Przetargi.pl
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Sochaczew w ramach projektu Cyfrowa Gmina”

GMINA SOCHACZEW ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468642600 , fax. 468642602
  • Data zamieszczenia: 2022-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SOCHACZEW
    ul. Warszawska 115
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 468642600, fax. 468642602
    REGON: 750148526
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sochaczew.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Sochaczew w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Gminy Sochaczew w ramach programu Cyfrowa Gmina.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa n/w sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy Sochaczew przy ul. Warszawskiej 115, 96 – 500 Sochaczew:1) Jednostki robocze – komputery typu AIO – 8 szt. – fabrycznie nowe, rok produkcji 2022 (niedopuszczalne oferowanie urządzeń typu „refurbished”) 2) Oprogramowanie operacyjne – 8 licencji 3) Oprogramowanie biurowe – 8 licencji4) Serwer – 1 szt. – fabrycznie nowy, rok produkcji 2022 (niedopuszczalne oferowanie urządzeń typu „refurbished”)Zgodnie z zapisami SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 800,00 zł (słownie złotych: osiemset).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie nr:21 9283 0006 0013 2381 2000 0030;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu – podstawy wykluczenia zostały określone w Rozdziale 12 i w Rozdziale 13;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2 niniejszego rozdziału.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.3. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne):1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.5) W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.6) Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W imieniu tych wykonawców powinny działać osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym właściwym rejestrze.7) Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 12 i 13.9) Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w o których mowa w Rozdziale 12 i 13, Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone Rozdziale 10, w sposób i w trybie tam określonym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach