Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek garnizonu mazowieckiego

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek garnizonu mazowieckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zadania pn.: „Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek garnizonu mazowieckiego” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 do SIWZ – wykazy cenniki asortymentowo ilościowe. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem własnym Wykonawcy na jego koszt, wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia powinna być zrealizowana w dni robocze w godzinach 8.00 – 15.00 tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego wyszczególnionych w Załączniku nr 13 do SIWZ w terminie 21 dni od dnia przesłania pisemnego zamówienia. Zamówienie zostanie złożone nie później niż do 29 listopada 2019 roku. Zamawiany asortyment oznaczony symbolem „ * ” przed wykonaniem podlega zwymiarowaniu w miejscu dostawy przez Wykonawcę w obecności osoby reprezentującej Zamawiającego. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy dostarczył Zamawiającemu Protokół Oceny Ergonomicznej wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą jaką jest Instytut Medycyny Pracy. WYKAZ MIEJSC DOSTAW zgodnie z Załącznikiem nr 13 do SIWZ: ZADANIE NR 1 Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu 26-600 Radom, ul. 11-go Listopada 37/59 Lp. kod CPV nazwa sprzętu j.m. ilość 1. 39130000-2 BIURKO DWUSZAFKOWE szt. 10 2. 39130000-2 KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH szt. 4 3. 39130000-2 REGAŁ BIBLIOTECZNY szt. 2 4. 39130000-2 STÓŁ KONFERENCYJNY szt. 15 5. 39130000-2 STÓŁ KUCHENNY szt. 4 6. 39130000-2 SZAFA AKTOWA szt. 10 7. 39130000-2 SZAFA GOSPODARCZA szt. 2 8. 39130000-2 SZAFA UBRANIOWA szt. 9 9. 39130000-2 SZAFKA STOJĄCA szt. 11 10. 39130000-2 WIESZAK UBRANIOWY ŚCIENNY szt. 2 ZADANIE NR 2 Komenda Powiatowa Policji w Grójcu 05-600 Grójec, ul. Brzozowa 108 Lp. kod CPV nazwa sprzętu j.m. ilość 1. 39130000-2 BIURKO DWUSZAFKOWE szt. 14 2. 39130000-2 BIURKO „L” (lewe lub prawe) szt. 2 3. 39130000-2 KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH szt. 1 4. 39130000-2 KONTENEREK DO BIURKA szt. 1 5. 39130000-2 STOLIK szt. 2 6. 39130000-2 STÓŁ DO ROZŁADOWYWANIA BRONI szt. 1 7. 39130000-2 STÓŁ KUCHENNY szt. 1 8. 39130000-2 SZAFA UBRANIOWA szt. 3 9. 39130000-2 SZAFKA STOJĄCA szt. 6 10. 39130000-2 WIESZAK UBRANIOWY ŚCIENNY szt. 3 ZADANIE NR 3 Posterunek Policji w Nowym Mieście Nowe Miasto Nad Pilicą, ul. Warszawska 16 Lp. kod CPV nazwa sprzętu j.m. ilość 1. 39130000-2 BIURKO DWUSZAFKOWE szt. 6 2. 39130000-2 BIURKO „L” szt. 1 3. 39130000-2 STÓŁ KONFERENCYJNY szt. 1 4. 39130000-2 SZAFA AKTOWA szt. 6 5. 39130000-2 SZAFA UBRANIOWA szt. 6 6. 39130000-2 SZAFKA STOJĄCA szt. 4 ZADANIE NR 4 Posterunek Policji w Sannikach 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 153 Lp. kod CPV nazwa sprzętu j.m. ilość 1. 39130000-2 BIURKO DWUSZAFKOWE szt. 5 2. 39130000-2 BIURKO „L” szt. 1 3. 39130000-2 STÓŁ KONFERENCYJNY szt. 1 4. 39130000-2 SZAFA AKTOWA szt. 6 5. 39130000-2 SZAFA UBRANIOWA szt. 6 6. 39130000-2 SZAFKA STOJĄCA szt. 4 ZADANIE NR 5 Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu 26-600 Radom, ul. 11-go Listopada 37/59 Lp. kod CPV nazwa sprzętu j.m. ilość 1. 39113100-8 FOTEL OBROTOWY szt. 4 2. 39112000-0 KRZESŁO MIĘKKIE (ISO) szt. 80 3. 39112000-0 KRZESŁO OBROTOWE szt. 10 4. 39112000-0 KRZESŁO TWARDE szt. 2 5. 39130000-2 TABORET szt. 8 ZADANIE NR 6 Komenda Powiatowa Policji w Grójcu 05-600 Grójec, ul. Brzozowa 108 Lp. kod CPV nazwa sprzętu j.m. ilość 1. 39113100-8 FOTEL OBROTOWY szt. 1 2. 39112000-0 KRZESŁO MIĘKKIE (ISO) szt. 16 3. 39112000-0 KRZESŁO OBROTOWE szt. 16 4. 39112000-0 KRZESŁO Z PULPITEM szt. 7 5. 39130000-2 TABORET szt. 4 ZADANIE NR 7 Posterunek Policji w Nowym Mieście Nowe Miasto Nad Pilicą, ul. Warszawska 16 Lp. kod CPV nazwa sprzętu j.m. ilość 1. 39113100-8 FOTEL OBROTOWY szt. 2 2. 39112000-0 KRZESŁO MIĘKKIE (ISO) szt. 12 3. 39112000-0 KRZESŁO OBROTOWE szt. 5 ZADANIE NR 8 Posterunek Policji w Sannikach 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 153 Lp. kod CPV nazwa sprzętu j.m. ilość 1. 39113100-8 FOTEL OBROTOWY szt. 2 2. 39112000-0 KRZESŁO MIĘKKIE (ISO) szt. 12 3. 39112000-0 KRZESŁO OBROTOWE szt. 4 ZADANIE NR 9 Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu 26-600 Radom, ul. 11-go Listopada 37/59 Lp. kod CPV nazwa sprzętu j.m. ilość 1. 39141100-3 REGAŁ MAGAZYNOWY szt. 50 ZADANIE NR 10 Komenda Powiatowa Policji w Grójcu 05-600 Grójec, ul. Brzozowa 108 Lp. kod CPV nazwa sprzętu j.m. ilość 1. 39141100-3 REGAŁ MAGAZYNOWY szt. 36 ZADANIE NR 11 Posterunek Policji w Nowym Mieście Nowe Miasto Nad Pilicą, ul. Warszawska 16 Lp. kod CPV nazwa sprzętu j.m. ilość 1. 39141100-3 REGAŁ MAGAZYNOWY szt. 6 ZADANIE NR 12 Posterunek Policji w Sannikach 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 153 Lp. kod CPV nazwa sprzętu j.m. ilość 1. 39141100-3 REGAŁ MAGAZYNOWY szt. 6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 760,00zł Zadanie nr 2 – 390,00zł Zadanie nr 3 – 260,00zł Zadanie nr 4 – 250,00zł Zadanie nr 5 – 320,00zł Zadanie nr 6 – 175,00zł Zadanie nr 7 – 95,00zł Zadanie nr 8 – 90,00zł Zadanie nr 9 – 595,00zł Zadanie nr 10 – 430,00zł Zadanie nr 11 – 70,00zł Zadanie nr 12 – 70,00zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (nazwa zamawiającego: ……………….) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ……, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu ……………., albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu ………………. z żądaniem zapłaty). Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji! Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy - wzór stanowi Załącznik nr 15 do SIWZ 2. Wykaz cennik asortymentowo ilościowy Załączniki od nr 1 do nr 12 do SIWZ – wypełniony na Zadanie na które wykonawca składa ofertę – stanowiący integralną część Formularza Ofertowego 3. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium - Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium 4. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. Ponadto: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 16 do SIWZ. Wymagana forma składanych dokumentów: 1. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, w sprawie rodzajów dokumentów składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 2. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach