Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu fotograficznego do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość III.

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, Prezydenta Franklina Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 592 100 , fax. 523 574 820
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 592 100, fax. 523 574 820
    REGON: 92365394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu fotograficznego do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu fotograficznego do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość III, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna Edukacja Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020. Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski. Odbiorcami przedmiotu zamówienia są następujące placówki oświatowe, których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski: 1) Zespół Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu, ul. Poznańska 345, 88-100 Inowrocław; 2) Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław; 3) Zespół Szkół Budowlanych im. gen. Władysława Sikorskiego w Inowrocławiu, ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 34, 88-100 Inowrocław; 4) Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu, Kościelec 125, 88-170 Pakość. Przedmiot zamówienia podzielono na 7 części: Część 1 – Zakup i dostawa drukarek 3D i skanera. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następujących urządzeń: 1) drukarka 3 D druk żywicą - 1 szt.; 2) drukarka 3D druk filamentem - 1 szt.; 3) skaner 3D - 1 szt. Część 2 – Zakup i dostawa urządzeń sieciowych: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę urządzeń sieciowych: 1) sieciowy punkt dostępowy - 7 szt.; 2) przełącznik sieciowy - 7 szt.; 3) ruter - 7 szt.; 4) moduł do połączeń sieciowych - 7 kpl. Część 3 – Zakup i dostawa komputerów i monitora. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następujących urządzeń: 1) komputer stacjonarny z systemem operacyjnym - 15 szt.; 2) monitor 23,5” - 15 szt.; 3) komputer przenośny - 4 szt. Część 4 obejmuje zakup i dostawę urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt. Część 5 obejmuje zakup i dostawę tabletów - 8 szt. Część 6 obejmuje zakup i dostawę oprogramowania – 1 kpl. Część 7 obejmuje zakup i dostawę aparatów fotograficznych - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych części określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji dostaw dla wszystkich części: 1) przed podpisaniem umowy strony uzgodnią faktyczny dzień dostawy przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do następujących szkół: Zespół Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu - przedmiot zamówienia wymieniony w części 1, 2 i 7, Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Inowrocławiu - przedmiot zamówienia wymieniony w części 3 i 4, Zespół Szkół Budowlanych im. gen. Władysława Sikorskiego w Inowrocławiu - przedmiot zamówienia wymieniony w części 5 i 7, Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu - przedmiot zamówienia wymieniony w części 6; 3) Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia, rozładunku i uruchomienia przedmiotu zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach; 4) Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia nauczycieli z obsługi oprogramowania (dotyczy części 6); 5) odbiór zrealizowanego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy. Odbiór końcowy nastąpi po dostawie, rozładunku i uruchomieniu przedmiotu zamówienia oraz w przypadku części 6 przeszkoleniu z obsługi oprogramowania; 6) przedstawiciel Wykonawcy musi być obecny przy dostawie oraz podpisywaniu protokołu odbioru; 7) Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy: a) instrukcję obsługi w języku polskim, b) kartę gwarancyjną wystawioną przez producenta sprzętu oddzielnie dla każdego dostarczanego sprzętu, c) bezterminową licencję na dostarczone oprogramowanie. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty dostawy przedmiotu zamówienia oraz w przypadku części 6 przeszkolenia z obsługi oprogramowania. Wymagania dotyczące warunków gwarancji, rękojmi i serwisu dla części 3: 1) wymagana długość okresu gwarancji na sprzęt wynosi minimum 24 miesiące od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru; 2) niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, wynoszącej 48 miesięcy; 3) w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek, jakie wystąpią w przedmiocie zamówienia; 4) w przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku usunięcia wad i usterek, Zamawiający niezależnie od prawa do naliczenia kary umownej, dokona usunięcia wad i usterek na koszt i ryzyko Wykonawcy; 5) w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia serwisu gwarancyjnego; 6) serwis gwarancyjny powinien być świadczony przez serwis autoryzowany producenta lub Wykonawcy; 7) serwis powinien być dostępny w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy); 8) Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie 48 godziny od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii, liczony z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; 9) przez czas reakcji serwisu rozumie się okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii do momentu podjęcia czynności diagnostycznych; 10) przez awarię rozumie się stan uniemożliwiający prawidłową pracę urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia; 11) powiadomienie o wystąpieniu awarii, użytkownik – szkoła zgłasza Wykonawcy w formie elektronicznej. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania powiadomienia; 12) naprawa powinna być wykonana niezwłocznie po dokonaniu diagnozy, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii; 13) serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia. 14) w przypadku konieczności naprawy przedmiotu zamówienia poza miejscem jego użytkowania, Wykonawca zapewni odbiór uszkodzonego i dostawę naprawionego przedmiotu zamówienia na własny koszt; 15) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie określonym w pkt 12, Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych kosztów do wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe lub dostarczenia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż uszkodzone, najpóźniej w dniu następnym po upływie tego terminu; 16) w przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wady w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu wad; 17) jeżeli wady urządzenia nie da się usunąć, Wykonawca wymieni wadliwe urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku gdy urządzenie nie jest już dostępne na rynku, na urządzenie o nie gorszych parametrach; 18) w przypadku dwukrotnego wystąpienia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, w wyniku których wykonywana będzie naprawa danego urządzenia, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku gdy urządzenie nie jest dostępne na rynku na urządzenie o nie gorszych parametrach; 19) w przypadku wystąpienia nieistotnej wady, Zamawiający może zwolnić Wykonawcę od obowiązku określonego w pkt 18 pkt 12 stosuje się odpowiednio; 20) w przypadku, gdy konieczne będzie usunięcie awarii poza siedzibą szkół, wszystkie trwałe nośniki pamięci pozostaną w siedzibie szkół; 21) Wykonawca jest zobowiązany do zachowania poufności wszelkich danych uzyskanych w trakcie wykonywania czynności serwisowych; 22) Wykonawcy nie wolno wykonywać żadnych kopii dysków twardych lub danych cząstkowych w trakcie wykonywania napraw gwarancyjnych sprzętu. Wymagania dotyczące warunków gwarancji i rękojmi dla części 1, 2, 4, 5 i 7: 1) wymagana długość okresu gwarancji na sprzęt wynosi minimum 24 miesiące od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru; 2) niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, wynoszącej 48 miesięcy; 3) w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek, jakie wystąpią w przedmiocie zamówienia, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu wad i usterek; 4) powiadomienie o wystąpieniu wad i usterek, użytkownik – szkoła zgłasza Wykonawcy w formie elektronicznej. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania powiadomienia; 5) w przypadku konieczności naprawy przedmiotu zamówienia poza miejscem jego użytkowania, Wykonawca zapewni odbiór uszkodzonego i dostawę naprawionego przedmiotu zamówienia na własny koszt; 6) w przypadku braku możliwości usunięcia wad i usterek w terminie określonym w pkt 3, Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych kosztów do wymiany uszkodzonego przedmiotu zamówienia na nowy o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, najpóźniej w dniu następnym po upływie tego terminu; 7) w przypadku dwukrotnego wystąpienia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, w wyniku których wykonywana będzie naprawa danego urządzenia, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku gdy urządzenie nie jest dostępne na rynku na urządzenie o nie gorszych parametrach; 8) w przypadku wystąpienia nieistotnej wady i usterki, Zamawiający może zwolnić Wykonawcę od obowiązku określonego w pkt 7. Zastosowanie ma pkt 3; 9) w przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku usunięcia wad i usterek, Zamawiający niezależnie od prawa do naliczenia kary umownej, dokona usunięcia wad i usterek na koszt i ryzyko Wykonawcy. Oferowany przedmiot zamówienia w częściach 1-7 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i oryginalnie zapakowany, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w szczegółowym opisie technicznym przedmiotu zamówienia. Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości. Jeżeli w opisie technicznym przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części stanowiących załączniki do SIWZ. Do oferty Wykonawca załączy wypełnione formularze cenowe oferowanych produktów oraz opisy techniczne produktów sporządzone przez Wykonawcę, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć również wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net, w zakresie wymogu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla komputerów stacjonarnych i przenośnych w cz. 3, potwierdzający spełnienie wymogu na dzień sporządzenia oferty. W przypadku niedołączenia do oferty opisów technicznych oraz wydruku ze stronyhttp://www.cpubenchmark.net w wymaganym zakresie oferta ostanie odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, formularz cenowy, opis techniczny oferowanych produktów, wydruk z testów benchmark.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach