Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Sienkiewicza 22
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4471388 , fax. 077 4187788
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
ul. Sienkiewicza 22 22
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 077 4471388, fax. 077 4187788
REGON: 53159595300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku ( serwer sieciowy) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku( serwer sieciowy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488210009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych; 2. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 5 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według formuły - spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, według wzory stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz wykonanych dostaw - min. 5 dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o rodzaju i wartości podobnej do obecnego zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.kluczbork.ibip.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa Aktive Directory wraz z wizualizacją i backupem.
Dodano: 2015-11-10 - Rozbudowa infrastruktury informatycznej Lokalnych Sieci Komputerowych (LAN, MAN) wszystkich Wydziałów Uniwersytetu Opolskiego w 2015 roku
Dodano: 2015-09-03 - Rozbudowa infrastruktury informatycznej Lokalnych Sieci Komputerowych (LAN, MAN) wszystkich Wydziałów Uniwersytetu Opolskiego w 2015 roku
Dodano: 2015-08-20 - Dostawa sprzętu oraz oprogramowania komputerowego dla Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Dodano: 2014-04-17 - Dostawa serwera i komputerów w rozbiciu na 2 samodzielne części
Dodano: 2012-06-01 - dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Opolu,
Dodano: 2011-09-19 - Zakup serwera na potrzeby WZM Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
Dodano: 2009-11-25 - zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku
Dodano: 2009-11-13