Gmina Miasteczko Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 42610 Miasteczko Śląskie, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 393 80 01 , fax. 32 393 80 02
- Data zamieszczenia: 2017-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Śląskie
Rynek 8
42610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie
tel. 32 393 80 01, fax. 32 393 80 02
REGON: 27625879900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miasteczko-slaskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Rozwój cyfrowych usług publicznych w Gminie Miasteczko Śląskie" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zakup serwera - 2 szt. - Zakup macierzy dyskowej - 1 szt. - Zakup systemu monitorującego środowisko serwerowni - 1 szt. - Oprogramowanie do backupu i przywracania danych - 1 szt. - Zestaw komputerowy - 9 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) w pieniądzu - winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. O/ Miasteczko Śląskie – nr rachunku 42 1050 1386 1000 0002 0086 1235 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r., poz. 1089).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 7 SIWZ. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 7. Zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa sprzętu komputerowego (powtórka)
Dodano: 2024-01-21 - Dostosowanie sali w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w RDLP w Katowicach do prowadzenia interaktywnych, multimedialnych zajęć edukacyjnych.
Dodano: 2023-12-12 - Dostosowanie sali w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w RDLP w Katowicach do prowadzenia interaktywnych, multimedialnych zajęć edukacyjnych”.
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-12-10 - "Dostawa sprzętu informatycznego, serwera oraz routera dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach."
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa sprzętu komputerowego (powtórka)
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa sprzętu komputerowego dla PSG Częstochowa (2)
Dodano: 2023-10-03