Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, aparatów fotograficznych, projektorów multimedialnych, skanera, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarek laserowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, aparatów fotograficznych, projektorów multimedialnych, skanera, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarek laserowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, aparatów fotograficznych, projektorów multimedialnych, skanera, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarek laserowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim wg. asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D, 6E, 6F do niniejszej specyfikacji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Sprzęt zakupiony zostanie w ramach sześciu zadań, zgodnie z opisem w załączniku nr 8 - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, tj.: zadanie 1: zakup i dostawa 19 komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, 19 monitorów, 1 komputera przenośnego typu laptop, 8 licencji na oprogramowanie biurowe oraz 5 urządzeń sieciowych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, zadanie 2: zakup i dostawa dwóch aparatów fotograficznych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, zadanie 3: zakup i dostawa dwóch projektorów multimedialnych oraz projekcyjnego ekranu elektrycznego na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, zadanie 4: zakup i dostawa skanera na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, zadanie 5: zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Samodzielnego Stanowiska ds. Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, zadanie 6: zakup i dostawa trzech drukarek laserowych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C, 6D, 6E, 6F do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ). 4.Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością: Dla zadania nr 1 - zestawy komputerowe, - ISO 9001:2000 lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy (zestawy komputerowe), - ISO 14 001 lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy (zestawy komputerowe ), -Deklaracja zgodności CE lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy, (zestaw przenośny, zestawy komputerowe, monitory, urządzenie wielofunkcyjne, urządzenia sieciowe), -Energy Star lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy - (zestawy przenośne, zestawy komputerowe, monitory), Dla zadania nr 2 - aparaty fotograficzne, -Deklaracja zgodności CE lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy, (aparaty fotograficzne), Dla zadania nr 3 - projektory multimedialne oraz elektryczny ekran projekcyjny, -Deklaracja zgodności CE lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy, (projektory multimedialne, projekcyjny ekran elektryczny ), -Energy Star lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy - (projektory multimedialne.) Dla zadania nr 4 - skaner, -Deklaracja zgodności CE lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy, (skaner), -Energy Star lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy - (skaner). Dla zadania nr 5 - urządzenie wielofunkcyjne, -Deklaracja zgodności CE lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy, (urządzenie wielofunkcyjne), -Energy Star lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy - (urządzenie wielofunkcyjne). Dla zadania nr 6 - drukarki laserowe -Deklaracja zgodności CE lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy, (drukarki laserowe ), -Energy Star lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy - (drukarki laserowe). UWAGA: Zamawiający dopuści oświadczenia Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy. Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim. Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach