Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowania dla potrzeb MOPS w Sosnowcu – 3 Zadania

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 962 201 , fax. 322 962 214
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu
    ul. 3 Maja 33
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 962 201, fax. 322 962 214
    REGON: 346577400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopssosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowania dla potrzeb MOPS w Sosnowcu – 3 Zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania komputerowego dla potrzeb MOPS w Sosnowcu – 3 Zadania” w tym: a) Zadanie 1 – Drukarka laserowa I – 3 szt., drukarka laserowa II – 3 szt., drukarka laserowa kolor – 2 szt., urządzenie wielofunkcyjne – 12 szt. b) Zadanie 2 – Zasilacz awaryjny – UPS – 47 szt., napęd zewnętrzny DVD – 2 szt., klawiatura – 20 szt., mysz komputerowa – 20 szt., switch – 10 szt., router – 1 szt., pendrive – 2 szt., projektor – 1 szt., ekran projekcyjny – 1 szt. c) Zadanie 3 – Program antywirusowy – 380 licencji. 1.1 Przedmiot zamówienia winien: • być fabrycznie nowy. Zamawiający nie dopuszcza sprzętów odnowionych lub regenerowanych, • posiadać komplet dokumentów od producenta urządzenia, • być dopuszczony do użytku na rynku polskim, • posiadać wszelkie kable i/lub przejściówki niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 1a (Zadanie 1), Załącznik nr 1b (Zadanie 2), Załącznik nr 1c (Zadanie 3) - do SIWZ. 3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty cenowej wraz ze specyfikacją techniczną zgodnie z wzorem określonym w załączniku 2a, 2b, 2c, do SIWZ w zależności od Zadania. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w sytuacji określonej w rozdz. VIII SIWZ (wymagany oryginał dokumentu), 4. W przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej podmiotów – pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach