowiedziana przez lektora, UZUPEŁNIJ WYRAZ - gra ma na celu różnicowanie i utrwalanie głosek opozycyjnych, POSŁUCHAJ I WYBIERZ – gra polega na wskazaniu obrazka, którego nazwa została wypowiedziana przez lektora, DOBIERZ PARONIMY – gra polega na połączeniu paronimów, NAGRAJ I ODTWÓRZ - to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jej np. na początku i końcu terapii. 1 86 Logopedyczne programy komputerowe: Część 4 (j, l, r) - program komputerowy "Logopedyczne zabawy" Program komputerowy wspomagający terapię logopedyczną opakowanie wyposażone w płytę CD - licencja 1-stanowiskowa. Program edukacyjny zawiera takie gry jak: ODGŁOSY - gra zawiera wyrazy dźwiękonaśladowcze i polega na dobieraniu w pary obrazków do pokazanych poniżej napisów, PODPISZ I POWIEDZ - gra polega na podpisaniu obrazka, KLOCKI - gra polega na dobieraniu obrazków w pary, LATAJĄCY SPODEK - gra polega na wstawianiu właściwej litery w odpowiednią pustą kratkę, LABIRYNT - gra polega na przejechaniu pojazdem labiryntu. Wybierając drogę należy przejechać przez obrazki zawierające głoskę (głoski) wybraną w menu początkowym. 1 87 Logopedyczne programy komputerowe: Różnicowanie szeregów - program komputerowy Program komputerowy wspomagający terapię logopedyczną opakowanie wyposażone w płytę CD - licencja 1-stanowiskowa. Program edukacyjny zawiera takie gry jak: POCIĄG – to gra, która polega na umieszczeniu obrazków z pociągu na właściwych półkach z literami, PRZYSSAWKI – gra, która polega na etykietowaniu obrazków poprzez przeciągnięcie do nich właściwego napisu, ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ - gra polega na odkrywaniu 2 kart i szukaniu pary, MAGAZYNIER – zadaniem gracza jest poukładanie na półkach napisów i obrazków. Wózek obsługuje się klawiszami strzałek, TAŚMOCIĄG – zadaniem gracza jest przeniesienie obrazka znajdujące się na taśmociągu do rury z właściwą głoską, NAGRAJ I ODTWÓRZ – to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii. 1 88 Logopedyczne programy komputerowe: Część 1 (sz, ż, cz, dż) - program komputerowy "Logopedyczne zabawy" Program komputerowy wspomagający terapię logopedyczną opakowanie wyposażone w płytę CD - licencja 1-stanowiskowa. Program edukacyjny zawiera takie gry jak: ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ – jest to program obrazkowy umożliwiający ćwiczenie trudnych głosek i pozwalający na porównywanie wymowy ze wzorcem podanym przez komputer, UZUPEŁNIJ WYRAZ – program ma na celu utrwalanie różnicowania głosek opozycyjnych sz – s, cz – c, ż – z, dż – dz, SPADAJĄCE KARTY – jest to program, który oprócz ćwiczenia poprawnej wymowy, wyrabia u dziecka świadomość fonologiczną, ćwiczy refleks, koncentrację uwagi, spostrzegawczość wzrokową, NAGRAJ I ODTWÓRZ – to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii. 1 89 Test artykulacyjny 100-wyrazowy standaryzowany do diagnozy Testem do badania wymowy w skład, którego wchodzi: materiał obrazkowy (20,5 x 15 cm), instrukcja, podręcznik, karta badania mowy: ocena jakościowa (wersja IPA), karta badania mowy: ocena ilościowa (wersja IPA), karta badania mowy: ocena ilościowa (wersja slawistyczna), segregator. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach