Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego wraz z programowaniem narzędziowym oraz zakup i dostawa systemu przeciwpożarowego wraz z montażem

Powiat Słupecki ogłasza przetarg

  • Adres: 62400 Słupca, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2758600, 2758624 , fax. 632 758 669
  • Data zamieszczenia: 2017-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słupecki
    ul. Poznańska 20
    62400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2758600, 2758624, fax. 632 758 669
    REGON: 31106099000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu informatycznego wraz z programowaniem narzędziowym oraz zakup i dostawa systemu przeciwpożarowego wraz z montażem
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem narzędziowym oraz zakup i dostawa systemu przeciwpożarowego wraz z montażem. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30200000-1 urządzenia komputerowe, 31.62.52.00-5 systemy przeciwpożarowe. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: Część 1 Zakup i dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem narzędziowym Niniejsza część zamówienia obejmuje w szczególności: • zakup i dostawę macierzy wraz z usługami instalacji, konfiguracji, rozruchu oraz testów, • zakup i dostawę serwera wraz z usługami instalacji, konfiguracji, rozruchu oraz testów, • zakup i dostawę oprogramowania do wykonywania kopii wraz z usługami instalacji, konfiguracji, rozruchu oraz testów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do niniejszej SIWZ:  specyfikacja macierzy (Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ),  specyfikacja serwera (Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ),  specyfikacja oprogramowania do kopii (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), Część 2 Zakup i dostawa systemu przeciwpożarowego wraz z montażem. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie obowiązki i prace wymienione we wzorze umowy (Załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ) oraz w jej integralnych częściach. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia współpracując z Zamawiającym i osobami przez niego upoważnionymi w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a „ustawy” Zamawiający wymaga, aby czynności objęte przedmiotem zamówienia polegające na faktycznym wykonywaniu usług instalacji, konfiguracji, rozruchów i testów sprzętu informatycznego oraz oprogramowania do wykonywania kopii oraz czynności polegające na faktycznym wykonywaniu opracowania systemu przeciwpożarowego oraz jego montażu były wykonywane (o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej) przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę / Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 7. W związku z obowiązkiem Wykonawcy / Podwykonawcy, o którym mowa w ust. 6 niniejszego rozdziału II SIWZ (§ 3 ust. 1 umowy) ustala się co następuje: 1) Wykonawca ma obowiązek złożenia w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia dotyczącego zatrudnienia na umowę o prace zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ, 2) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia Podwykonawcy, to na Wykonawcy ciążą następujące obowiązki: a) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wraz z projektem umowy z Podwykonawcą oświadczenie Podwykonawcy, w którym zobowiązuje się on zrealizować przedmiot umowy o podwykonawstwo, w taki sposób, by faktyczne wykonanie prac w zakresie podanym w rozdziale II ust. 6 SIWZ (§ 3 ust. 1 umowy) wykonane było przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, b) w projekcie umowy o podwykonawstwo musi się znaleźć zapis zobowiązujący Podwykonawcę, pod rygorem kary umownej, do tego, by w zakresie podanym w rozdziale II ust. 6 SIWZ (§ 3 ust. 1 umowy) zrealizował przedmiot umowy za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, c) brak wypełnienia obowiązków, o których mowa w lit. a) i lit. b) niniejszego punktu skutkować będzie sprzeciwem Zamawiającego względem projektu zawarcia umowy o podwykonawstwo. 3) brak przedłożenia w terminie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1) niniejszego ustępu skutkować będzie nałożeniem przez Zamawiającego kary umownej w wysokości 5.000,00 zł w drodze potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy poprzez pomniejszenie o taką kwotę przelewu stanowiącego zapłatę za fakturę za wykonanie przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia. Za rozwiązania równoważne uznaje się zastosowanie innych materiałów urządzeń, produktów, sposobów wykonania przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających lub przewyższających opisane w załącznikach do niniejszej SIWZ. 9. Ilekroć w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub źródła, szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę (uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń), to przyjmuję się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Za rozwiązania równoważne uznane zostaną rozwiązania o parametrach nie niższych niż podane w załącznikach do niniejszej SIWZ. 10. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów, produktów i sposobów wykonania przyjętych w załącznikach niniejszej SIWZ. 11. Zamówienie obejmuje również prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 12. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy: Część 1 przedmiotu zamówienia: a. minimum 36-cio miesięcznego okresu gwarancji na macierz i serwer, b. rękojmi za wady na okres 24 m-cy. Część 2 przedmiotu zamówienia: a. minimum 60-cio miesięcznego okresu gwarancji na system przeciwpożarowy, b. rękojmi za wady na okres 24 m-cy. 13. W zakresie części 2 przedmiotu zamówienia – zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459). Gwarancja jakości Wykonawcy udzielana w tym zakresie jest niezależna od gwarancji udzielanych przez innych gwarantów (dostawców, producentów, autoryzowanych przedstawicieli itd.). Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności zmierzających do naprawy usterki niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 72 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki, niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. 14. W zakresie części 1 przedmiotu zamówienia – szczegółowe regulacje dotyczące gwarancji opisują/określają Załączniki nr 1 2 i 3 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach