Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 429 400 , fax. 896 429 401
- Data zamieszczenia: 2019-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 429 400, fax. 896 429 401
REGON: 52443000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Gminy Miejskiej Ostróda: 1) Część 1- wyposażenie serwerowni w ramach projektu: Wdrożenie e-usług w Urzędzie Miejskim w Ostródzie; 2) Część 2- sprzęt komputerowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymogi (parametry techniczne) zostały określone w załączniku nr 4.1 i 4.2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia obejmuje także dostarczenie wyposażenia wraz z kosztami transportu. 3. Prawo opcji: 1) Zamawiający w części 2 przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 34 ust. 5 uPzp; 2) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości sprzętu w ramach zawartej umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia- zamówienia w formie pisemnej, określającego zakres zwiększenia. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe w ofercie Wykonawcy. 3) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 2, może być wykonywane wielokrotnie, aż do wyczerpania zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla zamówienia opcjonalnego (załącznik nr 4.2 do SIWZ). 4) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane. 5) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia- zamówienia, o którym mowa w pkt 2. 6) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 4.1 i 4.2 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w tych załącznikach oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych); 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów); 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.); 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania; 6) standardów emisyjnych; 7) izolacyjności cieplnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Część 1- 9.500,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych); 2) Część 2- Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.11.2019 r. do godz. 08:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6 uPzp): 1) w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. nr konta: 91 2030 0045 1110 0000 0244 7620. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 27.11.2019 r. o godz. 08:00. 2) w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 122 (parter). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Gminę Miejską Ostróda, ul. Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) kalkulacja ceny ofertowej- ze wskazaniem producenta i pełnego oznaczenia oferowanego sprzętu w sposób stosowany przez producenta i pozwalający jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego sprzętu z określonymi w SIWZ wymogami (adekwatnie do wybranej części załącznik nr 5.1, 5.2 do SIWZ); 3) pełnomocnictwo- oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię, w przypadku: a) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; b) ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/51/2023 Dostawa i wdrożenie systemu do backupu oraz systemu UTM (firewall) w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu, w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa sprzętu i oprogramowania związana z realizacją projektu w ramach grantu „Cyfrowa Gmina” - Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby serwerowni
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2023-08-29 - Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług związanych z realizacją projektu w ramach grantu „Cyfrowa Gmina” – gmina Piecki
Dodano: 2023-05-22 - „Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług związanych z realizacją projektu w ramach grantu „Cyfrowa Gmina” – gmina Piecki”
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego.
Dodano: 2023-02-14 - Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
Dodano: 2022-09-09 - Dostawa sprzętu do serwerowni wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem wraz z migracją danych dla Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie
Dodano: 2021-01-20 - Zakup, dostawa i montaż serwerów (2 szt.) i macierzy na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie
Dodano: 2020-11-06 - Zakup serwera wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gołdapi
Dodano: 2020-11-02