Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski - etap III.

Urząd Miejski w Piaskach ogłasza przetarg

  • Adres: 21-050 Piaski, ul. Lubelska 77
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5821020 , fax. 081 5821020
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Piaskach
    ul. Lubelska 77 77
    21-050 Piaski, woj. lubelskie
    tel. 81 5821020, fax. 081 5821020
    REGON: 00054910500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski - etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych oraz oprogramowania antywirusowego w następujących ilościach: -Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym - 235 sztuk -Pakiet oprogramowania (antywirus, antyspam, firewall) - 235 sztuk - w tym 160 pakietów oprogramowania musi posiadać licencję umożliwiającą udostępnienie zestawów komputerowych osobom lub jednostkom trzecim. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wskazujący minimalne parametry techniczne i funkcjonalne, określony został w: a)Specyfikacji Technicznej Sprzętu Komputerowego, stanowiącej załącznik Nr 1.1 do SIWZ, b)Specyfikacji oprogramowania antywirusowego, stanowiącej załącznik nr 1.2 do SIWZ. 3.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5 - komputery osobiste 30.23.13.00-0 - monitory ekranowe 30.23.72.00-1 - akcesoria komputerowe 48.00.00.00-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 4.Rozwiązania równoważne: a)Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. b)Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, w szczególności w której zaoferowane parametry techniczne i funkcjonalne nie są gorsze niż wskazane w SIWZ. c)Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy, funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. d)Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający wymaga zaoferowania, a po wyborze oferty najkorzystniejszej, dostarczenia przez wybranego Wykonawcę sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, wyprodukowanego nie wcześniej jak w 2013 roku, b)sprzęt komputerowy należy oznaczyć naklejkami ewidencyjnymi zgodnie ze wzorem podanym przez Zamawiającego, c)wszystkie instrukcje użytkownika, broszury instalacyjne winny być dostarczone w języku polskim., d)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, e)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, f)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie Gminy Piaski, g)Wykonawca dokona na swój koszt instalacji i uruchomienia dostarczonych zestawów komputerowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Piaski, h)dostawa przedmiotu zamówienia oraz uruchomienie serwisu gwarancyjnego zostaną potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 6.Wymagania dotyczące gwarancji: a)gwarancja obejmuje sprzęt wraz ze wszystkimi podzespołami, b)Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną, sporządzoną w języku polskim gwarancję na przedmiot umowy, c)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone zestawy komputerowe na okres nie krótszy niż: - 84 miesięcy dla 160 zestawów komputerowych - 60 miesięcy dla 75 zestawów komputerowych od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, d)uprawnienia związane z gwarancją będą realizowali Beneficjenci Ostateczni projektu (160 zestawów komputerowych) Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski - etap III, na podstawie obowiązujących umów z Gminą Piaski, jak również jednostki podległe Gminie Piaski (Szkoła Podstawowa w Piaskach - 15 zestawów, Zespół Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych - 30 zestawów, Gimnazjum w Piaskach - 22 zestawów, Miejsko-Gminne Przedszkole w Piaskach - 4 zestawy, Miejska Biblioteka Publiczna w Piaskach - 4 zestawy), e)serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu. W sytuacji, kiedy konieczne jest przetransportowanie sprzętu do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykonuje transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w fazie demontażu, transportu, naprawy oraz montażu, f)zgłoszenie awarii będzie następować we wszystkie dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00. Zgłoszenie awarii może być dokonane telefonicznie, poprzez email lub za pomocą faksu, Koszty transportu do i z miejsca użytkowania sprzętu w trakcie okresu gwarancji ponosi Wykonawca, g)Wykonawca zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki