Jednostka Wojskowa Nr 4724 ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, ul. Tyniecka 45
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-12 455 25 10 , fax. 0-12 455 25 05
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4724
ul. Tyniecka 45 45
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0-12 455 25 10, fax. 0-12 455 25 05
REGON: 12086371600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4724.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych według załącznika do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i warunki określone w siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.24 i art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu; - przedstawienie dokumentów potwierdzających równoważność produktu względem opisanego w zamówieniu modelu w przypadku dostarczania produktów równoważnych (Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu w formie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę); - Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną proponowanych urządzeń (np. do drukarek, telefonów itp) ; - oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu; - każda z firm składająca ofertę ( dotyczy również spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca -Firma) złoży oddzielnie dla każdej z nich oświadczenia i dokumenty wymagane w SIWZ -w przypadku żądania przez Zamawiającego ich oddzielnego złożenia; - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (dotyczy również spółek cywilnych) zobowiązani są przedłożyć: a) pełnomocnictwo rodzajowe, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia oraz skonkretyzować zakres umocowania).Poświadczenie o pełnomocnictwie musi zostać dołączone do oferty. b) wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum (w przypadku spółki cywilnej- wykaz wspólników); c) oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za nie wykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody (nie dotyczy spółek cywilnych, które ponoszą solidarną odpowiedzialność z mocy ustawy); d) umowę konsorcjum (spółki cywilnej) -przed podpisaniem umowy. W przypadku, gdy Oferent w miejsce któregoś z żądanych dokumentów dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą wzbudzać wątpliwości, co do ich prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4724.mil.pl oraz bip.przetargi@wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa drukarek dla PUP
Dodano: 2016-07-19 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Jednostek UJ
Dodano: 2016-07-12 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Jednostek UJ
Dodano: 2016-06-10 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy drukarki laserowej dla Instytuty Psychologii Stosowanej UJ, położonej w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/218/2016
Dodano: 2016-06-07 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Jednostek UJ
Dodano: 2016-05-31 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy drukarki laserowej dla Instytuty Psychologii Stosowanej UJ, położonej w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/183/2016
Dodano: 2016-05-27 - Zakup i dostawa 5 szt. monochromatycznych drukarek laserowych A4, 6 szt. kolorowych wielofunkcyjnych urządzeń laserowych A3, 4 szt. przełączników zarządzalnych (switch), 2 szt. zasilaczy bezprzerwowych UPS typu rack, 3 szt. zasilaczy bezprzerwowych UPS typu desktop oraz 1 szt. oprogramowania do urządzenia Fortigate na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-04-21 - Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ
Dodano: 2016-04-07 - Sukcesywna dostawa drukarek laserowych i skanerów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.27.2016
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa 2 sztuk urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Instytutu Psychologii UJ w Krakowie (30-060) przy ul. Ingardena 6.
Dodano: 2016-03-21