Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48483615283 , fax. +48483615213
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
ul. Lekarska 4
26-610 Radom, woj. mazowieckie
tel. +48483615283, fax. +48483615213
REGON: 00031508600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: przetargi.rszs.radom.regiony.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego realizowana w ramach projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. T. Chałubińskiego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego realizowana w ramach projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. T. Chałubińskiego” Część nr 1 - Defibrylatory Część nr 2 - Aparat do znieczulania Część nr 3 - Zestaw do trudnej intubacji Część nr 4 - Zestaw do intubacji i wentylacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ zgodnie z oferowaną częścią. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.1.2. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy przedłożyć wypełnioną specyfikację techniczną, według wzoru określonego w załączniku nr 4 - 7 do SIWZ. 6.1.3. pełnomocnictwo – w oryginale. 6.1.4. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy przedłożyć katalogi potwierdzające posiadanie przez oferowany sprzęt, parametrów wymaganych przez Zamawiającego wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) w zakresie: - Część nr 1: poz. 1 – 28, 31-37, 42. - Część nr 2: poz. 3, 5-75, 77-98, 100-103, 105-110. - Część nr 3: poz. 2-5, 7-9. - Część nr 4: poz. 2-5, 9-10 W przypadku braku zamieszczenia w dostarczonym przez wykonawcę katalogu, informacji potwierdzających spełnienie przez oferowany sprzęt, wskazanych przez Zamawiającego parametrów wymaganych, wprowadza się wymóg dostarczenia oświadczenia producenta, w którym producent potwierdzi posiadanie przez oferowany sprzęt parametrów wymaganych przez Zamawiającego w w/w zakresie. 6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. dotyczące podwykonawców. 6.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. dotyczące tych podmiotów. 6.7. Podwykonawcy: 6.7.1. Wykonawca zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (należy wskazać w formularzu oferty pkt. 9). 6.8.Poleganie przez wykonawcę na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.8.1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6.8.2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.5.1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO- SPRZĘT/ URZĄDZENIA - DO AMBULANSÓW Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 (piętnaście )Zadań.
Dodano: 2024-02-16 - Zakup i dostawa na zabieg zewnątrznaczyniowego kardiowertera - defibrylatora wraz z kompletem prowadników dla Kliniki Kardiologii UCK WUM z dostawą do Apteki UCK WUM CSK
Dodano: 2023-11-28 - Zakup sprzętu medycznego na wyposażenie ambulansów
Dodano: 2023-09-21 - Zakup sprzętu medycznego na wyposażenie ambulansów
Dodano: 2023-07-19 - Zakup urządzenia do kompresji klatki piersiowej oraz kardiomonitorów-defibrylatorów
Dodano: 2022-12-20 - Dostawa sprzętu medycznego w postaci DEFIBRYLATORÓW związanego z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na obszarze Województwa Mazowieckiego.
Dodano: 2021-11-29 - Ogłoszenie w sprawie składania ofert na dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego związanego z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na obszarze Województwa Mazowieckiego Projekt pn. „Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego”, realizowany przez Województwo Mazowieckie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-11-19 - Dostawa defibrylatorów z wyposażeniem do Szpitala Tymczasowego przy ulicy rtm. W. Pileckiego 99 w Warszawie
Dodano: 2021-11-18 - Zakup respiratorów i defibrylatorów dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku do walki ze skutkami pandemii SARS-CoV2
Dodano: 2021-09-20 - Dostawa 145 szt. defibrylatorów dwufazowych z możliwością stymulacji i kardiowersji, związanych z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na obszarze Województwa Mazowieckiego
Dodano: 2021-05-26