Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 2672100 , fax. 41 2672110
- Data zamieszczenia: 2013-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
ul. Głogowskiego 3/5 3/5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 41 2672100, fax. 41 2672110 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, serwerów i oprogramowania dla Urzędu Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie następującego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, serwerów i oprogramowania dla Urzędu Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim.. 1. Stacje robocze wraz z monitorem i pakietem biurowym - 8 szt. 2. Urządzenia wielofunkcyjne - 6 szt. 3. Drukarki atramentowe kolorowe A3- 2 szt. 4. Zasilacze UPS- 10 szt. 5. Serwer wraz z oprogramowaniem systemowym- 2 szt. 6. 50 CAL PL User OEM dla Windows Server 2012 7. Przełącznik sieciowy -5 szt. 8. Wkładki SFP do przełączników sieciowych - 10 szt. 9. Kable światłowodowe-10 szt. S Pr Oferowany sprzęt musi spełniać następujące warunki: 1. Posiadać certyfikat ISO 14001 i ISO 9001 dla producenta sprzętu.. 2. Na zamawiane urządzenia wymagana jest 3 letnia rękojmia i 3 letnia gwarancja producenta, a na oprogramowanie - licencja zgodna z warunkami licencji producenta oprogramowania. 3. Czas reakcji serwisowej dostarczonych urządzeń - 24 godziny od czasu zgłoszenia awarii w siedzibie Zamawiającego. 4. Czas naprawy dostarczonych urządzeń - 48 godzin od pierwszego zgłoszenia awarii w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności dłuższej naprawy - dostarczenie sprzętu zamiennego w ciągu 48 godzin od pierwszego zgłoszenia awarii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego nowego i poleasingowego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/51/16
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/38/16
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/28/16
Dodano: 2016-04-20 - DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH (NOTEBOOKÓW) WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/18/16
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/5/16
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/89/15
Dodano: 2015-12-15 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/85/15
Dodano: 2015-11-27