Wielkopolskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 61-866 Poznań, ul. Garbary 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8540500 , fax. 061 8521948
- Data zamieszczenia: 2009-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15 15
61-866 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8540500, fax. 061 8521948
REGON: 00029120400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzetu medycznego sterylnego jednorazowego użytku, m.in. półmasek filtrujących, przyrządów do przetoczeń, elektrod wiązkowych do termoablacji, igieł typu Veresa, trokarów, strzykawek typu Luer-Lock, strzykawek do pomp infuzyjnych, białych, zestawów do pomp infuzyjnych Lifecare 5000 i PLUM A+, rękawic chirurgicznych specjalistycznych sterylnych, bezpudrowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet I 1. Półmaska filtrująca z zaworem oddechowym- 2000 szt., 2. Półmaska filtrująca bez zaworu- 1000 szt.; Pakiet II 1. Przyrządy do przetoczeń płynów infuzyjnych typu INTRAFIX- 200 000 szt.; Pakiet III 1. Pojemnik z wodą do nawilżania- 2 000 szt.; Pakiet IV 1. Elektroda wiązkowa do termoablacji - 40 szt.; Pakiet V 1. Igła typu Veresa do zabiegów laparoskopowych- 30 szt. 2.Trokar bezpieczny do zabiegów laparoskopowych- 15 szt. 3.Trokar optyczny do zabiegów laparoskopowych- 15 szt. 4. Urządzenie typu Lap-Disc- 5 szt.; Pakiet VI 1. Strzykawki typu LUER-LOCK: 5 ml - 20 op., 10 ml - 40 op., 30 ml - 50 op.; Pakiet VII 1. Strzykawki do pomp infuzyjnych białe- 10 000 szt.; Pakiet VIII 1. Zestaw do pomp infuzyjnych LIFECARE 5000 i PLUM A+ w ilości 7000 szt.; Pakiet IX 1. Czyścik do narzędzi optycznych- 200 szt., 2. Magnetyczny licznik igieł - 5000 szt.; Pakiet X 1. Łącznik oddechowy - martwa przestrzeń- 2000 szt.; Pakiet XI 1. Przyrządy do rozpuszczania leków typu ECOMIX- 7000 szt.; Pakiet XII 1.Marker chirurgiczny- 200 szt.; Pakiet XIII 1.Rękawice chirurgiczne specjalistyczne sterylne, bezpudrowe- Rozmiary: 6 - 600 par, 6,5 -2000 par, 7,0 -1500 par, 7,5 -1000 par, 8 - 600 par. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: kwota wadium nie wymagana
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 1.2. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w punkcie VI. 1.1 niniejszej specyfikacji. 1.3. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 1.4. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 stawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.6. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 5. 1.7. Dokumenty ( certyfikaty, zaświadczenia, świadectwa) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj: a) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno b) Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.4.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.). Dokumenty, o których mowa powyżej muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. Dokumenty wymienione w pkt.1.7 a i b winny zachować swoją ważność na dzień składnia oferty. c) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa wyżej. 1.8. Oświadczenia i zaświadczenia Oferenta potwierdzające wymogi zawarte w pkt. III SIWZ. 1.9. Dokumenty zawierające opis przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych/folderów potwierdzające spełnienie warunków określonych w załączniku nr 6 do specyfikacji. 1.10 Próbki oferowanego sprzętu wymienione w załączniku nr 6 w pakietach, których dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Bloku Operacyjnego z Centralną Sterylizatornią
Dodano: 2016-07-08 - Dostawy wyrobów medycznych
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa narzędzi medycznych
Dodano: 2016-04-14 - Zakup i dostawa systemu bezpiecznego etykietowania leków wraz z uchwytami.
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa ładunków jednorazowego użytku do staplerów wielorazowych, staplerów okrężnych i liniowych jednorazowego użytku oraz staplery skórne dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa żywienia dojelitowego do Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu
Dodano: 2016-03-04 - Dostawa akcesoriów do dwugłowicowego automatycznego wstrzykiwacza typu Accutron CT-D
Dodano: 2016-02-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę: łóżko szpitalne z szafką przyłóżkową - 8 sztuk, łóżko szpitalne z szafką przyłóżkową - 23 sztuki, aparat EKG z podstawą jezdną - 1 sztuka
Dodano: 2016-01-28 - Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku niesterylnego.
Dodano: 2015-12-02 - Zakup i dostawa urządzeń medycznych.
Dodano: 2015-11-26