Przetargi.pl
„Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Miasto Świnoujście”

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212780 , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212780, fax. 91 3215995
    REGON: 81168429000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Miasto Świnoujście”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Miasto Świnoujście”- projekt finansowany ze środków Funduszy Europejskich Program Regionalny RPO WZ 2014-2020W ramach działania RPZP.08.03.00 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego. Na przedmiot zamówienia składa się 11 zadań: 1: Zakup i dostawa następującego fabrycznie nowego wyposażenia pracowni: a) przyrodniczej dla Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Świnoujściu, ul. Szkolna 1, 72 - 600 Świnoujście, b) matematycznej i przyrodniczej dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Świnoujściu, ul. Stanisława Staszica 17, 72 - 600 Świnoujście. 2: Zakup i dostawa następującego fabrycznie nowego specjalistycznego wyposażenia oraz materiałów i pomocy dydaktycznych do pracowni: a) do terapii metodą Biofeedback w Szkole Podstawowej nr 2 w Świnoujściu, ul. Białoruska 2, 72-602 Świnoujście, b) do terapii metodą Warnkego w Szkole Podstawowej nr 2 w Świnoujściu, ul. Białoruska 2, 72-602 Świnoujście, c) do terapii metodą Biofeedback w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Świnoujściu, ul. Szkolna 1, 72-600 Świnoujście, d) do terapii metodą Biofeedback w Szkole Podstawowej nr 6 w Świnoujściu, ul. Stanisława Staszica 17, 72-600 Świnoujście. 3: Zakup i dostawa doposażenia, materiałów i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Świnoujściu, ul. Białoruska 2, 72-602 Świnoujście do zajęć: a) wyrównawczych z języka polskiego kl. 4 – 8, b) wyrównawczych z matematyki kl. 4 – 8, c) wyrównawczych z edukacji polonistyczno-przyrodniczej kl. 1, d) wyrównawczych z edukacji matematycznej kl. 1 – 4, e) wyrównawczych z j. angielskiego kl. 1 i kl. 4 – 8. 4: Zakup i dostawa specjalistycznego doposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Świnoujściu, ul. Szkolna 1, 72-600 Świnoujście do pracowni: a) do zajęć rewalidacyjnych, b) do terapii z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 5: Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Świnoujściu, ul. Szkolna 1, 72-600 Świnoujście: a) do zajęć Biofeedback, b) do rewalidacji i pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, c) do zajęć z stymulacji wielozmysłowej, d) do zajęć z kinezjologii, e) do terapii logopedycznej z programowaniem języka kl. 4 – 8, f) do zajęć rozwijających mowę kl. 4 – 8, g) do zajęć socjoterapeutycznych kl. 4 – 8, h) do zajęć z terapii ręki kl. 4 – 5, i) do zajęć z arteterapii kl. 5, j) do zajęć zwinne rączki kl. 1, k) do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych przyrodniczych, z języka angielskiego, matematyki, języka polskiego kl. 4 - 8, l) do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego kl. 1 – 3, edukacji matematyczno-przyrodniczej kl. 1, m) do zajęć z uczniem zdolnym: koło polonistyczne kl. 4 - 8, koło matematyczne kl. 1 i kl. 4 - 8, n) do zajęć z uczniem zdolnym: koło matematyczne kl. 1 i kl. 4 – 8, o) do zajęć z uczniem zdolnym: koło polonistyczne kl. 4 - 8, koło języka angielskiego kl. 4 – 8, p) do zajęć z uczniem zdolnym: koło języka angielskiego kl. 4 – 8, q) do zajęć z uczniem zdolnym: koło przyrodnicze kl. 4 – 8, r) do zajęć z uczniem zdolnym: koło matematyczno- przyrodnicze kl. 1, s) do zajęć krawieckich, t) do zajęć informatycznych kl. 1, u) do zajęć teatralnych. 6: Zakup i dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Świnoujściu, ul. Sąsiedzka 13a, 72-605 Świnoujście: a) do zajęć logopedycznych. 7: Zakup i dostawa wyposażenia bazy edukacyjnej i materiałów dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Świnoujściu, ul. Stanisława Staszica 17, 72-600 Świnoujście: a) do zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych kl. 1, b) do zajęć specjalistycznych logopedycznych kl. 1, c) do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych matematyczno-polonistycznych kl. 1, d) do zajęć dla ucznia zdolnego język angielski kl. 4 - 8, e) do zajęć dla ucznia zdolnego matematyczno-polonistyczno-przyrodniczych kl. 1, f) do zajęć wyrównawczych dla ucznia zdolnego polonistycznych kl. 4 – 8, g) do zajęć dla ucznia zdolnego przyrodniczych kl. 4 – 8, h) zajęcia koszykarskie kl. 4 – 8. 8: Zakup i dostawa wyposażenia bazy edukacyjnej i materiałów dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Świnoujściu, ul. Stanisława Staszica 17, 72-600 Świnoujście: a) do zajęć specjalistycznych z terapii pedagogicznej, socjoterapii, trening zastępowania agresji, a) do zajęć z języka angielskiego, b) do zajęć z doradztwa zawodowego. 9: Zakup i dostawa wyposażenia bazy edukacyjnej dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Świnoujściu, ul. Sąsiedzka 13a, 72-605 Świnoujście: a) do zajęć artystycznych, b) do zajęć logopedycznych. 10: Zakup i dostawa wyposażenia bazy edukacyjnej i materiałów dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Świnoujściu, ul. Sąsiedzka 13a, 72-605 Świnoujście: a) do zajęć logopedycznych, b) do zajęć terapeutycznych, c) do zajęć wyrównawczych z języka polskiego kl. 4 – 8, d) do zajęć wyrównawczych z matematyki kl. 4 – 8, e) do zajęć matematycznych z uczniem zdolnym, f) do zajęć przyrodniczych z uczniem zdolnym, g) do zajęć wyrównawczych z języka angielskiego, h) do zajęć artystycznych z uczniem zdolnym. 11: Zakup i dostawa wyposażenia bazy edukacyjnej dla: a) Szkoły Podstawowej nr 9 w Świnoujściu, ul. Sąsiedzka 13a, 72-605 Świnoujście, b) Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Świnoujściu, ul. Szkolna 1, 72-600 Świnoujście, c) Szkoły Podstawowej nr 6 w Świnoujściu, ul. Stanisława Staszica 17, 72-600 Świnoujście. Szczegółowe opisy przedmiotów zamówienia do każdego zadania zawierają odpowiednio załączniki: do zadania nr 1 - Załącznik nr 7 do siwz; do zadania nr 2 - Załącznik nr 8 do siwz; do zadania nr 3 - Załącznik nr 9 do siwz; do zadania nr 4 - Załącznik nr 10 do siwz; do zadania nr 5 - Załącznik nr 11 do siwz; do zadania nr 6 - Załącznik nr 12 do siwz; do zadania nr 7 - Załącznik nr 13 do siwz; do zadania nr 8 - Załącznik nr 14 do siwz; do zadania nr 9 - Załącznik nr 15 do siwz; do zadania nr 10 - Załącznik nr 16 do siwz; do zadania nr 11 - Załącznik nr 17 do siwz. Sprzęt oraz wszystkie pomoce dydaktyczne mają być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone produkty muszą posiadać aktualne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać normy określone obowiązującym prawem. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone przedmioty są uszkodzone bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności lub parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na właściwe na koszt własny. Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do: transportu, wniesienia, ustawienia, zamontowania, podłączenia, skonfigurowania i uruchomienia sprzętu oraz do transportu i wniesienia pomocy dydaktycznych. Wykonawca dołączy do zamówionego sprzętu i pomocy instrukcje w języku polskim. Przyjęte opisy i typy pomocy dydaktycznych zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Wskazane w siwz nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na adres: Dla zadania 1 a) Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. kpt. ż. w. Mamerta Stankiewicza ul. Szkolna 1, 72-600 Świnoujście, telefon: 91 321 28 81, b) Szkoła Podstawowa nr 6 im. Mieszka I ul. Stanisława Staszica 17, 72-600 Świnoujście, telefon: 91 321 37 07. Dla zadania 2 a) Szkoła Podstawowa nr 2 im. mjr Henryka Sucharskiego ul. Białoruska 2, 72-602 Świnoujście, telefon: 91 321 52 32, b) Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. kpt. ż. w. Mamerta Stankiewicza ul. Szkolna 1, 72-600 Świnoujście, telefon: 91 321 28 81, c) Szkoła Podstawowa nr 6 im. Mieszka I ul. Stanisława Staszica 17, 72-600 Świnoujście, telefon: 91 321 37 07. Dla zadania 3 Szkoła Podstawowa nr 2 im. mjr Henryka Sucharskiego ul. Białoruska 2, 72-602 Świnoujście, telefon: 91 321 52 32, Dla zadania 4 i 5 Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. kpt. ż. w. Mamerta Stankiewicza ul. Szkolna 1, 72-600 Świnoujście, telefon: 91 321 28 81, Dla zadania 6 Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Pawła II ul. Sąsiedzka 13a, 72-605 Świnoujście, telefon: 91 322 17 24 Dla zadania 7 i 8 Szkoła Podstawowa nr 6 im. Mieszka I ul. Stanisława Staszica 17, 72-600 Świnoujście, telefon: 91 321 37 07. Dla zadania 9 i 10 Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Pawła II ul. Sąsiedzka 13a, 72-605 Świnoujście, telefon: 91 322 17 24 Dla zadania 11 a) Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Pawła II ul. Sąsiedzka 13a, 72-605 Świnoujście, tel. 91 322 17 24, b) Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. kpt. ż. w. Mamerta Stankiewicza ul. Szkolna 1, 72-600 Świnoujście, telefon: 91 321 28 81, c) Szkoła Podstawowa nr 6 im. Mieszka I ul. Stanisława Staszica 17, 72-600 Świnoujście, telefon: 91 321 37 07.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymienione w Rozdziale V pkt 6 siwz, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. formularz należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2) siwz, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej wraz z ofertą. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców oraz firmy Podwykonawców (jeśli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale; 7) formularz cenowy dla każdego złożonego zadania stanowiącego załącznik od 7 do 17.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach