Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ogłasza przetarg
- Adres: 28400 Pińczów, ul. Armii Krajowej
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 573 031 , fax. 413 572 491
- Data zamieszczenia: 2017-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
ul. Armii Krajowej 22
28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 413 573 031, fax. 413 572 491
REGON: 28100000204289 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpinczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla OIOM ZOZ w Pińczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla OIOM ZOZ w Pińczowie, podzielony na pakiety: Pakiet nr 1 - Respirator; Pakiet nr 2 - Kardiomonitor, Pakiet nr 3 - Bronchofiberoskop, Pakiet nr 4 - Pompa perystaltyczna, Pakiet nr 5 - Pompa strzykawkowa, Pakiet nr 6 - Łóżko, Pakiet nr 7 - Stolik zabiegowy, Pakiet nr 8 - Szafa lekarska, Pakiet nr 9 - Wózek do transportu chorych w pozycji leżącej. Zamontowanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w obsłudze. 2. Szczegółowe wymagania (warunki graniczne) stawiane przedmiotowi zamówienia podane są w parametrach technicznych stanowiących załączniki do SIWZ od nr 2 do nr 10. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33157400-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnione formularze parametrów technicznych podzielone na pakiety od nr 1 do nr 9, które stanowią załączniki od nr 2 do nr 10 do SIWZ. - oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V pkt. 2 lit. b SIWZ (załącznik nr 11 i 12 do SIWZ). - pełnomocnictwo – jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną