Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w roku 2020 dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku w okresie 12 miesięcy.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Narodowych Sił Zbrojnych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 678 400 , fax. 242 678 415
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku
    Narodowych Sił Zbrojnych 5
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 242 678 400, fax. 242 678 415
    REGON: 61031784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspritsplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w roku 2020 dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku w okresie 12 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w roku 2019 dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku w okresie 12 miesięcy. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części i dopuszcza składanie ofert częściowych poniżej skrócony opis: Część Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części 1. Zakup sprzętu jednorazowego użytku załącznik nr 8 do SIWZ 2. Zakup papieru do EKG załącznik nr 9 do SIWZ 3. Zakup elektrod EKG załącznik nr 10 do SIWZ 4. Zakup rękawic jednorazowych i chirurgicznych załącznik nr 11 do SIWZ 5. Zakup sprzętu do defibrylatora marki ZOLL i respiratora marki ParaPac załącznik nr 12 do SIWZ 6. Zakup sprzętu do defibrylatora marki Lifepak i urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej marki Lukas załącznik nr 13 do SIWZ 7. Zakup sprzętu do karetki neonatologicznej załącznik nr 14 do SIWZ 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach od nr 8 do nr 14 niniejszej SIWZ - formularze asortymentowo cenowe. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, niepowystawowy, instrukcja obsługi w języku polskim. 7. Opis właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania, terminy ważności oraz numer świadectwa rejestracji muszą znajdować się na opakowaniach, jeżeli jest takie wskazanie zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i wymogami Zamawiającego. 8. Wykonawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 9. Wykonawca gwarantuje, że oferowane wyroby medyczne objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186). 10. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosił minimum 12 miesięcy lub dłuższy, jeżeli przewiduje to ich producent licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 11. Zamawiający w formie pisemnej ma prawo jednostronnie zmienić ilość danego asortymentu na inny asortyment objęty niniejszą umową, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje zwiększenia ogólnej ceny określonej w umowie. 12. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 13. Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych. Przez produkt równoważny rozumie się produkt o parametrach jakościowych takich samych lub lepszych jak te, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Posiadający te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego, jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu. 14. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 15. Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentu niniejszej SIWZ pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązania przykładowe służące do ustalenia określonego standardu przedmiotu zamówienia, a nie wskazuje na konkretny produkt, w takim przypadku można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej zasadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Wypełniony druk OFERTA – formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 1.2. Formularze asortymentowo-cenowe (opis przedmiotu zamówienia załączniki od nr 8 do nr 14) zależnie od wykonawcy, na które części zamówienia składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach