Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Piotra Skargi 21
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 215 41 73 , fax. 42 215 34 74
- Data zamieszczenia: 2014-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach
ul. Piotra Skargi 21 21
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 42 215 41 73, fax. 42 215 34 74
REGON: 47205765500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mechanik.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA W RAMACH DOSPRZĘTOWIENIA NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. INWESTYCJA W SZKOŁĘ - INWESTYCJĄ W FACHOWCA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę na koszt własny (do siedziby Zamawiającego) sprzętu komputerowego oraz oprogramowania o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 2. Wraz z dostawą, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania, pierwszego uruchomienia dostarczanego sprzętu, ewentualnego skonfigurowania oraz sprawdzenia poprawności działania. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu obsługi sprzętu i urządzeń w zakresie nie mniejszym niż 5 godzin zegarowych. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach POKL, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w trakcie realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. Inwestycja w szkołę - inwestycją w fachowca. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - komputer przenośny (notebook) - 9 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) udzielenia minimum - 3 letniego okresu gwarancji z wyłączeniem oprogramowania, b) zapewnienia napraw w okresie gwarancji. 4. Termin realizacji zamówienia (dla obu części): w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. 5. Kod CPV: a) 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne, b) 48.00.00.00-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. 6. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostaw w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury) 7. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - maksymalnie 24 godziny. 8. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mechanik.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych, zakup i dostawa artykułów biurowych i szkolnych, wyposażenia pracowni szkolnych w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych w ramach projektu Uczę się i nauczam - wsparcie uczniów i nauczycieli szkół publicznych w Gminie Sulejów
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej.
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa i montaż sprzętu ICT oraz sprzętu audiowizualnego w ramach projektu systemowego nr POKL.09.01.01-10-073/15: Nowoczesne oddziały przedszkolne w Gminie i Mieście Drzewica
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-06 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń komputerowych dla Izby Skarbowej w Łodzi.
Dodano: 2015-10-29 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi
Dodano: 2015-10-26