Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, Słowackiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48(54)2828001 , fax. +48(54)2828002
- Data zamieszczenia: 2019-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Słowackiego 18
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48(54)2828001, fax. +48(54)2828002
REGON: 91134433200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego: Pakiet Nr I Pompy infuzyjne jednotorowe - 6 szt. Pakiet Nr II Kardiomonitory - 3 szt. Pakiet Nr III Respirator - 1 szt. Pakiet Nr IV Defibrylatory dwunastoodprowadzeniowe z teletransmisją - 2 szt. Pakiet Nr V Laser z wyposażeniem - 1 szt. Pakiet Nr VI Urządzenie do krioterapii z wyposażeniem - 1 szt. Pakiet Nr VII Wózki reanimacyjne - 3 szt. Pakiet Nr VIII Łóżka OIOM z materacem specjalistycznym i szafką przyłóżkową - 3 szt. Pakiet Nr IX Skaner wewnątrzustny do zdjęć stomatologicznych wraz z oprogramowaniem - 1 szt. 2. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy nie będący przedmiotem ekspozycji ani prezentacji nie starszy niż 2019 r. Szczegółowe opisy urządzeń zawarte są w osobnym załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości. W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona. 4. Standardy jakościowe Standardy jakościowe zostały określone w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Gwarancja jakości: Okres gwarancji na sprzęt medyczny, wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33194110-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Parametry techniczne przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup: -20 szt. Pompu infuzyjne strzykawkowe -20 szt. pompy infuzyjne objętościowe
Dodano: 2021-08-03 - Pompa infuzyjna 20 szt
Dodano: 2021-04-26 - Dostawa ambulatoryjnych pomp infuzyjnych z wyposażeniem
Dodano: 2021-03-08 - Dostawa ambulatoryjnych pomp infuzyjnych z wyposażeniem
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa pomp infuzyjnych - 60 sztuk
Dodano: 2020-08-06 - Dostawa objętościowych pomp infuzyjnych
Dodano: 2020-03-06 - Dostawę pomp infuzyjnych objętościowych i strzykawkowych
Dodano: 2017-12-01 - Dostawa pomp infuzyjnych objętościowych
Dodano: 2017-11-20 - Dostawa pomp infuzyjnych objętościowych
Dodano: 2017-10-31