Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu: "Cyfrowa Gmina"

GMINA HERBY ogłasza przetarg

  • Adres: 42-284 Herby, ul. Lubliniecka 33
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. + 48 34 3574100
  • Data zamieszczenia: 2022-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA HERBY
    ul. Lubliniecka 33
    42-284 Herby, woj. śląskie
    tel. + 48 34 3574100
    REGON: 151398439
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.herby.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu: "Cyfrowa Gmina"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamierzenie objęte przedmiotem zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu,oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu: „Cyfrowa Gmina”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Zakup i dostawę sprzętu komputerowego - Macierz dyskowa – 1szt - Serwer -2szt - Napęd taśmowy -1szt2. Zakup i dostawę oprogramowania - Oprogramowanie dla serwera -1szt - Oprogramowanie typu EDR- 50szt3. Szkolenie stacjonarne w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania - 4 szkolenia.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 13, 14 i 15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 PLN.Słownie: trzy tysiące i 00/100 złotych2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dniaupływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednejlub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 09.08.2022 r. o godzinie 12:00.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy:MBS w Myszkowie O/Koszęcin , numer rachunku 48 8288 1014 2001 0000 0042 0001
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1. Zdolność techniczna lub zawodowa.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SWZ, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał lub w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia zgodne z zakresem niniejszego zamówienia tj. co najmniej jedno zamówienia o wartości minimum 50.000,00 zł brutto, w ramach których zrealizowane zostały dostawy sprzętu i oprogramowania, które zostały odebrane protokołem częściowym lub końcowym.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach