Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu sportowego dla Dowództwa Garnizonu Warszawa.

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6824581, 6824375, 6824121 , fax. 022 6824108
  • Data zamieszczenia: 2010-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, fax. 022 6824108
    REGON: 01021033300014
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu sportowego dla Dowództwa Garnizonu Warszawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego dla Dowództwa Garnizonu Warszawa, określonego według kodu CPV nr 37400000-2 jako artykuły i sprzęt sportowy. 2. Zamówienie jest podzielone na pięć części: 1) Część I - bieżnia elektryczna, 2) Część II - treningowa maszyna eliptyczna, 3) Część III - rower treningowy, 4) Część IV - stepper treningowy, 5) Część V - tablica świetlna halowa wynikowa, 3. Warunki dostawy: 1) dla części zamówienia od I do V: poszczególne urządzenia, wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w opakowaniu handlowym przystosowanym do transportu masowego wraz z montażem. Wspomniane urządzenia - po wykonanej obsłudze - muszą spełniać wymagania techniczne, określone w dokumentacji technicznej odnoszącej się do konkretnego urządzenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia użytkownika w zakresie warunków eksploatacji urządzeń i likwidacji ich podstawowych niesprawności oraz w zakresie czynności przewidzianych w procesie obsługowym dla użytkowników sprzętu. 4. Warunki gwarancji: 1) dla części od I do V zamówienia: Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone podzespoły i sprzęt, chyba że producent oferuje korzystniejsze warunki bez dodatkowych opłat. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru technicznego przez przedstawiciela Użytkownika, co potwierdzone będzie protokołem zdawczo-odbiorczym. Wady fizyczne, w tym jakościowe poszczególnych podzespołów i sprzętu Użytkownik zgłosi Wykonawcy w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu - co zostanie udokumentowane w formularzu reklamacyjnym. Reklamacja winna być załatwiona na terenie kraju nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania formularza reklamacyjnego w miejscu zamontowania urządzenia, chyba że wada powoduje konieczność wymiany podzespołu - wówczas Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować podzespół wolny od wad (w miejsce wadliwego). Całkowite koszty naprawy lub wymiany towaru, w tym koszty transportu ponosi Wykonawca. Okres gwarancyjny przedłuża się o czas przestoju urządzenia z powodu uszkodzeń powstałych z przyczyn niezawinionych przez Użytkownika. Po usunięciu wad Wykonawca i Użytkownik sporządzają protokół potwierdzający zgodność parametrów technicznych oraz wpisują w nim nowy termin zakończenia gwarancji całego urządzenia. Zakwestionowany (wadliwy towar) może podlegać ekspertyzie technicznej, a koszty jej sporządzenia ponosi strona, której ocena jakości okazała się błędna, 5. Poszczególne urządzenia składające się na przedmiot zamówienia na części zamówienia, oraz ich wymagania techniczne określone są w Formularzu cenowym - ofercie wykonawcy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Wykonawca, zrealizuje dostawę bezpośrednio do następujących Użytkowników w ilościach przedstawionych dla poszczególnych części zamówienia, w których wskazano konkretne ilości odnoszące się do każdej części zamówienia: Użytkownik Przedmiot zamówienia określony dla części zamówienia: 1). 2). 3). 4). 5). JW. 2414 1 - - - - JW. 2063 1 - 1 - - JW. 1551 1 - - - - JW. 3964 1 - 1 - - JW. 1245 2 - - - 1 oddział gospodarczy wskazany przez Gestora (OWFiS P7 SGWP) 2 1 2 1 - brepr WP - - 1 - - 7. Odbiór techniczny urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez komisję odbierającą, w której skład wchodzą: przedstawiciel bezpośredniego Użytkownika oraz przedstawiciel oddziału gospodarczego realizującego zamówienie. Z odbioru technicznego komisja odbierająca sporządzi protokół techniczny odbioru potwierdzający zgodność stanu ilościowego i jakościowego zamówienia z założeniami technicznymi zamówienia, w tym informacje o podstawowych parametrach pracy w warunkach przewidzianych do eksploatacji. 8. Wszelka dokumentacja, dotycząca każdego urządzenia wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, powinna być sporządzona w języku polskim oraz być udostępniona do wglądu komisji odbierającej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2063.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach