Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, ul. Sienkiewicza
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 425 45 00 , fax. 87 735 20 20; 423 21 50
- Data zamieszczenia: 2020-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu
ul. Sienkiewicza 2
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 425 45 00, fax. 87 735 20 20; 423 21 50
REGON: 79031696100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego do zabiegów laparoskopowych i endoskopowych oraz specjalistycznych materiałów opatrunkowych na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego do zabiegów laparoskopowych i endoskopowych oraz specjalistycznych materiałów opatrunkowych. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 3. Zestawienie asortymentu, ilości i parametrów wymaganych zawiera załącznik nr 2 do SIWZ 4. Wyroby medyczne muszą spełniać wymagania ustawy z 20 maja 2010 ( tj. Dz. U z 2017 poz. 211 ze zm. ) o wyrobach medycznych. 5. Kupujący zastrzega sobie możliwość korygowania złożonych zamówień w trakcie realizacji dostaw. Korekta dostawy wydłuża termin dostawy. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum. 1.3. dokumentów wymienionych w pkt 1) dotyczących również innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wy-kluczenia. 1.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zaso-by, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1.1. 1.5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3e3086dd-37e6-41d9-9913-13... 9 z 17 09.01.2020, 13:14informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 („z otwarcia ofert”), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłó-cenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkanie ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ustępie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w niniejszym ustępie stosuje się. 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 2) formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 3) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 4) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwier-dzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę, 5) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytua-cji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów do oferty należy dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji za-mówienia, 6) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz które Wykonawca wykona własnymi siłami (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I KONTROLI, MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORÓW PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH NA OKRES 2 LAT, NA SOR i OIT
Dodano: 2024-07-15 - Sprzedaż, dostawa i uruchomienie videokolonoskopu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
Dodano: 2024-07-09 - ,,Zakup pomocniczego sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o.’’
Dodano: 2024-07-03 - ,,Zakup diagnostycznego sprzętu medycznego na potrzeby ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o.’’
Dodano: 2024-07-03 - Dzierżawa mikroskopu operacyjnego okulistycznego
Dodano: 2024-03-04 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa funduskamer
Dodano: 2023-10-04 - Doposażenie w sprzęt medyczny oraz rehabilitacyjny Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
Dodano: 2023-09-08 - Dostawa funduskamer
Dodano: 2023-09-07 - Doposażenie PZOZ w Grodzicznie w nowoczesny sprzęt, aparaturę medyczną i diagnostyczną, w tym do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów, którzy przeszli COVID – 19
Dodano: 2023-09-07