Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, serwerów i oprogramowania dla Urzędu Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 2672100 , fax. 41 2672110
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 2672100, fax. 41 2672110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, serwerów i oprogramowania dla Urzędu Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie następującego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, serwerów i oprogramowania dla Urzędu Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim.. 1. Stacje robocze wraz z monitorem i pakietem biurowym - 8 szt. 2. Urządzenia wielofunkcyjne - 6 szt. 3. Drukarki atramentowe kolorowe A3- 2 szt. 4. Zasilacze UPS- 10 szt. 5. Serwer wraz z oprogramowaniem systemowym- 2 szt. 6. 50 CAL PL User OEM dla Windows Server 2012 7. Przełącznik sieciowy -5 szt. 8. Wkładki SFP do przełączników sieciowych - 10 szt. 9. Kable światłowodowe-10 szt. S Pr Oferowany sprzęt musi spełniać następujące warunki: 1. Posiadać certyfikat ISO 14001 i ISO 9001 dla producenta sprzętu.. 2. Na zamawiane urządzenia wymagana jest 3 letnia rękojmia i 3 letnia gwarancja producenta, a na oprogramowanie - licencja zgodna z warunkami licencji producenta oprogramowania. 3. Czas reakcji serwisowej dostarczonych urządzeń - 24 godziny od czasu zgłoszenia awarii w siedzibie Zamawiającego. 4. Czas naprawy dostarczonych urządzeń - 48 godzin od pierwszego zgłoszenia awarii w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności dłuższej naprawy - dostarczenie sprzętu zamiennego w ciągu 48 godzin od pierwszego zgłoszenia awarii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach