Przetargi.pl
„Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na pierwsze wyposażenie z przeznaczeniem dla KP Kożuchów, KP Iłowa, PP Świdnica oraz dla komórek organizacyjnych Policji w garnizonie lubuskim”

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 91 , fax. 95 738 14 95
  • Data zamieszczenia: 2019-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 91, fax. 95 738 14 95
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na pierwsze wyposażenie z przeznaczeniem dla KP Kożuchów, KP Iłowa, PP Świdnica oraz dla komórek organizacyjnych Policji w garnizonie lubuskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na pierwsze wyposażenie z przeznaczeniem dla KP Kożuchów, KP Iłowa, PP Świdnica oraz dla komórek organizacyjnych Policji w garnizonie lubuskim. 2. Ilekroć w dalszych postanowieniach SIWZ mowa jest o sprzęcie bez bliższego oznaczenia, należy przez to rozumieć sprzęt określony w ppkt 1. 3. Kod CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe; 30213100–6 Komputery przenośne, 30232120 drukarki laserowe, 48771000-3 Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego. 4. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa: 1) PC+LCD (16 kpl.) 2) Laptop 15” (38 kpl.) 3) Laptop 13” (1 kpl.) 4) Drukarka cz-b (20 kpl.) 5) Drukarka kolor (2 kpl.) 6) Drukarka przenośna (1 kpl.) 7) Drukarka A3 (1 kpl.) 8) Skaner (5 kpl.) 9) MS Office 2019 Box (2 szt.) 5. Szczegółowy opis wymagań technicznych Zamawiającego zawiera SIWZ wraz z załącznikami. 6. W przypadku specyfikacji sprzętu komputerowego zawsze są podane minimalne wymagane parametry techniczne. 7. W swojej ofercie Wykonawca musi określić rodzaj (nazwę) części/sprzętu (model jednoznacznie określający produkt) oraz parametry techniczne proponowanego sprzętu. 8. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe (nieużywane w innych projektach), kompletne, po zainstalowaniu gotowe do eksploatacji bez żadnych dodatkowych nakładów ze strony Zamawiającego oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Urządzenia nie mogą być starsze niż 6 miesięcy od daty zawarcia umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku specyfikacji drukarek opisane dodatkowe materiały eksploatacyjne, takie jak dodatkowy bęben, toner powinny być wyprodukowane przez producenta drukarki. 10. Stacje robocze muszą funkcjonować zgodnie z zasadami bezpieczeństwa obowiązującymi w tych systemach, m.in. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. nr 100, poz. 1024). 11. W związku ze strukturą posiadanych systemów informatycznych, w której aplikacje użytkownika końcowego pracują w oparciu o aplikacje Microsoft, oferowany przez wykonawców system operacyjny musi zagwarantować użytkownikowi końcowemu bezawaryjną obsługę aplikacji poprzez unifikację i kompatybilność proponowanych rozwiązań. 12. Na dostarczonym stanowisku komputerowym Wykonawca musi dokonać instalacji zakupionego oprogramowania. Jeśli do tej instalacji niezbędne jest jakiekolwiek dodatkowe oprogramowanie specyficzne dla zakupionego urządzenia (np. sterowniki urządzeń), Wykonawca dostarczy je na osobnych nośnikach dla każdego zakupionego komputera. 13. Do dostarczonego sprzętu musi być dołączona karta gwarancyjna zawierająca numer seryjny podzespołu, termin i warunki ważności gwarancji, adres i numery telefonów punktów serwisowych świadczących usługi serwisowe. 14. Wszystkie urządzenia elektryczne muszą być wyposażone w niezbędne kable zasilające i połączeniowe. Kable zasilające muszą być zakończone standardowymi „dwubolcowymi” wtykami z uziemieniem, zgodnie z polską normą PN-IEC=60364-6-61. 15. Wykonawca gwarantuje dostępność na terenie Polski części zamiennych i eksploatacyjnych dla dostarczanych urządzeń. 16. Zgłoszenia będą przyjmowane przez Wykonawcę w dni robocze w godzinach 8:00-16:00. 17. W razie niewykonania naprawy uszkodzonego sprzętu informatycznego w terminie 7 dni roboczych, na okres przedłużającej się naprawy bądź usuwania awarii, Wykonawca na własny koszt dostarczy Zamawiającemu sprzęt wolny od wad i równoważny funkcjonalnie. 18. Trzykrotne uszkodzenie tego samego urządzenia zaistniałe w okresie gwarancyjnym obliguje Wykonawcę do wymiany tego urządzenia na nowe, wolne od wad. 19. Fakt awarii, naprawy i ewentualnie wymiany sprzętu na nowy będzie odnotowany każdorazowo w karcie gwarancyjnej. 20. Wykonywanie prac konserwacyjnych zgodnie z zasadami prawidłowej eksploatacji sprzętu komputerowego w okresie gwarancji spoczywa na Wykonawcy. 21. W okresie gwarancji, w przypadku awarii dysku twardego, będzie on wymieniony przez gwaranta na nowy bez konieczności zwrotu uszkodzonego i dokonywania ekspertyzy poza siedzibą użytkownika końcowego. Uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego (wymagane oświadczenie producenta jednostki – przed podpisaniem umowy). 22. Urządzenia dostarczane do serwisu w celu naprawy będą przekazywane przez Zamawiającego bez HDD. 23. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z serwisem gwarancyjnym. 24. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, w formie opisowej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.). 25. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie wszystkich wymagań technicznych dla zamawianego sprzętu w formie oświadczenia. 26. Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego przy dostawie przedmiotu zamówienia, będzie zobowiązany przedstawić do wglądu dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowany sprzęt wymagań (certyfikatów) określonych przez Zamawiającego w SOPZ. 27. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. po spełnieniu poniższych warunków: a) Warunkiem wejścia w życie prawa opcji jest wybór oferty najkorzystniejszej, której cena jest niższa od kwoty jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. b) W przypadku zaistnienia okoliczności o której mowa w ppkt. 27 lit. a) powyżej Zamawiający jest uprawniony do zastosowania prawa opcji w kwocie stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia a ceną oferty Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa. c) Prawo opcji polega na zakupie wskazanego przez Zamawiającego dodatkowego sprzętu z zakresu zamówienia podstawowego określonego w pkt. III ppkt. 4 po cenach jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy, przy czym łączny koszt sprzętu zamawianego w ramach prawa opcji zamknie się kwocie nie wyższej niż kwota o której mowa w ppkt. 27 lit. b) powyżej. d) Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta i modelu oraz o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego e) Rodzaj, nazwy i ilości dodatkowego sprzętu zamawianego w ramach opcji zostaną przekazane Wykonawcy na podstawie pisemnej informacji Zamawiającego na warunkach określonych w SIWZ przed zawarciem umowy. f) Realizacja prawa opcji odbędzie się na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SIWZ i jej załacznikach dla zadania podstawowego w szczególności w zakresie dostawy, terminu realizacji , płatności i gwarancji. 28. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policja w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. 29. Wykonawca dostarczy sprzęt na własny koszt i ryzyko do miejsca dostawy. 30. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości i serwisu na dostarczony sprzęt. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 12 m-cy licząc od dnia dokonania odbioru dostarczonego sprzętu. 31. Termin zapłaty za fakturę – 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury vat/rachunku do siedziby Zamawiającego. 32. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. zawiera Projekt umowy – zał. nr 6 do SIWZ. 33. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 34. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA WYKONAWCY, w dniu jej składania, musi zawierać: 1.1 ) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ); 1.2) w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert: 1.2.1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wzór zał. nr 3 do SIWZ) 1.2.2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór zał. nr 2 do SIWZ) Uwaga: a) W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych i niezakończonych przed dniem 01 stycznia 2020 r., oświadczenia składa się po rygorem nieważności w formie pisemnej. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (Konsorcjum/ Spółka cywilna), oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) INNY PODMIOT: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu:  zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1.2.1) oraz 1.2.2) d) PODWYKONAWCY: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu:  zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1.2.1) oraz 1.2.2) 1.3) przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo, określające zakres czynności, do których jest umocowany; Uwaga: Dokument Wykonawca musi przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wyrok SO w Warszawie – SYGN. AKT V CA 85/07). 1.4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) - oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich Wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: - nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego; - wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania; - oznaczenie części postępowania, jeśli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania musi posiadać stosowne upoważnienie (zgodne z pkt XIII ppkt 1.3) SIWZ); Uwaga: Dokument Wykonawca musi przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wyrok SO w Warszawie – SYGN. AKT V CA 85/07). 1.5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółka cywilna) - upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Dokument Wykonawca musi przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wyrok SO w Warszawie – SYGN. AKT V CA 85/07). 1.6) zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zobowiązanie jest wymagane tylko jeśli dotyczy, celem umożliwienia prawidłowej weryfikacji złożonych oświadczeń, o których mowa w ppkt 1.2.1) oraz 1.2.2) 2. GRUPA KAPITAŁOWA. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca jest zobowiązany złożyć (wymagane po złożeniu oferty): w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (wzór – zał. nr 4 do SIWZ) Wraz z oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające (dowody), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: - Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r., poz. 798, 650, 1637 i 1669), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ Spółka cywilna), w/w dokument składa każdy z członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej. - Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia w/w oświadczenia jeżeli zostanie złożona tylko jedna oferta 3. UDZIAŁ INNEGO PODMIOTU (ART. 22A USTAWY PZP.) a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. c) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5. d) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. e) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. f) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. g) Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, polegającego na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt XIII ppkt 3 lit b SIWZ. 4. UDZIAŁ PODWYKONAWCY: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (art. 36a ust. 1 ustawy Pzp.). b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. c) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego będzie musiał przedstawić oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. d) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. e) Zasady opisane w lit c) i d) powyżej stosuje się wobec dalszych podwykonawców. f) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. g) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. h) Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia dokumentów wymienionych w pkt XIII ppkt 3 lit b SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 5. UDZIAŁ WYKONAWCÓW ZAGRANICZNYCH: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a.1) w pkt XIII ppkt 3 lit b.1) SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp.; a.2) w pkt XIII ppkt 3 lit b.2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt a.1) i a.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn.zm.) stosuje się. d) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. e) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt XIII ppkt 3 lit. b.1) SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt XIII ppkt 6.lit. a.1) SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn.zm.) zdanie pierwsze stosuje się. f) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach