Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury ogłasza przetarg
- Adres: 02-954 Warszawa, ul. Goplańska 42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury
ul. Goplańska 42
02-954 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 140151727 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu nagłośnieniowego wraz z montażem, na potrzeby prowadzenia kompleksowej działalności przez Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:„Zakup i dostawa sprzętu nagłośnieniowego wraz z montażem, na potrzeby prowadzenia kompleksowej działalności przez Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury” – w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Muzyczne dźwięki teatru.”2. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa do siedziby Zamawiającego obejmująca rozładunek, montaż i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przeprowadzenie prób technicznych i technologicznych Urządzeń wraz z niezbędnym osprzętem informatycznym i oprogramowaniem oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników, wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa i montaż Urządzeń realizowane będą pod adresem ul. Jagiellońska 26 w Warszawie.Wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:a) załączniku nr 1 do SWZ (OPZ) b) załączniku nr 2 a do SWZ – formularzu asortymentowym c) załączniku nr 4 do SWZ -projekcie umowy3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):32342400-6 - sprzęt nagłaśniający32342410-9 - sprzęt dźwiękowy32342412-3 – głośnikiPodane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, opisowi przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza możliwość zaproponowania odpowiedników żądanych wyrobów, posiadających takie same lub zbliżone cechy pod względem składu chemicznego, funkcjonalności, giętkości, ergonomiczności i trwałości użytkowej. Oferta równoważna nie może mieć parametrów technicznych i jakościowych niższych od przedstawionych w SWZ przez Zamawiającego. Zamawiający jako równoważne dopuszcza takie rozwiązania, które zagwarantują równorzędne parametry techniczne i technologiczne, nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodne z obowiązującymi normami i wymaganiami prawnymi. W przypadku jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez postanowienie dotyczące minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w niniejszej SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.5. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, którą przekaże do realizacji podwykonawcom. W umowie zostanie określony zakres prac, które Wykonawca będzie wykonywał własnymi siłami lub za pomocą podwykonawców.6. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektu umowy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót w niej określonych. 7. Jeżeli Zamawiający w terminie 7 dni od przedstawienia mu projektu umowy z podwykonawcą nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie to oznaczało, że wyraził zgodę na zawarcie umowy.8. Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Postanowienia pkt. 4-6 stosuje się odpowiednio.9. Termin wykonania zamówienia: do 16 tygodni od dnia zawarcia umowy. Termin 16 tygodni jest terminem maksymalnym. Zaoferowanie terminu dłuższego w ofercie niż termin maksymalny będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.10. Zamawiający, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, przeprowadził wstępne konsultacje rynkowe w celu przygotowania postępowania i wszystkie informacje w tej sprawie zawarte są na stronie BIP Teatru.11. Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.Zamawiający, działając na podstawie art. 131 ust. 2 PZP wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę obowiązkowej wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 7/06/2024 r. godz. 14:30. Zamawiający w trakcie wizji sporządzi protokół z wizji. Każdy z przedstawicieli lub pełnomocników Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy wykonawcy będzie traktowane jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będą odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców (jego przedstawicieli lub pełnomocników) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wizja lokalna służy tylko i wyłącznie do sprawdzenia i oceny faktycznej przyszłego zamówienia. Zadawanie pytań odbywa się tylko i wyłącznie w sposób wskazany w SWZ.Zgłoszenia chęci uczestnictwa w wizji lokalnej należy dokonać najpóźniej do dnia 07/06/2024 r. do godziny 10:00. Zgłoszenie należy kierować na adres: biuro@mteatr.pl wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego.12. Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych w postaci dokumentów potwierdzających zgodność parametrów oferowanych urządzeń z wymaganymi minimalnymi parametrami technicznymi i funkcjonalnościami, np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne itp. (dokumenty, które potwierdzają parametry techniczne wskazane przez Wykonawcę). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342400-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu nagłośnieniowego wraz z montażem, na potrzeby prowadzenia kompleksowej działalności przez Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury
Dodano: 2024-06-03 - Dostawę sprzętu nagłośnieniowego i RTV na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu.
Dodano: 2023-10-17 - Zakup sprzętu oraz prace modernizacyjne w Gminnym Ośrodku Kultury w Zbuczynie.
Dodano: 2023-10-11 - Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem wyposażenia kinowego
Dodano: 2022-10-10 - Kino w Wawerskim Centrum Kultury.
Dodano: 2022-09-11 - Zakup i dostawa nagłośnienia dla MOKTiS w ramach rządowego programu Infrastruktura domów kultury ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (...)
Dodano: 2022-09-08 - Wyposażenie sal konferencyjnych w siedzibie PGW WP KZGW przy ul. Żelaznej 59a w Warszawie
Dodano: 2020-12-31 - Poprawa dostępności zasobów kultury oraz wykorzystanie zbiorów on-line w GOK w Strzegowie - Zakup i dostawa sprzętu do prowadzenia imprez kulturalnych (oświetlenia i nagłośnienia)
Dodano: 2020-10-16 - Dostawa i montaż systemu elektroakustycznego w salach Pałacu Czapskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2020-09-28 - SVA/G/4620-5/2020: Dostawa wyposażenia akustycznego, nagłaśniającego oraz komputerowego wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu na potrzeby przebudowy budynku nr 38 na siedzibę Orkiestry Wojskowej w Szczecinie. Zadanie nr 16329.
Dodano: 2020-09-08