Gmina Fabianki ogłasza przetarg
- Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 517 210, , fax. 542 517 229
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki
Fabianki 4
87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 517 210, , fax. 542 517 229
REGON: 91086684400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: gm-fabianki.rbip.mojregion.info
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i dostawa sprzętu na zajęcia prowadzone z wykorzystaniem Technologii Infomacyjno – Komunikacyjnych – w ramach projektu Nowoczesna szkoła w nowoczesnej gminie – rozwój kompetencji kluczowych uczniów z gminy Fabianki” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszą specyfikacją jest zakup wraz dostawą sprzetu na zajęcia TIK: 1. Laptop z systemem operacyjnym - 17 szt. 2. Komputer przenośny (tablet) z systemem operacyjnym dla ucznia - 3 szt. 3. Oprogramowanie biurowe - 45 szt. 4. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 5. Urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym – 1 szt. 6. Projektor multimedialny – 1 szt. 7. Aparat fotograficzny – 1 szt. 8. Klimatyzator ścienny z montażem – 1 szt. 9. Tablica interaktywna z usługą montażu i szkoleniem – 2 szt. 10. Robot do nauki programowania na potrzeby zajęć TIK – 4 szt. Sprzęt fabrycznie nowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do niniejszej siwz Klauzula społeczna: - na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) - nie dotyczy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Nazw materiałów, urządzeń lub producentów , które mogą pojawić się w siwz nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Służą one wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki . Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz nazwa, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, usługi, roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Składanych wraz z ofertą – formularzem ofertowym (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej siwz) 1.Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). II. Oświadczenie składane bez wezwania Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu – wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej siwz W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. Uwaga: prosimy o ułożenie dokumentów w ofercie wg powyżej wymienionej kolejności Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, opatrzonej własnoręcznym podpisem. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.), dotyczące wykonawcy, innych podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega za zasadach określonych w ustawie Pzp oraz dotyczące podwykonawców należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (za zgodność z oryginałem musi być podpisana każda zapisana strona kopii). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w art. § 5 pkt 4 rozporządzenia jw.: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, które dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Waluta PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i dostawa laptopów w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, wolnego od wad sprzętu elektronicznego w związku z realizacją projektu pn. „Rodzina w Centrum 3”
Dodano: 2023-12-04 - Dostawa komputerów przenośnych dla Politechniki Bydgoskiej
Dodano: 2023-09-06 - Dostawa tabletu pancernego
Dodano: 2023-08-02 - Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania związana z realizacją projektu w ramach grantu „Cyfrowa Gmina” dla użytkowników końcowych
Dodano: 2023-07-21 - Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym – granty PPGR. Zakup akcesoriów komputerowych – III postępowanie.
Dodano: 2023-02-14 - dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych z podziałem na części
Dodano: 2022-12-23 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach grantu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-12-09 - dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych z podziałem na części
Dodano: 2022-12-06 - dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych z podziałem na części
Dodano: 2022-11-25