Miasto Przasnysz ogłasza przetarg
- Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 29 7564900 , fax. 29 7564939
- Data zamieszczenia: 2020-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Przasnysz
ul. Jana Kilińskiego 2
06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
tel. 29 7564900, fax. 29 7564939
REGON: 52594900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.um.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu biurowego dla potrzeb realizacji Projektu Nr POW.04.01.01-00-00-DU26/16 Potencjały – nowe formy kapitału społecznego w gminie Przasnysz. Zamówienie swoim zakresem obejmuje zakup i dostawę następujących urządzeń: 1) urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 2) komputer przenośny – 4 szt. 3) dyktafon cyfrowy – 2 szt. 4) zestaw do prezentacji multimedialnych – 1 szt. 5) kamera cyfrowa – 1 szt. 6) dysk z szyfrowaniem danych – 3 szt. Zamówienie swoim zakresem obejmuje również serwis urządzeń komputerowych i urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie gwarancyjnej. Koszt serwisu obejmuje dojazd do i z siedziby zamawiającego oraz wykonanie usługi serwisowej (co 6 miesięcy) przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia : a) przeglądów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń. b) szczegółowego przeglądu i wykonania czynności konserwacyjnych przed końcem gwarancji producenta urządzeń oraz zlecenie – w miarę potrzeb- wykonania napraw gwarancyjnych. c) naprawy gwarancyjne na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej urządzeń. Koszt serwisu nie obejmuje cen materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych nie objętych gwarancją, których konieczność wymiany będzie stwierdzona w czasie przeglądu. Wydatki z tego tytułu leżą po stronie Zamawiającego. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz elementów. UWAGA! W załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający przedstawił przykładowe minimalne parametry w jakich należy utrzymać poszczególne urządzenia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza propozycję innych rozwiązań, pod warunkiem uznania ich przez Zamawiającego za korzystne dla celu jakiemu mają służyć. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), należy złożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tabletów do obsługi posiedzeń Rady Powiatu Legionowskiego
Dodano: 2024-05-09 - Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa sprzętu komputerowego: Pamięć masowa, zasilanie awaryjne (UPS) z bateriami - sieć i serwer.
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa sprzętu komputerowego, dydaktycznego i mulitedialnego w ramach programu miniPakt gminne pracownie komputerowe.
Dodano: 2023-12-20 - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa sprzętu komputerowego, dydaktycznego i mulitedialnego w ramach programu miniPakt gminne pracownie komputerowe.
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji dla GGKO – Zarządzanie Nieruchomościami sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów przenośnych oraz monitorów.
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń informatycznych dla Gminy Dąbrówka w ramach programu Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-07-10