oraz do usunięcia wady w terminie 5 dni roboczych od momentu jej zgłoszenia, h)w szczególnych przypadkach termin naprawy może ulec przedłużeniu i wynosić maksymalnie 28 dni od daty zgłoszenia awarii. W takim przypadku Wykonawca zapewni na czas naprawy dostarczenie sprzętu zastępczego równoważnego naprawianemu urządzeniu. W przypadku przekroczenia powyższego terminu Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od jego upływu, i)w przypadku ponownego wystąpienia wady (awarii) sprzętu po wykonaniu trzech napraw, Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego czwartej wady (awarii), j)Pod pojęciem sprzęt równoważny rozumie się sprzęt o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie, k)Naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie wynikłe z nieprawidłowego użytkowania sprzętu., l)W przypadku naprawy gwarancyjnej przedłuża się czas gwarancji o pełen okres niesprawności przedmiotu umowy. 7.Wymagania dotyczące ubezpieczenia sprzętu komputerowego: a)na Wykonawcy ciąży obowiązek ubezpieczenie zestawów komputerowych na okres od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego sprzętu u każdego Beneficjenta Ostatecznego do dnia 30 czerwca 2015 roku, b)ubezpieczeniem objętych będzie 160 sztuk zestawów komputerowych, c)sprzęt komputerowy będzie znajdował się i będzie użytkowany w gospodarstwach domowych, d)ochrona ubezpieczeniowa obejmuje wszelkie szkody polegające na utracie przedmiotu ubezpieczenia, jego uszkodzeniu lub zniszczeniu wskutek nieprzewidzianej i niezależnej od woli Wykonawcy, Zamawiającego lub użytkownika końcowego przyczyny. W szczególności ochrona ubezpieczeniowa obejmuje odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku: - działania użytkowników sprzętu, tj.: niewłaściwe użytkowanie, nieostrożność, zaniedbanie, błędną obsługę, świadome i celowe zniszczenie przez osoby trzecie; - działanie ognia ( w tym również działanie dymu i sadzy) oraz polegające na osmaleniu, przypaleniu, a także w wyniku wszelkiego rodzaju eksplozji, implozji, bezpośredniego uderzenia pioruna, upadku pojazdu powietrznego oraz w czasie akcji ratunkowej (np. gaszenia, burzenia, oczyszczania zgliszcz); - działanie wody, tj. zalania wodą z urządzeń wodno - kanalizacyjnych, burzy, powodzi, sztormu, wylewu wód podziemnych, deszczu nawalnego, wilgoci, pary wodnej i cieczy w innej postaci oraz mrozu, gradu i śniegu; - działanie wiatru, lawiny, osunięcie się ziemi; - wad produkcyjnych, błędów konstrukcyjnych, wad materiałowych, które ujawniły się dopiero po okresie gwarancji/rękojmi; - zwarcia, spięcia, przepięcia, uszkodzenia izolacji, w tym w skutek niewłaściwych parametrów prądu zasilania, zbyt niskie lub zbyt wysokie napięcia w sieci instalacji elektrycznej; - bezpośredniego i pośredniego oddziaływania wyładowań atmosferycznych i zjawisk pochodnych jak indukcja, działanie pola elektromagnetycznego itp.; - akcji ratowniczej (gaszenie, rozbiórka, ewakuacja) prowadzonej w związku z jakimikolwiek zdarzeniami objętymi ochroną ubezpieczeniową. e) suma ubezpieczenia i wysokość odszkodowania: - sumę ubezpieczenia stanowi wartość odtworzeniowa sprzętu objętego ubezpieczeniem, - jako wysokość odszkodowania przyjmuje się: przy szkodzie częściowej - wartość niezbędnych kosztów naprawy uszkodzonego przedmiotu z uwzględnieniem kosztów demontażu, transportu, montażu oraz innych tego typu opłat; przy szkodzie całkowitej - wartość kosztów nabycia i zainstalowania nowego przedmiotu tego samego rodzaju; w przypadku, gdy naprawa uszkodzonego przedmiotu albo jego wymiana nie jest możliwa - wartość kosztów w wysokości wartości odtworzeniowej przedmiotu na dzień powstania szkody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: SBP Piaski 84 8689 0007 0000 0130 2000 0040 z dopiskiem: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski - etap III. IR.271.20.2013. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zmianami) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, zastrzeżeniem art. 63g tej ustawy, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 4. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej należy załączyć do oferty w formie oryginału, a w przypadku dokonania wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty dokument potwierdzający tą czynność. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach