Centrum Medyczne Sp. z o.o w Głownie ogłasza przetarg
- Adres: 95--15 Głowno, Kopernika
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 719 15 00, 696 425 969 , fax. 42 710 85 00
- Data zamieszczenia: 2019-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Sp. z o.o w Głownie
Kopernika 19
95--15 Głowno, woj. łódzkie
tel. 42 719 15 00, 696 425 969, fax. 42 710 85 00
REGON: 10083574700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. remedium.glowno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego wraz z instalacją i uruchomieniem poszczególnych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi sprzętu realizowany w ramach Projektu pn. „Rozwój opieki koordynowanej oraz poprawa dostępności do usług diagnostycznych w placówce Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Głownie” wybranego do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 na podstawie Uchwały podjętej przez Instytucję Zarządzającą w dniu 6 września 2018 r. nr 1268/18 na podstawie umowy nr UDA-RPLD.07.02.00-10-0027/18-00. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na cztery Części, tj. : 1. Część nr 1 obejmuje dostawę, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi: 1.1. Lampy do PUVA w ilości 1 szt.; 1.2. Spirometru w ilości 1 szt.; 1.3. Elektroencefalografu w ilości 1 szt.; 1.4. Elektromiografu w ilości 1 szt.; 1.5. Audiometru w ilości 1 szt.; 1.6. Aparatu do elektrokoagulacji w ilości 1 szt.; 2. Część nr 2 obejmuje dostawę, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi: 2.1. Urządzenia oceny ryzyka sercowo - naczyniowego w ilości 2 szt.; 3. Część nr 3 obejmuje dostawę, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi: 3.1. Densytometru w ilości 1 szt.; 3.2. Komputerowego densytometru ultradźwiękowego w ilości 1 szt.; 4. Część nr 4 obejmuje dostawę, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi: 4.1. USG Doppler w ilości 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ – Specyfikacja zamawianego sprzętu – Opis minimalnych parametrów oraz Załącznik nr 1B do SIWZ – Warunki gwarancji i serwisu na oferowany sprzęt. Ww. załączniki stanowią jednocześnie określenie minimalnych parametrów, wymagań Zamawiającego w odniesieniu do dopuszczonego przez niego zakresu równoważności rozwiązania równoważnego o czym mowa w pkt. 3.12. SIWZ. Wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w rozdziale 3 SIWZ oraz w treści Wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie zgodności oferty z treścią SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: a) Formularza Ofertowego; b) Załącznika nr 1A – Specyfikacja zamawianego sprzętu – Opis minimalnych parametrów; c) Załącznika nr 1B – Warunki gwarancji i serwisu na oferowany sprzęt. 2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć ww. oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert. 3) Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, w przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do podpisania oferty, jeśli z dokumentów Wykonawcy nie wynika umocowanie do działania w firmie. 4) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.1.3) polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - szczegóły w pkt. 5.4., 5.5. i 5.6. SIWZ. 5) Informacja o dokumentach składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawarta jest w podrozdziale 6.A. SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
Dodano: 2024-04-23 - Dostawa aparatu do znieczuleń z monitorem dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-04-11 - 62/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej i sprzętu medycznego na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa aparatu USG wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa aparatów medycznych wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa sterylizatora parowego i myjni dezynfektora na potrzeby ZOZ w Łęczycy
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa aparatów medycznych wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa i uruchomienie lampy do tomografu oraz utylizacja starych części, który jest wykorzystywany do diagnostyki pacjentów leczonych w Centrum Zdrowia Psychicznego Powiatu Sieradzkiego
Dodano: 2024-01-31 - Dostawa aparatury medycznej w ramach Umowa o dofinansowanie nr POIS.11.03.00-00-0114/22-00/305/2023/304 Projektu pn. „Przebudowa i doposażenie Centralnego Szpitala Klinicznego (...)
Dodano: 2024-01-09 - dostawa sprzętu i aparatury medycznej: kabina ciszy, audiometr, unit laryngologiczny, analizator składu ciała, stanowisko do sterylizacji
Dodano: 2023-12-11