Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz skanerów na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz skanerów na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz skanerów na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim wg asortymentu określonych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D, do niniejszej specyfikacji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Sprzęt zakupiony zostanie w ramach czterech zadań, zgodnie z opisem w załączniku nr 7 - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, tj.: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa 18 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, 12 szt. monitorów, 6 szt. drukarek laserowych oraz 2 szt. skanerów na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. Zadanie nr 2 - zakup i dostawa 1 drukarki laserowej A3 na potrzeby Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. Zadanie nr 3 - zakup i dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. Zadanie nr 4 - zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Wydziału Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C, 6D do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością: Dla zadania nr 1 zestawy komputerowe i monitory - (nie dotyczy drukarek laserowych oraz skanerów): ISO 9001:2000 lub równoważny, ISO 14 001 lub równoważny Deklaracja zgodności CE, TCO 99 lub równoważny TCO 03 - norma ekologiczna dla monitorów lub równoważny Energy Star 4.0 - normy ekologiczne dla komputerów lub równoważny Dla zadania nr 1( dotyczy drukarek laserowych oraz skanerów) oraz zadania nr 2, 3, 4: Deklaracja zgodności CE Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim. 5. Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach