Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48483615283 , fax. +48483615213
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Lekarska 4
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. +48483615283, fax. +48483615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.rszs.radom.regiony.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakłąd opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 - Stent pokrywany lekiem o działaniu antyproliferacyjnym /sirolimus lub jego pochodna/ na platformie kobaltowo - chromowej z biodegradowalnym polimerem do zwapniałych, prostych odcinków tętnic wieńcowych Część nr 2 - Stent pokrywany lekiem o działaniu antyproliferacyjnym /sirolimus lub jego pochodna/ na platformie kobaltowo - chromowej ze stałym polimerem o kontrolowanym uwalnianiu leku do trudnych zmian w naczyniach wieńcowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111720-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy przedłożyć wypełnioną specyfikację techniczną, według wzoru określonego w załączniku nr 4-5 do SIWZ zgodnie z oferowaną częścią. 1.3. pełnomocnictwo – w oryginale. 1.4. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy przedłożyć katalogi potwierdzające posiadanie przez oferowany sprzęt, parametrów wymaganych przez Zamawiającego wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku braku zamieszczenia w dostarczonym przez wykonawcę katalogu, informacji potwierdzających spełnienie przez oferowany sprzęt, wskazanych przez Zamawiającego parametrów wymaganych, wprowadza się wymóg dostarczenia oświadczenia producenta, w którym producent potwierdzi posiadanie przez oferowany sprzęt parametrów wymaganych przez Zamawiającego w w/w zakresie. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1. dotyczące podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach