Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego /urządzenia do zdalnego dostępu do serwerów (przełącznik KVM) oraz pendrive (pamięć przenośna) szt. 15/ dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Tochtermana 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3615285, 3615284 , fax. 048 3615213
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Tochtermana 1 1
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu informatycznego /urządzenia do zdalnego dostępu do serwerów (przełącznik KVM) oraz pendrive (pamięć przenośna) szt. 15/ dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup i dostawa sprzętu informatycznego /urządzenia do zdalnego dostępu do serwerów (przełącznik KVM) oraz pendrive (pamięć przenośna) szt. 15/ dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.n/w parametrach technicznych: I. 16-portowy przełącznik KVM z dostępem przez sieć LAN (1 szt.) PARAMETRY URZĄDZENIA KVM Lp Nazwa Wymagania minimalne 1 Liczba obsługiwanych komputerów 16 2 Porty do łączenia kaskadowego KVM TAK 3 Konta użytkowników TAK 4 Odległość pomiędzy KVM a komputerem 30m dla rozdz. 1600x1200 40m dla rozdz. 1280x1024 5 Przełączanie komputerów Na panelu czołowym Z klawiatury Z ekranowego OSD 6 Połączenie z komputerem Za pomocą 4-parowej skrętki kat.5 lub wyższej z wtykami RJ-45 7 Odległość pomiędzy KVM a komputerem 30m dla rozdz. 1600x1200 40m dla rozdz. 1280x1024 8 Obsługa interfejsów PS/2, USB, Sun, serial 9 Dostęp z poziomu przeglądarki dla klientów Windows i Java. 10 Zdalny dostęp LAN, WAN, Internet 11 Tryby podglądu z 16 komputerów jednocześnie na jednym monitorze 12 Komunikaty Na temat aktywności użytkowników 13 Bezpieczeństwo system ochrony hasłami oraz szyfrowania w technologiach 1024bit RSA, 256bit AES, 56bit DES i 128bit SSL, 14 Obsługiwane interfejsy sieciowe TCP/IP, HTTP, HTTPS, UDP, RADIUS, DHCP, SSL, ARP, DNS 15 Upgrade Upgrade firmwareu 16 Zgodność z Win2k, XP, Vista, Linux, Mac Unix,Sun, Free BSD 17 Obsługa serwerów RADIUS TAK 18 Złącza konsoli 2 x PS2 + VGA 19 Porty KVM 16 x RJ-45 (gniazda) 20 Porty LAN 1 x RJ-45 (gniazda) 21 Liczba modułów/kabli przyłączeniowych typu VGA+2xPS/2 8 22 Liczba modułów/kabli przyłączeniowych typu VGA+USB 8 23 Inne Nie wymaga dodatkowego oprogramowania Urządzenie musi być oznakowane znakiem CE 24 Proponowany producent, model i typ II. Pendrive (pamięć przenośna) szt. 15 - 15 szt. - 4 GB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302372300
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty /zgodnie ze wzorem określonym w Rozdziale III Wymagań/. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa on dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 3. Deklaracja zgodności CE na oferowany towar. 4. Aktualny opis techniczny oferowanego towaru (foldery, katalogi itp.). 5. Wypełniony formularz cenowy. 6. Wypełniona specyfikacja techniczna. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 8. Parafowany wzór umowy zawarty w rozdziale IV wymagań dla wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach