Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego – II Część: zadanie nr 1 do 6

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego – II Część: zadanie nr 1 do 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” dla Zadania nr 1 , nr 2 , nr 3, nr 4, nr 6 oraz zakup i dostawa aplikacji biurowych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” dla Zadania nr 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:  SIWZ,  Opisie Przedmiotu zamówienia (OPZ) dla w rozbiciu na poszczególne zadania - Załączniki nr 1 do SIWZ  W tabelach/cennikach w formularzach ofertowych na poszczególne zadania: załącznikach nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, 3F do SIWZ  Projektach umów: załączniku nr 4 dla zadań nr 1, 2, 3, 4, 6 i załączniku nr 5 do SIWZ dla zadania nr 5 Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Kod CPV: 1. 30213300-8– komputer biurkowy 2. 30231300-0 – monitory ekranowe 3. 48771000-3 – pakiety oprogramowania użytkowego 4. 48620000-0 – systemy operacyjne 5. 30213100-6 – komputer przenośny 6. 38652100-1 – projektor 38653400-1 – ekran projekcyjny Ilekroć w treści OPZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu , przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać, że proponowany produkt równoważny nie jest gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność jak wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien opisać proponowany przez siebie produkt w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Okres gwarancji: Wykonawca udziela gwarancji na oferowane produkty na okres zgodny z okresem wskazanym w Formularzu ofertowym licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy. Minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji wynosi 36 miesięcy – dla Zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy. Maksymalny termin udzielonej gwarancji dla Zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 wynosi: 60 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy. Gwarancja udzielana przez Wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta. Dla Zadania nr 5 obowiązuje gwarancja producenta. Dla Zadania nr 6: a) Minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji na projektor wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy; b) Minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji na lampę wynosi 12 miesięcy lub 1000 h licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy. Maksymalny termin udzielonej gwarancji na projektor wynosi 60 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy. Gwarancja udzielana przez Wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POZOSTAŁE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: Formularz ofertowy. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. PONADTO Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach