Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Gminy Miasta Puck w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" w podziale na 3 części.

GMINA MIASTA PUCK ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 1-go Maja 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTA PUCK
    ul. 1-go Maja 13
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    REGON: 191675439
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastopuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Gminy Miasta Puck w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" w podziale na 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 : Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek podległych Gminy Miasta Puck:a) zakup i dostawa 20 komputerów przenośnych dla Szkoła Podstawowa im. Mariusza Zaruskiego w Pucku;b) zakup i dostawa 4 zestawów komputerów stacjonarnych i 1 komputera przenośnego dla Biblioteka Publiczna im. Zaślubin Polski z Morzem w Pucku wraz z oprogramowaniem biurowym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ "Opis przedmiotu zamówienia" (OPZ)Część 2: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu teleinformatycznego typu zapora sieciowa dla jednostek podległych Gminy Miasta Puck:a) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku (MOPS) 1 Maja 13, 84-100 Puck - szt. 1b) Biblioteka Publiczna im. Zaślubin Polski z Morzem w Pucku (Biblioteka) 84-100 Puck, Sambora 16 - szt. 1c) Szkoła Podstawowa im. Mariusza Zaruskiego w Pucku, ul. Przebendowskiego 27, 84-100 Puck (SP) - szt. 2Część 3: Zakup, dostawa i instalacja systemu Backup z oprogramowaniem i przełącznikami dla Urzędu Miasta Puck.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" (SOPZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Dla części 1:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie (umowę) na dostawę komputerów lub laptopów oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto.UWAGA1!Za jedną dostawę Zamawiający uzna świadczenie zrealizowane na podstawie jednej umowy.Jeżeli zamówienie (umowa) jest wykonywane (niezakończone), to wartość, o której mowa powyżej dotyczy wykonanej (zrealizowanej) dostawy/dostaw w wymienionym zakresie, a nie całego zamówienia (umowy).UWAGA2!W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art.118 ustawy PZP, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.UWAGA3!Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NPB) na dzień wystawienia dokumentu.Dla części 2: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.Dla części 3:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie (umowę) obejmujące łącznie dostawę urządzeń serwerowych, macierzy dyskowej oraz ich instalację i konfigurację o wartości minimum 70.000,00 zł brutto.UWAGA1!Za jedną dostawę Zamawiający uzna świadczenie zrealizowane na podstawie jednej umowy.Jeżeli zamówienie (umowa) jest wykonywane (niezakończone), to wartość, o której mowa powyżej dotyczy wykonanej (zrealizowanej) dostawy/dostaw w wymienionym zakresie, a nie całego zamówienia (umowy).UWAGA2!W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art.118 ustawy PZP, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.UWAGA3!Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NPB) na dzień wystawienia dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach