Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8 115 470 , fax. 74 8 115 470
  • Data zamieszczenia: 2014-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8 115 470, fax. 74 8 115 470
    REGON: 00028828300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot Leczniczy-Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. zgodnie formularzami cenowymi wg zał. od nr 7 do nr 22 do SIWZ tj. - Urządzenie do ćwiczeń w podnoszeniu, z oporem i w odciążeniu - 1 szt., - System dynamicznego odciążenia - 1 szt.,- Profesjonalna bieżnia - 1 szt.,- Wielofunkcyjny stół do ćwiczeń manualnych ręki -1 szt., - Urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych i górnych z wykorzystaniem oporu elastycznego -1 szt.,- Elektryczny podnośnik jezdny dla osób niepełnosprawnych - 3 szt.,- Wanna do masażu wirowego kończyn górnych -2 szt., - Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych - 2 szt.,- Wanna do masażu podwodnego-1 szt.,- Laser biostymulujący - 1 szt.,- Laser biostymulujący - 1 szt., - Urządzenie do terapii polem magnetycznym z aplikatorami płaskimi - 1 szt., - Leżanka zabiegowa, drewniana, tapicerowana - 3 szt.,- Mobilny wózek sensoryczny-1 szt., - Pas do podnoszenia chorego - 1 szt., - Śliska deska do przemieszczania chorego - 1 szt., - Podkładka obrotowa na podłogę - 1 szt., Podkład ślizgowy pod prześcieradło - 2 szt., - Materac przeciwodleżynowy - 10 szt.,-Tablice manipulacyjne do stymulacji wzroku, słuchu i dotyku - 1 szt. Opis wymagań Zamawiającego, jakie muszą spełniać: oferowany sprzęt i urządzenia medyczne pod względem parametrów i konfiguracji określa załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.), a w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. możliwość zaoferowania sprzętu cechującego się innymi parametrami niż te, które są podane w SIWZ, ale o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do opisanych w SIWZ. Przez pojęcie równoważności Zamawiający rozumie spełnianie przez oferowany sprzęt minimalnych wymagań określonych w zał. nr 2 i 2c do SIWZ dotyczących przeznaczenia i funkcji oraz wskazanych parametrów. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej oraz wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego. Warunki dostaw przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt, do obiektu Zamawiającego - Szpitala Uzdrowiskowego Stanisław położonego przy ul. Wolności 2a w Lądku Zdroju, w godzinach pracy Zamawiającego. b) Termin dostawy sprzętu i urządzeń, o których mowa w zał. od nr 7 do nr 22 oraz zał. nr 2 do SIWZ będzie ustalany z osobami upoważnionymi przez Zamawiającego określonymi w rozdziale XIII SIWZ. c) Wszelkie ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem i uruchomieniem przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. d) Wykonawca oświadcza, że dostarczone urządzenia i sprzęt medyczny spełniają minimalne wymagania przedmiotu umowy ujętego w zał. nr 2 do SIWZ, są fabrycznie nowe (rok produkcji nie starszy niż 2014r.) w pełni sprawne, gotowe do pracy, objęte gwarancją producenta, odpowiadające standardom jakościowym i technicznym wynikającym z ich funkcji i przeznaczenia oraz, że są wolne od wad prawnych i fizycznych. e) Wykonawca oświadcza, że dostarczony sprzęt i urządzenie medyczne pochodzą z autoryzowanego źródła - oficjalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej i podlega pełnej obsłudze gwarancyjnej producenta lub innego podmiotu świadczącego autoryzowany serwis gwarancyjny. f) Szczegółowe warunki gwarancji określa załącznik nr 2a do SIWZ. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie szacunkowej powyżej 30 000 Euro a poniżej wartości progów określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zwana dalej Pzp (Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części od 1 do 16 zamówienia w wysokości: 6 960,00 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt złotych) w tym: Dla części 1 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), Dla części 2 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), Dla części 3 - 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych), Dla części 4 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) Dla części 5 - 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych), Dla części 6 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), Dla części 7 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), Dla części 8 - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych), Dla części 9 - 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych), Dla części 10 - 280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych), Dla części 11 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), Dla części 12 - 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych), Dla części 13 - 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych), Dla części 14 - 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych), Dla części 15 - 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych), Dla części 16 - 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach