Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5524302 , fax. 022 5524302
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5524302, fax. 022 5524302
REGON: 00000125800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz szczegółowych warunków określonych w SIWZ nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom (nie mniej niż 3 dostawy, w tym minimum jedna o wartości 60 000,00 zł brutto) stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty, opracowanym przez Zamawiającego) następujące oświadczenia i dokumenty, wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z zapisami SIWZ : 1) Formularz oferty (wraz z załączonymi wszelkimi dokumentami, wynikającymi z postanowień Specyfikacji) 2) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności i zapis, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania. 3) Formularz Nr 2 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom (nie mniej niż 3 dostawy, w tym minimum jedna o wartości 60 000,00 zł brutto) stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (opinie lub referencje) 2. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Formularz Nr 3 - formularz cenowy 2) Wykonawca dołączy oświadczenie o warunkach serwisu gwarancyjnego jako Formularz Nr 4 3) Wykonawca dołączy oświadczenie w sprawie podatku VAT, jako Formularz Nr 5 4) Zaakceptowany (podpisany) przez wykonawcę projekt umowy. 5) Wykonawca sporządzi szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich dostarczanych oświadczeń i dokumentów i dołączy ten spis do oferty, jako Formularz Nr 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl Link Zamówienia Publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i notebooków dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urządzeń do zastosowania w informatyce kryminalistycznej.
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa infrastruktury serwerowo - macierzowej dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/17/16)
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-06-14 - 5_2016_Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-23 - Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa sprzętu komputerowego do Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa sprzętu informatycznego dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk i Grantów.
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa fabrycznie nowych komputerów na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Dodano: 2016-05-02