Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego/ wspomagającego/ pielęgnacyjnego do Wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rzeszowie, w ramach projektu pn.: ,,Pokonać niesamodzielność”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa VIII Integracja Społeczna, Działanie 8.3 - Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    Rynek 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
    REGON: 65061400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego/ wspomagającego/ pielęgnacyjnego do Wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rzeszowie, w ramach projektu pn.: ,,Pokonać niesamodzielność”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa VIII Integracja Społeczna, Działanie 8.3 - Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego/ wspomagającego/ pielęgnacyjnego do Wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rzeszowie, w ramach projektu pn.: ,,Pokonać niesamodzielność”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa VIII Integracja Społeczna, Działanie 8.3 - Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych. 2) Wykonawca udzieli gwarancji na urządzenia/ sprzęt rehabilitacyjny na okres minimum 24 miesiące, który rozpoczyna się od dostarczenia przedmiotu zamówienia i podpisania przez obie strony wszystkich punktów Protokołu odbioru sprzętu. Okres gwarancyjny, o którym mowa powyżej może ulec przedłużeniu o oznaczoną liczbę miesięcy – zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – przedłużenie minimalnej (24 miesięcznej) gwarancji ). 3) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, usterki lub awarii urządzenia/sprzętu, Wykonawca w terminie maksymalnie 5 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia (telefonicznie oraz za pomocą wiadomości e-mail) przystąpi do jej usunięcia (odbiór urządzenia/ sprzętu do naprawy, rozpoczęcie naprawy na miejscu). Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji na przystąpienie do usunięcia wady, usterki lub awarii w okresie gwarancji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia; 2) Formularz cenowy zawarty w druku OFERTA; 3) Informacje zwarte w oświadczeniu dotyczącym przedłużenia minimalnego okresu gwarancyjnego na poszczególne urządzenia/sprzęt zawarte w druku OFERTA; 4) Informacje zwarte w oświadczeniu dotyczącym zaoferowanego czasu reakcji na przystąpienie do usunięcia wady, usterki lub awarii w okresie gwarancji zawarte w druku OFERTA; 5) Informacje zwarte w oświadczeniu dotyczącym spełnienia przez oferowane urządzenia/sprzęt wymagań Zamawiającego we wskazanym zakresie zawarte w druku OFERTA stanowiące załączniki do specyfikacji i wzór umowy wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33158400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ zawierający: 1) formularz cenowy, w którym Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownych obliczeń kalkulujących cenę oferty oraz w każdej pozycji (od 1 do 27) wskazać nazwę producenta lub dystrybutora oraz model lub numer katalogowy lub inne oznaczenie identyfikujące oferowany przedmiot zamówienia (jeżeli występują); 2) oświadczenie dotyczące przedłużenia minimalnego okresu gwarancyjnego na poszczególne urządzenia/sprzęt; 3) oświadczenie dotyczące zaoferowanego czasu reakcji na przystąpienie do usunięcia wady, usterki lub awarii w okresie gwarancji; 4) oświadczenie dotyczące spełnienia przez oferowane urządzenia/sprzęt wymagań Zamawiającego we wskazanym zakresie. 2. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna). 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach