Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu hydraulicznego dla ratownictwa drogowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Miłomłynie

Gmina Miłomłyn ogłasza przetarg

  • Adres: 14-140 Miłomłyn, ul. Twarda 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6425801, 642 58 08 , fax. 089 6425802
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłomłyn
    ul. Twarda 12 12
    14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6425801, 642 58 08, fax. 089 6425802
    REGON: 51074368600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@milomlyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu hydraulicznego dla ratownictwa drogowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Miłomłynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu hydraulicznego dla ratownictwa drogowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Miłomłynie . Zakupiony sprzęt musi być kompatybilny za sprzętem, który jest na wyposażeniu jednostki OSP Miłomłyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Słownik główny CPV 39 71 53 00-0 Przedmiot zamówienia winien posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania sprzętu przez jednostki PSP wydanego na podstawie rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia , a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania Dz. U. Z 2007, Nr 143, poz. 1002 oraz spełniać wskazane w SIWZ wymagania określające parametry techniczne i jakościowe, które zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres gwarancji minimum 24 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397153000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W zakresie posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności Wykonawca spełni warunek, jeśli posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, wynikające z zapisów przedstawionych w dokumentach rejestrowych działalności gospodarczej. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. oferują dostawy odpowiadające wymaganiom stawianym przez Zamawiającego; W tym zakresie przedstawią oświadczenie zobowiązujące do dostarczenia podczas odbioru zestawu hydraulicznych narzędzi świadectwa dopuszczenia do użytkowania sprzętu przez jednostki PSP wydanego na podstawie rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania DZ. U. z 2007 r. Nr 143, poz.1002; 6. złożą wypełnioną i podpisaną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami i oświadczeniami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1 niniejszego rozdziału, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale 9 SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę formularz oferty według wzoru druku będącego załącznikiem nr 1 do specyfikacji, według instrukcji podanych w siwz przez Zamawiającego. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych z punktu 2.1 - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2.3 Oświadczenie o którym mowa w art. 44 Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca - wzór załącznik Nr 2 do siwz. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w ww wykazie wykonawca nie wskazał osób, którymi będzie dysponował do wykonania zamówienia; 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 9 pkt 2 SIWZ: 4.1. pkt. 2.1., 2.3, - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w rozdział 9 pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 5 stosuje się odpowiednio. 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 5.1. Dokumenty dołączane do formularza ofertowego należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę za wyjątkiem punktu 2.2 -jeśli dotyczy- i 2.4 które należy dołączyć w formie oryginału. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli powyższe dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania -art. 26 ust. 3 ustawy. 8. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 9. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 10. Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom realizację części przedmiotu zamówienia, ma obowiązek wskazać tę część zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 11. W celu potwierdzenia, że wykonawca oferuje dostawy odpowiadające wymaganiom stawianym przez Zamawiającego należy złożyć oświadczenie zobowiązujące do dostarczenia podczas odbioru zestawu hydraulicznych narzędzi świadectwa dopuszczenia do użytkowania sprzętu przez jednostki PSP wydanego na podstawie rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz.1002;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milomlyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach