Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu RPLU.13.01.00-06-0016/18-00 pn. Wzrost efektywności i dostępności oraz koordynacji świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim poprzez doposażenie Zakładu i utworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Łózkach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 42404
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    REGON: 58444840000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu RPLU.13.01.00-06-0016/18-00 pn. Wzrost efektywności i dostępności oraz koordynacji świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim poprzez doposażenie Zakładu i utworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Łózkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego i wyposażenia pomieszczeń znajdujących się w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Łózkach na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. 3.2 Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Zestawienie minimalnych parametrów technicznych”. 3.3 Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 3.4 Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, rozładunek, ustawienie, instalację i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia personelu w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu. 3.5 Oferowane wyroby muszą posiadać znak CE lub równoważny, być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z ustawą o wyrobach medycznych. 3.6 Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nie starszy niż z 2020 roku, nieużywany, kompletny, posiadający niezbędne instrukcje, paszporty techniczne, gwarancje i dokumentację w języku polskim. 3.7 Wykonawca dostarczy oferowany sprzęt do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Łózkach, 21-570 Drelów, Łózki 46 na własny koszt i ryzyko, w dni robocze w godz. 8:00-14:00. 3.8 Urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej. 1 Podnośnik pacjenta szt 2 2 Parawan mobilny 3-skrzydłowy szt 6 3 Materac zmiennociśnieniowy z pompą szt 7 1 Wózek inwalidzki szt. 2 2 Wózek toaletowo-prysznicowy szt 4 3 Koncentrator tlenu szt 5 4 Waga osobowa ze wzrostomierzem szt 1 5 Stolik do rozwożenia leków szt 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Dokumentu określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (podpisania umowy), jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty. 3) Wypełniony „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Zestawienie minimalnych parametrów technicznych – wymaganych”, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 4) Katalog, ulotka, strona z katalogu lub folderu, kartę danych technicznych wystawioną przez producenta wyrobu lub inny dokument opisujący oferowany produkt szczegółowo opisujący oferowane parametry celem potwierdzenia jego parametrów zgodnie z opisem przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 1 do SIWZ – dotyczy wszystkich części.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach