Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO DLA JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU 15 WOG W SZCZECINIE

15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-231 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
    Narutowicza 10A
    70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
    REGON: 32098789500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO DLA JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU 15 WOG W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego na potrzeby 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz instytucji i Jednostek Wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. Sprzęt sportowy wyszczególniony został w załączniku nr 3 - Formularz cenowy do niniejszej SIWZ. 1. Wykonawca dostarczy sprzęt sportowy spełniający wymagania określone w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien być: - fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, - w pierwszej kategorii, - na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę. 3. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol „Nazwa towaru Wykonawcy” nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu/sprzętu sportowego. 4. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi sprzęt sportowy do jednostki wojskowej w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 12.00. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. podpisania przez strony „protokołu odbioru” . 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie 50 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia od Zamawiającego. (termin podstawowy). 7. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego dokładny termin dostawy – dzień i godzinę, w trybie roboczym po podpisaniu umowy. 8. Wykonawca ma obowiązek wypełnić kolumnę 3 formularza cenowego załącznik nr 3 . W kolumnie tej ma zostać podana nazwa producenta/ model/ link do strony do oferowanego produktu. W przypadku nie podania w/w informacji oferta będzie uważana za niepełną i zostanie odrzucona z przetargu. 9. Wykonawca na prośbę Zamawiającego ma przygotować prezentację /wskazanych przez Zamawiającego/ oferowanych produktów/próbki przedmiotu zamówienia. Przygotowane próbki muszą być opisane numerem z pozycji formularza cenowego, którego dotyczą. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego przygotowania próbek przedmiotu zamówienia. 10. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca może zostać wezwany do złożenia karty charakterystyki z parametrami technicznymi do oferowanych produktów. Będą one wykorzystane do oceny zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia, w przypadkach wątpliwości co do zgodności oferty z przedmiotem zamówienia. UWAGA! Produkty do prezentacji/próbki oraz karty charakterystyki, nie są traktowane jako tzw. dokumenty przedmiotowe w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Takie dokumenty/próbki i karty charakterystyki traktowane są. jako treść oferty. 11. Jeżeli ze złożonych dokumentów i próbek tj. kart charakterystyki z parametrami technicznymi oraz produktów do prezentacji będzie wynikać niezgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z wymaganiami SIWZ, obowiązkiem Zamawiającego będzie odrzucenie oferty. 12. Zamawiający z prezentacji oferowanych produktów dokona dokumentacji fotograficznej (zdjęć) i po informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej Wykonawca zobowiązany jest do odebrania produktów z prezentacji w ciągu 14 dni - na swój koszt. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazane nazwy, należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się produkty wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany produkt jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego. 14. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany partiami, zgodnie z wysyłanymi zamówieniami, do jednostek i instytucji wojskowych wskazanych przez Zamawiającego , w terminie od złożenia zamówienia do terminu wskazanego w ofercie. 15. Dostawa asortymentu sportowego do wskazanego miejsca nastąpi po otrzymaniu przez Wykonawcę pisemnego zamówienia które Zamawiający prześle faksem/mailem do siedziby Wykonawcy. 16. Zamówienie częściowe będzie składane w formie pisemnej lub za pomocą faksu/mailu na nr/adres podany przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie , nie później jednak niż w terminie 24 godzin potwierdzić pisemnie faksem/mailem otrzymanie zamówienia oraz przyjęcie go do realizacji. 17. Dostawa przedmiotu umowy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca obejmuje również jego rozładunek siłami Wykonawcy , w sposób umożliwiający przeliczenie i sprawdzenie jakości oraz zgodności asortymentu z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem nr 1 do umowy – Formularz cenowy, z udziałem obu stron. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do jednostek i instytucji w godzinach od 8.00 do 12.00 od poniedziałku do czwartku oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 11.00. 18. Potwierdzeniem przyjęcia partii dostawy artykułów i sprzętu sportowego udokumentowane będzie podpisaną fakturą oraz Protokółem odbioru. 19. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego z danej Jednostki. 20. Faktura oraz Protokół odbioru zostaną sporządzone przez Wykonawcę w sposób tożsamy z zamówieniem Zamawiającego tj. liczby porządkowe dostarczanego asortymentu będą tożsame jego liczbom porządkowym wskazanym na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego. 21. Wykonawca sporządzi „Protokoły odbioru” zgodnie ze wzorem w dwóch egzemplarzach po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. 22. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie krótszej niż 12 miesięcy. 23. Na towary dla których producent nie określa terminu gwarancji odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy liczony od daty dostawy do Zamawiającego. W tym zakresie niniejsza umowa stanowi dokument gwarancyjny. 24. Wykonawca jest zobowiązany wydać Zamawiającemu w dniu dostawy dokumenty gwarancyjne producenta załączone do sprzętu sportowego. 25. Niezależnie od udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, z tym że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi zostaje wydłużona na cały czas trwania gwarancji plus 30 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7 200,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 31-ZP-06-20-109. 9.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, nie składający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania, wskazać nazwę podmiotu , na rzecz którego wadium jest wnoszone. 9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b do e , powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach