Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2019-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 12261725000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gov.pl/ lub https://centrum.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby modernizacji infrastruktury sieciowej GIORiN - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu na potrzeby modernizacji infrastruktury sieciowej GIORiN. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym Istotne postanowienia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32424000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: 1) Formularz oferty wraz z Formularzem asortymentowo – cenowym - Załącznik nr 5 do SIWZ (oraz Załącznik nr 5a do SIWZ), 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IX podr. I ust. 1 SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup zestawu urządzeń aktywnych infrastruktury sieci LAN Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa zestawu urządzeń aktywnych infrastruktury sieci LAN Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Dodano: 2023-11-29 - Modernizacja infrastruktury sieciowej Węzła Regionalnego w celu podniesienia bezpieczeństwa infrastruktury i systemów zainstalowanych w Węźle Regionalnym
Dodano: 2023-11-21 - Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz usług na potrzeby projektów: "Cyfrowa Gmina" oraz "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"
Dodano: 2023-09-24 - Wymiana i modernizacja systemu monitorowania klimatu wraz z zakupem i montażem rejestratorów parametrów mikroklimatu z akcesoriami w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Warszawie - dwa etapy.
Dodano: 2023-08-02 - Dostawa przełączników sieciowych wraz ze wsparciem technicznym producenta oraz dostawy wsparcia technicznego producenta dla posiadanych przełączników Juniper EX4300
Dodano: 2022-12-04 - Dostawa przełączników sieciowych wraz ze wsparciem technicznym producenta oraz dostawy wsparcia technicznego producenta dla posiadanych przełączników Juniper EX4300
Dodano: 2022-11-16 - Dostawa przełączników sieciowych wraz ze wsparciem technicznym producenta oraz dostawy wsparcia technicznego producenta dla posiadanych przełączników Juniper EX4300
Dodano: 2022-11-16 - Wymiana urządzeń firmy FortiNet (Trade up) wchodzących w skład infrastruktury sieciowej RARS wraz z dostawą 3-letnich licencji i wsparciem technicznym producenta urządzeń
Dodano: 2022-11-08 - Wymiana urządzeń firmy FortiNet (Trade up) wchodzących w skład infrastruktury sieciowej RARS wraz z dostawą 3-letnich licencji i wsparciem technicznym producenta urządzeń
Dodano: 2022-09-08